2021-10-31, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Denna tråd handlar inte om mig, och för din information jag har sambo och är inte ute på nån "köttmarknad".

Tråden handlar om manligt missnöje med att de inte får sex, så håll dig till ämnet tack.
Och jag la ut texten och förklarade just för dig varför du har en obalans på "köttmarknaden".
Tråden handlar inte om dig, helt rätt. Ändå filtrerar du allt man skriver genom dina personliga hangups och ger svar som om du vore alla kvinnor i hela världen. Jag försöker bara förklara varför ditt bittra babbel inte är särskilt relevant för ämnet. Du behöver inte besvara inläggen om du inte vill.
Citera
2021-10-31, 22:33
Bannlyst
Det är för mig som asiatisk kvinna helt bisarrt hur ni män finner er i detta system. Ni är kort och gott arbetsmyror vars enda uppgift är att slava in skattepengar så att era kvinnor kan hora runt med en liten majoritet av män. Era skattpengar går till aborter, diverse barnbidrag och allsjöns skit.

Ja, inte bara det, ni välkomnar hundratusentals "migranter" varje år också, migranter som i princip aldrig kommer in i arbetsmarknaden och som får 10+ lax bidrag varje månad, tandvård, sjukvård, hela köret.

Ni själva, ni blir spottade på av era kvinnor, det finns INGEN MAN i världshistorien som gjort så mycket för sin kvinna, som den svenska, det finns INGEN MAN som ser så bra ut som den svenska, det finns INGEN MAN som är lång, ståtlig, har så bra värderingar som den svenska.

Vad får ni? Inte ett skit, ni får gå sexlösa, kastrerade, alternativt hamnar ni med någon singelmorsa som snart gör slut med er för att "pirret är borta".

Det är helt fantastiskt så grundlurade ni är.
Citera
2021-10-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Tråden handlar inte om dig, helt rätt. Ändå filtrerar du allt man skriver genom dina personliga hangups och ger svar som om du vore alla kvinnor i hela världen. Jag försöker bara förklara varför ditt bittra babbel inte är särskilt relevant för ämnet. Du behöver inte besvara inläggen om du inte vill.

Nej din idiot det är inte mina "personliga hangups" utan extremt många kvinnors.
Nån jävel måste ju försvara den delen av mänskligheten som din sort ständigt pissar på, eller hur?
Citera
2021-10-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
Ja du har många bra poänger. Kvinnor står på en piedestal sexuellt utifrån den manliga synen på sexualitet, inte den kvinnliga.

Men samtidigt så köper jag inte offerkortet riktigt. Jag tror inte att kvinnans egen säkerhet styr valet av liggpartner speciellt mycket. Alls. Har du sett vilka som släpar hem flest damer från krogen? De mest aggressiva, narcissistiska testoknuttarna man kan tänka sig. Vandrande våldtäkter waiting to happen. Genom en tusenårig historia har de härjat, plundrat och våldtagit och lämnat en DNA-stig av bastarder efter sig som själva vuxit upp och fortsatt i pappas fotspår.

Snabbspola fram till 2021 så tycks gamle Darwin fortfarande viska i örat på kvinnor att ”vad sägs om godbiten med ansiktstatueringen där borta i baren?”.

Män som GARANTERAT skulle fråga både 3 och 4 gånger ”är det här skönt?” ”Känns det här ok?” i sänghalmen - samtyckeskompatibla män - har givetvis 0 värde på marknaden. Det borde väl tom en feminist kunna se? ☺️

På vad bygger du den bilden på? dina krogbesök?
Citera
2021-10-31, 22:37
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vissa människor har svårt att attrahera en partner, du verkar vara en av dem. Eftersom du ger uttryck för svårighet som man. Antal inlägg i alla möjliga trådar är inte synonymt med det.

När argumenten tryter...

Ger jag uttryck för svårigheter som man? Fantatiskt när en kvinna påtalar att man har svårigheter som man!
Citera
2021-10-31, 22:38
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Den "typiske" medlemmen här är full av ressentiment och skulle aldrig våga göra något mer än att gnälla anonymt och rösta på SD.

Du behöver nog lämna din säkra bubbla som omväxling, om du tror folk bara gnäller här.

Men det är klart, med dina hipsterpolare där ni sitter o dricker kaffe latte hör du garanterat inte folk som avviker från det stränga kollektivet.

Men om du avskyr flshabck så mycket. Försvinn då? Du kommer inte bli saknad av någon. Jag lovar.
Senast redigerad av Emoll 2021-10-31 kl. 22:46.
Citera
2021-10-31, 22:40
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
USA är ett stort land. Den typen av rörelser är stor i vissa delstater, med viss kultur och politiskt ledarskap och betydligt mindre i andra delstater. Med din logik borde sexlivet i de sistnämnda delstaterna frodas i jämförelse. Har du någon data på det?

Vad var det du inte förstod i det jag skrev?
USA har rekordlågt antal med män som bor tillsamans med en partner. Och som är gifta. Googla.

Om du tror att feminismen "isolerar sig" till specifika delstater är du bra jävla korkad.
Citera
2021-10-31, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
På fb är nog män med "aktivt sexliv" lika ovanliga som en enhörning. Alltså är det högre nivåer i samhället i stort.

Vi har ett aktivt sexliv på egen hand eller snarare med egen hand.
Citera
2021-10-31, 23:18
Medlem
Här måste man titta i backspeglen för att bättre förstå vad som hänt.
Jag tror att en stor del har att göra med föräldrarna till dessa gossar. Förr i tiden var det mer eller mindre regel att du bjuder ut en dam, går på dans och satsar på att bilda familj rätt tidigt i livet. Det fanns en tydligare linje.
Idag får ungdomarna sitta hemma och spela tv-spel, datorspel och annan skit och kasta bort mycket värdeful tid på totalt meningslöst saker.
Lägg sedan till de andra tekniska faktorer som jag gjort dating sjukt mycket tuffare som t.ex Tinder och andra appar där män i princip konkurrerar ut varandra och kvinnorna kan välja och vraka.
Citera
2021-10-31, 23:22
Medlem
Jag tror också många män har orimliga idéer om hur sin partner ska se ut. Sänk ribban lite grabbar och gå på personlighet och hjärtat, inte bara röv och tuttar.
Citera
2021-10-31, 23:38
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Du behöver nog lämna din säkra bubbla som omväxling, om du tror folk bara gnäller här.

Men det är klart, med dina hipsterpolare där ni sitter o dricker kaffe latte hör du garanterat inte folk som avviker från det stränga kollektivet.

Men om du avskyr flshabck så mycket. Försvinn då? Du kommer inte bli saknad av någon. Jag lovar.

Det där kallas projicering. Du gnäller anonymt men försöker få det till att det är den som påtalar det som lever i en bubbla. Din ilska avslöjar precis hur rätt jag har.
Citera
2021-10-31, 23:40
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModelX
Här måste man titta i backspeglen för att bättre förstå vad som hänt.
Jag tror att en stor del har att göra med föräldrarna till dessa gossar. Förr i tiden var det mer eller mindre regel att du bjuder ut en dam, går på dans och satsar på att bilda familj rätt tidigt i livet. Det fanns en tydligare linje.
Idag får ungdomarna sitta hemma och spela tv-spel, datorspel och annan skit och kasta bort mycket värdeful tid på totalt meningslöst saker.
Lägg sedan till de andra tekniska faktorer som jag gjort dating sjukt mycket tuffare som t.ex Tinder och andra appar där män i princip konkurrerar ut varandra och kvinnorna kan välja och vraka.

Det har aldrig varit jättelätt att få knulla. Vad jag inte förstår är varför de inte bara köper en hora då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in