Citat:
Citat:
Han fick inte 17 mill i fickan, folk ska betalas producenter osv. Och de hans morsa som har alla hans pengar. När han blev kidnappad skrev han till sin mamma ”har vi råd/kan hi köpa en ny klocka till mig?” (Från FUP)Jo, han var rik. Kolla hur mycket han tjänade vitt via sitt bolag. Han rappar själv att han gjorde 17 miljoner ifjol, dessutom måste han också ha gjort en hel del svart dessutom. En halv miljon är inte så värst mycket för honom för en sån grej.
Det mest logiska är att hh INTE ger rabatt utan att man tar ett högre pris pga risken för att det ska slå tillbaka mot hh men också för att Einar är kändis och hade cash.
Det mest logiska är att hh INTE ger rabatt utan att man tar ett högre pris pga risken för att det ska slå tillbaka mot hh men också för att Einar är kändis och hade cash.
Så tror inte han bett morsan ”kan vi ta ut 1 miljon ska ge till husbys hyenor dom ska döda dara åt mig”
Tror mer ”kan jag få 250k ska betala för skydd” är mkkkkt mer rimligt. Och det fanns ingen risk med att HH skulle få tbx på sig, o Dara va jätte enkel hit för dom han va i Kista de kunde inte bli enklare (kardo kanske va enklare men han e större chans slå tbx) inte ens om karod hyenorna brydde sig och kardo är vän med Adel, Amir kurda osv vilket gjorde att somalierna o araberna i husby nu splittrades. HH har fleeera sicarios nu så dom tar gärna på sig mord tror jag. Iaf så är 1 miljon eller halv miljon inte en logisk summa för Dara. Einar hade kunnat betala 1 miljon isf för o få Haval död i fängelset bara