Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Och när hon sedan fått det hon så hett längtat efter, så går hon och polisanmäler det?
Nej det var inte vad jag skrev. Mitt inlägg handlade om att det kan bli en mer komplicerad juridisk historia om allt utspelade sig inom ramarna för ett sk. "ganbang" i jämförelse med om dom tio snubblat över en exakt lika påverkad/utslagen kvinna på stan.
Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
Jag tycker att du ska behålla dina sexuella fantasier för dig själv,
För det första är det inga fantasier för det andra vet jag inte varför jag ska hålla det för mig själv när det finns sådana som du i tråden som inte ens vet att det finns kvinnor som ägnar sig åt sådana här aktiviteter.
Citat:
Ursprungligen postat av
sykkelpump
till vi kan läsa en FUP och vet vad som hänt i det aktuella fallet.
Varför ska jag göra det när du själv skriver i tråden och famlar runt i din okunskap?
Citat:
Ursprungligen postat av
FridayThirteen02
Vad baserar du detta på?
Någonting som du tycks sakna helt, erfarenhet från andra kvinnors sexuella önskemål än dom du står för.
Citat:
Ursprungligen postat av
FridayThirteen02
Kinks finns självklart överallt och vuxna samtyckande individer får la göra typ vad de vill.
Ja, det var precis DET jag problematiserade runt som kan göra ett sådant här fall väldigt knepigt juridiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
FridayThirteen02
Majoriteten kvinnor som vill delta i gangbangs gör det framförallt pga en drivande partner som inte längre nöjer sig med lite swingersaktiviteter av vanilj-karaktär. Det slutar liksom handla om det gemene man ser som njutning och går över till att handla om att tända på (och ibland njuta av) förnedring.
Jo, jag skrev nyss det, att det kan finnas en partner som är drivande bakom på ett osunt sätt.
Men jag visste dock inte att det var så i majoriteten av fallen, får jag fråga hur du vet det?
Citat:
Ursprungligen postat av
FridayThirteen02
Angående ditt påstående om att det skulle vara enkelt för en utsatt kvinna att tillhandahålla en video och få gärningsmän dömda så tror du helt fel.
Så skrev jag inte, jag skrev att en åklagare som ser en sådan film tillsammans med en anmälan om våldtäkt nästan måste reagera.