2021-10-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SharpAndClear
Vänta nu - tror du att det finns kvinnor som deltar frivilligt i den grymma misshandel du kallar gangbang?
Hur jävla dum är du?
Vet du ingenting om kvinnor? Nä jag förstår - du träffar ju aldrig några. Ja IRL alltså.....

Det var inte det skribenten skrev - försök läsa och förstå efter lådvinet gått ur kroppen.

I övrigt klassisk grej från vissa tjejer att tala för alla tjejers sexualitet, typ att ingen tjej vill ha analsex, de gör det bara för att killen vill det. Väldigt fint att göra sig till megafon och utropa sig som norm för kvinnor. Höjden av självgodhet att tro att alla vill vara som en själv.

I detta fallet verkar det ju däremot inte var så mycket att fundera över om det åklagaren säger stämmer. Vad kvinnan aprak ska hon givetvis inte bli utsatt för något annat än omsorg.
Citera
2021-10-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FridayThirteen02

Angående den man som ska ha utsatt sin flickvän… tvivlar på att han är en incel eftersom han är i 50 års åldern [/i]

Stopp och belägg, ingen har sagt vem tjejen hade en relation med av dom häktade ännu.
Citera
2021-10-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ran-2010
Stopp och belägg, ingen har sagt vem tjejen hade en relation med av dom häktade ännu.

Ajdå, sorry!

Citat:
Hon är vuxen och mer därtill, äldre än en misstänkt men yngre än 50 åringen.

Fick det om bakfoten av det här inlägget. Siffran 50 fastnade på något sätt så att jag satte det i relation till kvinnan. Klantigt av mig.
Citera
2021-10-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Gäng våldtäkter är inte ovanliga bland svenskar...
(FB) Körskollärare åtalas för gangbangs; våldtäkter, grovt koppleri 2002-2013, 9/10 -13
"Inte ovanligt"

Ett exempel på tjugo år?
Citera
2021-10-30, 23:19
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Det lär inte vara SD den här gången eftersom politikern inte hängts ut med namn och bild.

Kan tycka det är lite underligt att dom frågar vice partiledare också och inte partiledaren av partiet såvida inte det är den misstänkte?
De kanske har glömt att Anders W Jonsson från Gävleborg inte längre är vice ordförande eller så gjorde de intervjun tidigare i år men det är först nu som de släpper den.

Därmed inte sagt att Annie Lööf var den hjälplösa kvinnan...
Citera
2021-10-30, 23:21
Medlem
BekraftadNegers avatar
Långsökt tanke, kan det finnas SD-luder som letar möjligheter att svartmåla politiker?
Citera
2021-10-30, 23:21
Medlem
Citat:
Kan tjejen vara LL?
Citera
2021-10-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Och när hon sedan fått det hon så hett längtat efter, så går hon och polisanmäler det?

Nej det var inte vad jag skrev. Mitt inlägg handlade om att det kan bli en mer komplicerad juridisk historia om allt utspelade sig inom ramarna för ett sk. "ganbang" i jämförelse med om dom tio snubblat över en exakt lika påverkad/utslagen kvinna på stan.

Citat:
Jag tycker att du ska behålla dina sexuella fantasier för dig själv,

För det första är det inga fantasier för det andra vet jag inte varför jag ska hålla det för mig själv när det finns sådana som du i tråden som inte ens vet att det finns kvinnor som ägnar sig åt sådana här aktiviteter.

Citat:
till vi kan läsa en FUP och vet vad som hänt i det aktuella fallet.

Varför ska jag göra det när du själv skriver i tråden och famlar runt i din okunskap?

Citat:
Vad baserar du detta på?

Någonting som du tycks sakna helt, erfarenhet från andra kvinnors sexuella önskemål än dom du står för.

Citat:
Kinks finns självklart överallt och vuxna samtyckande individer får la göra typ vad de vill.

Ja, det var precis DET jag problematiserade runt som kan göra ett sådant här fall väldigt knepigt juridiskt.

Citat:
Majoriteten kvinnor som vill delta i gangbangs gör det framförallt pga en drivande partner som inte längre nöjer sig med lite swingersaktiviteter av vanilj-karaktär. Det slutar liksom handla om det gemene man ser som njutning och går över till att handla om att tända på (och ibland njuta av) förnedring.

Jo, jag skrev nyss det, att det kan finnas en partner som är drivande bakom på ett osunt sätt.

Men jag visste dock inte att det var så i majoriteten av fallen, får jag fråga hur du vet det?

Citat:
Angående ditt påstående om att det skulle vara enkelt för en utsatt kvinna att tillhandahålla en video och få gärningsmän dömda så tror du helt fel.

Så skrev jag inte, jag skrev att en åklagare som ser en sådan film tillsammans med en anmälan om våldtäkt nästan måste reagera.
Citera
2021-10-31, 00:06
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Den här mannen är snarare präglad av en osund porr-konsumtion på ”gratis-sidor” som framställer gangbangs som varje kvinnas hemliga våta dröm. Man återgår helt enkelt till ”hora/Madonna-komplexet” där gränsen mellan motsatserna suddats ut till följd av att porr-industrin får oss (såväl män som kvinnor) som konsumerar porr att tända på framförallt kvinnoförnedrande sexuella aktiviteter och kräva allt värre av den sorten för att över huvud taget kunna fortsätta njuta av sex.

Nu vet jag inte vad du menar med kvinnoförnedrande sexuella aktiviteter. Finns mansförnedrande sexuella aktiviteter? Är all porr förnedrande för deltagarna? Jag förstår inte. Eller är det bara kvinnor som kan bli förnedrade? Och vad menar du med "värre och och värre kvinnoförnedrande sexuella aktiviteter"?
Citera
2021-10-31, 00:25
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
En av de häktade är från Bollnäs. Robin A.

Kollade hans vänner på Facebook och jämförde med alla ledamöter i kommunfullmäktige och tre namn dök upp på båda ställen.

En från SD, en från Vänsterpartiet och den tredje från Bollnäspartiet.

Vill inte hänga ut någon oskyldig, men förnamnen börjar på F, K och M.

Haha en SD:are...tillsammans med en vänsterpartist mm mm...😂

I maktens korridorer vägrar man samarbeta med SD...men i ett rejält GANGBANG...då är det som Reinfeldt sa...ALLA SKA MED 😂😂😂
Citera
2021-10-31, 00:27
Medlem
Gondorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
En av de häktade är från Bollnäs. Robin A.

Kollade hans vänner på Facebook och jämförde med alla ledamöter i kommunfullmäktige och tre namn dök upp på båda ställen.

En från SD, en från Vänsterpartiet och den tredje från Bollnäspartiet.

Vill inte hänga ut någon oskyldig, men förnamnen börjar på F, K och M.

Det finns också en från Sjukvårdspartiet i väntlistan. Och han har en egen tråd här på FB
Citera
2021-10-31, 00:44
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Långsökt tanke, kan det finnas SD-luder som letar möjligheter att svartmåla politiker?

Nån som är ute efter en ministerpost kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in