2021-10-30, 18:43
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Männen kanske hade åkt långt för att deltaga i gangbanget. De ville inte åka hem "tomhänta".

I så fall får dom väl lösa det själva, med handen. Eller hjälpa varandra...
Vad jag kan se finns hittills inget som tydligt indikerar för oss att det skulle vara frågan om något gangbang som kvinnan önskat delta i.

Att i ett civiliserat samhälle vilja ha sex för sin egen njutning, med någon som inte vill, är utslagen eller för påverkad för att ta ett vettigt beslut. Det kallar jag för sjukt, att 10 sådana likatänkande män samlas på samma ställe är galet.

OM det nu skulle finnas kvinnor som är sugna på 10 män samtidigt, så borde man i alla fall se till att kvinnan är i ett sådant tillstånd att hon kan njuta av, och uppskatta, upplevelsen när det sker.
Citera
2021-10-30, 19:13
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vilka genomvidriga jävla as, lägst av lägst stående varelser: 10 stycken i samförstånd, ingen kommer till undsättning, ingen stoppar

Håller fullständigt med dig!

Män i vuxen ålder. OBS att det är nåt helt annat än vuxna män.

Vuxna män skulle aldrig göra något sådant.
Citera
2021-10-30, 19:17
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag tycker det här låter som ett organiserat gangbang där kvinnan inte var frivillig deltagare.
Förmodligen en pojkvän/hallick som organiserat.

Vänta nu - tror du att det finns kvinnor som deltar frivilligt i den grymma misshandel du kallar gangbang?
Hur jävla dum är du?
Vet du ingenting om kvinnor? Nä jag förstår - du träffar ju aldrig några. Ja IRL alltså.....
Citera
2021-10-30, 19:20
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsikten15
Ett magstarkt ärende, det har alltså inte varit petting endast. Samma gärningsman är misstänkt för andra brott mot kvinnan. Man kan ju misstänka att de har en nära relation och inte endast genom partiet.

"Ett magstarkt ärende"

Ja fy fan! Hoppas man lyckas identifiera alla tio. Och att de åker dit så att det visslar om det. JÄVLA SVIN!
Citera
2021-10-30, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
OM det nu skulle finnas kvinnor som är sugna på 10 män samtidigt, så borde man i alla fall se till att kvinnan är i ett sådant tillstånd att hon kan njuta av, och uppskatta, upplevelsen när det sker.

Det finns en hel del sådana kvinnor. Jag är ganska säker på att det ordnas över tusentalet sådana här tillställningar/år runt om i landet. Ofta med färre än tio män men inte sällan ännu fler.

Min bild är att i dom flesta fallen vill kvinnan av helt egen fri vilja gå in i rollen som undergiven och få en känsla av att bli helt utnyttjad men ofta med en manlig partner som är drivande. Och naturligtvis som i alla andra sammanhang när Svenskar umgås förekommer alkohol.

OM det nu är så här det gått till ställer det till det lite för "våldtäktsmännen".

Det är inte helt enkelt att avgöra om kvinnans man är drivande och styrande innanför ramarna för vad kvinnan önskar och faktiskt tänder på sexuellt, vad som ingår i det ömsesidigt överenskomna spelet att massa män ska få utnyttja hans fru eller vad som gått över gränsen för vad kvinnan vill.

Samma sak med alkoholen, i en mörk lokal bland massa män som är inbjudna för att bete sig som djur mot en kvinna som bara passivt vill utnyttjas är det inte helt solklart vad som är medveten sexuell undergivenhet eller omdömmeslöshet pga hög berusning.

Det finns massa sjuka inslag i den här värden som gör det till en juridisk härdsmälta.

Det finns kvinnor som vill ligga fastbundna med armar och ben och en huva över huvudet för att dom vill känna sig utnyttjade av många män och bli nersprutade med sperma medans gubben står bredvid och runkar och filmar.

Lämna in den filmen och säg att du blivit fastbunden och våldtagen i timmar så är det nog ett enkelt beslut för åklagaren att ta.

Sen kan man ju diskutera vad som är "kvinnans egna vilja" och vad som är resultatet av psykisk sjukdom, trauma sedan barndomen, resultatet av en allt för dominerande och drivande man och hur mycket hänsyn en i övrigt normalt fungerande man som blir inbjuden till sådant här bör ta till den biten.

Personligen tycker jag hela företeelsen är sjuk och att förtroendevalda politiker borde hoppa över att leva ut sådana här böjelser men det är inte helt enkelt alltid att se var gränsen går mellan att bejaka en vid sina sinnes fulls bruk vuxen kvinnas sexualitet och önskan om total sexuell underkastelse och när det har gått över gränsen.
Senast redigerad av rotebro-conny 2021-10-30 kl. 19:38.
Citera
2021-10-30, 19:40
Medlem
Funderade lite på husvagnskopplingen med tanke på att de påstådda gärningsmännen är ganska spridda geografiskt.
Kan det ha varit nåt husvagnsjippo på Nibo?
R.A jobbar där vad det verkar. Han kanske hade fest efteråt och där passade de på att våldta kvinnan.
Citera
2021-10-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SharpAndClear
Vänta nu - tror du att det finns kvinnor som deltar frivilligt i den grymma misshandel du kallar gangbang?
Hur jävla dum är du?
Vet du ingenting om kvinnor? Nä jag förstår - du träffar ju aldrig några. Ja IRL alltså.....

Det gör faktiskt det. Hur konstigt vi med en mer blygsam sexualitet än tycker det verkar.
Citera
2021-10-30, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Varför är politisk koppling så viktigt för er i alla sammanhang, era jävla nollor snacka om att ni aldrig får smaka på fitta , spyr på er
Ingen hoppas väl på att det är en förtroende vald för det parti som de sympatiserar med.
För mig får det gärna vara en Moderat eller annan borglig
Citera
2021-10-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Ja dom är hemska dom där incel-subkulturerna!? Är det just åsikterna som gör att man hamnar i en viss subkultur?
Det kan finnas de som haft massor med kvinnor och avlat många barn, men ändå tycker att kvinnor t ex skall straffas eller dödas makabert, om de lever fel gällande att hålla på med idrott etc.
Jag skall inte spåra ur mer på ämnet än vad du gjort.

Jag håller också med Ran-2010, vi vet ganska lite, men hon verkade inte haft en pojkvän som brydde sig.

Det är på någotvis skadade män (se Ran's inlägg #92) som gjorde detta, och jag trodde att har man sex med någon som är redlöst berusad så är det våldtäkt. Är det så? (oaktsam eller?)
Det är faktiskt bättre att vara incel än att dras in i sådana här saker, med alkohol och gangbang. Undrar vad det var för politiker? Tror inte det var en SD:are . Det hade isf mycket sannolikt kommit fram. Snarare som Ran-2010 i inlägg #92 skrev, att det var någon deltagare som avskydde Sd.

Man kan försöka göra sammankoppling politiker och brott och stigmatisera (liksom visa stigmatiserar debattörer ?), men lämnar det därhän. Hon hade en pojkvän som inte var incel, men som behandlade henne som skit. Förstår inte att så många män kunde gå med på detta gangbang. Trodde de att de medverkade i någon slags fyllo-porrfilm (det filmades ju)?

Välformulerade reflektioner!

Jag var förresten kanske lite otydlig, men jag syftade på att Based Chad använder det vokabulär och (i olika trådar på FB) gett uttryck för åsikter som är identiska med hur män i den alternativhögra incel-rörelsen gör. Du kan tillhöra subkulturen även om du får ligga, för själva grundbulten är att man ser kvinnor som avelsobjekt och anser att allt i samhället är riggat till kvinnors fördel samtidigt som allt är svårt och orättvist för män. När något dåligt händer kvinnor är det kvinnornas egna fel. Extremt förenklat, men du förstår nog vad jag menar. Finns ju olika grader av fundamentalitet i alla grupper men lustigt nog så verkar ju de flesta höger-grupper ha gemensamt att de hyser och sprider ett stort kvinnoförakt.

Angående den man som ska ha utsatt sin flickvän… tvivlar på att han är en incel eftersom han är i 50-årsåldern. Man finner tråkigt nog de flesta incels i Generation Snöflinga. Den här mannen är snarare präglad av en osund porr-konsumtion på ”gratis-sidor” som framställer gangbangs som varje kvinnas hemliga våta dröm. Man återgår helt enkelt till ”hora/Madonna-komplexet” där gränsen mellan motsatserna suddats ut till följd av att porr-industrin får oss (såväl män som kvinnor) som konsumerar porr att tända på framförallt kvinnoförnedrande sexuella aktiviteter och kräva allt värre av den sorten för att över huvud taget kunna fortsätta njuta av sex.

Om någon mot all förmodan tycker ämnena är intressanta är google din bästa vän. Passa då på att besöka olika källor och var medveten om att algoritmen medvetet försöker styra dig mot källor som du redan håller med.
Citera
2021-10-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det finns en hel del sådana kvinnor. Jag är ganska säker på att det ordnas över tusentalet sådana här tillställningar/år runt om i landet. Ofta med färre än tio män men inte sällan ännu fler.

Min bild är att i dom flesta fallen vill kvinnan av helt egen fri vilja gå in i rollen som undergiven och få en känsla av att bli helt utnyttjad men ofta med en manlig partner som är drivande. Och naturligtvis som i alla andra sammanhang när Svenskar umgås förekommer alkohol.

OM det nu är så här det gått till ställer det till det lite för "våldtäktsmännen".

Det är inte helt enkelt att avgöra om kvinnans man är drivande och styrande innanför ramarna för vad kvinnan önskar och faktiskt tänder på sexuellt, vad som ingår i det ömsesidigt överenskomna spelet att massa män ska få utnyttja hans fru eller vad som gått över gränsen för vad kvinnan vill.

Samma sak med alkoholen, i en mörk lokal bland massa män som är inbjudna för att bete sig som djur mot en kvinna som bara passivt vill utnyttjas är det inte helt solklart vad som är medveten sexuell undergivenhet eller omdömmeslöshet pga hög berusning.

Det finns massa sjuka inslag i den här värden som gör det till en juridisk härdsmälta.

Det finns kvinnor som vill ligga fastbundna med armar och ben och en huva över huvudet för att dom vill känna sig utnyttjade av många män och bli nersprutade med sperma medans gubben står bredvid och runkar och filmar.

Lämna in den filmen och säg att du blivit fastbunden och våldtagen i timmar så är det nog ett enkelt beslut för åklagaren att ta.

Sen kan man ju diskutera vad som är "kvinnans egna vilja" och vad som är resultatet av psykisk sjukdom, trauma sedan barndomen, resultatet av en allt för dominerande och drivande man och hur mycket hänsyn en i övrigt normalt fungerande man som blir inbjuden till sådant här bör ta till den biten.

Personligen tycker jag hela företeelsen är sjuk och att förtroendevalda politiker borde hoppa över att leva ut sådana här böjelser men det är inte helt enkelt alltid att se var gränsen går mellan att bejaka en vid sina sinnes fulls bruk vuxen kvinnas sexualitet och önskan om total sexuell underkastelse och när det har gått över gränsen.

Vad baserar du detta på? Får jag gissa på att du surfat in på diverse porr-sidor och sett massvis med ”amateur gangbangs” och tagit det som verklig representation istället för den industri det är?

Kinks finns självklart överallt och vuxna samtyckande individer får la göra typ vad de vill. Majoriteten kvinnor som vill delta i gangbangs gör det framförallt pga en drivande partner som inte längre nöjer sig med lite swingersaktiviteter av vanilj-karaktär. Det slutar liksom handla om det gemene man ser som njutning och går över till att handla om att tända på (och ibland njuta av) förnedring.

Angående ditt påstående om att det skulle vara enkelt för en utsatt kvinna att tillhandahålla en video och få gärningsmän dömda så tror du helt fel. Vi har gott om exempel på rättsfall de senaste 10 åren där gärningsmän hävdar ”frivillig BDSM” eller liknande och går fria TROTS dokumenterade extrema skador på kvinnans kropp och psyke.
Citera
2021-10-30, 20:00
Medlem
SharpAndClears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Låter lite som en porrfilmsinspelning där stjärnan inte fick betalt.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanKarlsson12345
Fantastiskt hur vissa kan tro att det är invandrare.

I Dessa typer av fall är det med 99% säkerhet svenska namn. Garanterat även denna gång.

Nu tror jag inte det gäller i just detta fall men att en tjej velat ha 3-10 killar samtidigt är inte direkt häpnadsväckande men givetvis väldigt sällsynt.

Dina idéer om kvinnor kommer från porrens värld. Den världen är inte på riktigt - men det kanske du inte har förstått.
Citera
2021-10-30, 20:45
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Och när hon sedan fått det hon så hett längtat efter, så går hon och polisanmäler det?
Jag tycker att du ska behålla dina sexuella fantasier för dig själv, till vi kan läsa en FUP och vet vad som hänt i det aktuella fallet.
Senast redigerad av sykkelpump 2021-10-30 kl. 20:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in