2021-10-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, med lock och pock först och till sist ett vapen som dödade honom.

Tror du själv på det? Att E var så korkad? Du tror inte han tog initiativet. Det var ju hans hus.
2021-10-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Menar du på allvar att L med tvång intog Es hus?

Husockupanter är mer och mer vanligt, så visst kan hon ha varit en sån.

Fast gett sken av till alla inkl. barn att de varit kära, ett helt vanligt kärlekspar. Där E köper en extra bil och mc så att L ska kunna röra sig fritt och övningsköra på mcn.
Men han avslöjar henne och vill att hon ska lämna hans hem.
Vilket slutar i mord.
2021-10-30, 22:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja, med lock och pock först och till sist ett vapen som dödade honom.
Aha, åkte alltså E och flyttade hennes bohag till Bålsta under vapenhot eller på eget bevåg?
2021-10-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Tror du själv på det? Att E var så korkad? Du tror inte han tog initiativet. Det var ju hans hus.
Vet inte vad jag ska tro, kanske han var var förblindad av kärlek i början, sen började han sakta se verkligheten, så ungefär..
2021-10-30, 22:05
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Aha, åkte alltså E och flyttade hennes bohag till Bålsta under vapenhot eller på eget bevåg?

I den här tråden kan man slänga in vad som helst, så ja hon kan ha hotat honom, så att han blev tvungen att flytta sakerna
2021-10-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Du har lyssnat för mycket på dina föräldrar.

Det är inte 1970-tal längre!
Herregud.. Du vet inte vad jag jobbar med
Sluta raljera!!
2021-10-30, 22:06
Medlem
Citat:
Vad vet du om det egentligen mer än hennes ord? Som vi numera vet betyder noll.
Medlem
Citat:
Mmm, man kan samtidigt passa på att fråga dem vad som berodde på arv respektive miljö...

Ja du, i detta fall så är det säkert en salig röra av allt.
Men det är ju fritt för folk att googla.
Lycka till.
Medlem
Citat:
Mmm, man kan samtidigt passa på att fråga dem vad som berodde på arv respektive miljö...

Skickades alla syskon till Waldorf skolan i Järna eller endast L?
2021-10-30, 22:07
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Ska jag tolka dig rätt så får du lära dig att skriva bättre. Det var vården du kritiserade. Jag undrar vad VÅRDEN skulle ha gjort mer. INTE soc. Herregud. Du förstår vården och socialtjänsten är inte samma sak.
Så nu frågar jag igen. Vad skulle VÅRDEN gjort mer? Herregud. Skärp dig människa. Att rör i hopp saker och skriver helt obegripligt är inte mitt fel.
Jag skriver ju att socialen borde ha hjälpt henne, men visst, kunde skrivit i ett nytt stycke så kanske du hade fattat 🙈 och givetvis vet jag att vården och kommunen inte är detsamma eftersom jag jobbar inom vården.
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
I den här tråden kan man slänga in vad som helst, så ja hon kan ha hotat honom, så att han blev tvungen att flytta sakerna
OK, då vet jag nivån. Så förslaget av henne men varför blev hon upprörd över det då?

Jag förmodar också att hon under vapenhot tvingade honom att köpa bil?
Medlem
Lydia kommer bli fri en dag om hon sköter sig, chansen finns att få träffa sina barn på besök.
Emils ljus är släckt, han får inte träffa sina barn igen, dom får inte chansen att träffa honom igen, nånsin. Inte heller hans föräldrar, ingen.
Vi får besöka en sten, prata ut i tomma intet och bara hoppas att han hör oss.

Jag hoppas hon hittar en bättre väg i livet under tiden hon förhoppningsvis blir helt nykter och får proffesionell hjälp där på insidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in