2021-10-30, 15:54
Medlem
Intressant tråd på reddit om att vaxxade kan orsaka sjukdom hos ovaxxade genom exosomer:
https://www.reddit.com/r/TakeTheJab/comments/qe4m2a/articlescientific_paper_possible_ways_of_a_spike/
Citera
2021-10-30, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Han är nationalekonom, vad hade du förväntat dig? Nationalekonomi gränsar till pseudovetenskap, eller rent av är det.

Än konstigare att kommissionen då tar hans rapport som en sanning. I delar är kommissionens rapport en lekstuga för byråkrater.
Citera
2021-10-30, 18:10
Medlem
Lawlines avatar
Det har varit väldigt tyst om corona i Kina. Delar av landet agerar som om det aldrig har existerat, i alla fall tills det dyker upp ett nytt fall.

https://sverigesradio.se/artikel/nya-harda-coronarestriktioner-i-kina

Kina har långt ifrån fått kontroll på corona. Nolltolerans mot corona innebär att man stänger ner samhällen direkt och ingen information får komma ut. Vi kommer aldrig att få veta hur många som dött där eller hur stor smittspridningen är. Landet vill visa att dom har kontroll över situationen fast dom inte har det.
Citera
2021-10-30, 18:27
Medlem
vinlands avatar
Tjafset om ev "metaller" i vaccinerna kan bli intressant ikväll, för just nu utsätts hela Sverige för kraftig geomagnetisk storm pga tidigare solfläcks-aktivitet, får se om några här märker av detta på något sätt, annars läge att ta fram kameran om ni har klar himmel på er ort, mer info här:
https://edition.cnn.com/2021/10/29/weather/northern-southern-lights-us-europe-wx-scn/index.html
Senast redigerad av vinland 2021-10-30 kl. 18:29.
Citera
2021-10-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Alltså har barnen redan haft covid i stor utsträckning. Varför envisas Sverige med att vaccinerar dem?

Studien har ingenting med smittspridning från barn att göra. Alls.
Citera
2021-10-30, 19:26
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Har du ens koll på vilka inlägg du svarar på ?

Läst undersökningen?
Citera
2021-10-30, 19:29
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvastfeningen
För att varken jag eller övriga mänskligheten under 50-60 år behöver den.
Jag har tagit två och om jag var 75 år med högt blodtryck och ölkagge så skulle jag ta nummer tre, inte för att andra behöver det utan för att jag behöver det.
Naturligtvis ska dom som villl ta nummer 3 4 5 det skiter jag högaktligt i men det kommer inte utrota covid-19.

Cytokinstormarna skiter i både blodtryck och ölmage. Det borde du känna till vid det här laget.
Citera
2021-10-30, 19:31
Medlem
Apropå diskussionen om inställd vård under pandemin. Jag borde blivit kallad till cellprov sommaren 2020 (provet tas vart tredje år). När jag i januari 2021 fortfarande inte blivit kallad ringde jag MVC. De berättade att de pausat alla cellprov, inte på grund av att personalen istället arbetade på IVA, utan de ville inte ha folk i väntrummet.

Jag anmälde då regionen till IVO och frågade samtidigt på vilka grunder de anser att det är värre för mig att få Covid (ej riskgrupp) än livmoderhalscancer. Jag fick inget svar, men en kallelse till cellprov tio dagar senare.

Jag hoppas personalen hade något annat vettigt att syssla med under tiden som de inte gav preventiv vård.
Citera
2021-10-30, 19:44
Medlem
Kvastfeningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Cytokinstormarna skiter i både blodtryck och ölmage. Det borde du känna till vid det här laget.

jo det är ju jävligt många friska mänmiskor
Under 50 som drabbats av det kontra antal smittade.

Helvete vilken harig människa du är.

Sök psykologisk hälp det är det du behöver inte en tredja spruta.
Citera
2021-10-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Cytokinstormar är inget unikt för Convid. Tragikomiskt att många inklusive du verkar tro der.
Citera
2021-10-30, 19:57
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det hade varit jävligt itnressant att veta hur många tiotals miljoner kineser som egentligen dött av detta. De som tror på CCP-propagandan om att de har detta under kontroll är djupt naiva. De borde tvingas av världssamfundet att betala ersättning för skiten de ställt till med.

Kinas toppforskare på coronavirus, utbildades i UK av UK, 2005 i ett forskningsprojekt,
där han lärde sig att klippa och klistra i hop virus. Han är sedan i så gott som alla rapporter
du hittar i de akademiska artikeldatabaserna rörande coronavirusforskning i Kina.

Eco health alliance som tog fram viruset, gjorde det på ett labb i Wuhan, som det hävdas, ägs
av GSK (Glaxo Smith Kline), ett UK bolag.

USA finansierade kalaset.

Om du går tillbaka i tråden. Så finns med all sannolikhet, varje individ som var inblandad,
namngiven. Var ett större antal indevider i tråden som rotade fram allt. Borde finnas kvar att läsa.
Senast redigerad av shoottheelks 2021-10-30 kl. 20:17.
Citera
2021-10-30, 22:45
Medlem
Sunimods avatar
Denna tråd ger inget av värde längre. Har följt den sedan pandemins början januari 2020 och var mycket bra då och man fick bra länkar till fakta om pandemins utveckling.
Numera mest idioter som borde spärras in på mentalsjukhus.
Tackar för allt bra jag fått och hjälpt mig och min familj att klara oss igenom detta helt friska men nu räcker det. Idioterna få fortsätta här.
Ni med lite av samma åsikt, släpp snöret ni också. Ni kommer aldrig övertyga idioterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in