Citat:
Ursprungligen postat av
svennesanning
Men varför fortsätta filma en nästan naken tjej, det är ju inget annat än perverst. Och han gjorde ju det även innan hon hade något vapen i handen, och hon bad gång på gång att han skulle sluta. Så varför fortsätta? Det verkar vara å mycket mer som inte har kommit fram.
Och varför är din mamma då fortfarande vän med Lydia på FB som man har hört. Förstår ju att känslorna är starka, men det finns fortfarande saker som inte stämmer.
Och varför ljög du om bilder på rådjuret eller vad det var. Det var ju Emil som sköt det eftersom vänner och ex gratulerade honom för det.
Ja försöker börja i ordning. För mig är det tydligt att han filmar för att skydda sig för att kunna påvisa beteende osv som jag skrivit. Det är ju inget perverst i detta som jag kan hitta, enbart ett tydligt försvar. Det jag snarare kan tycka är perverst är att välja att stå i princip naken på en veranda och hota den man lever med med ett hagelgevär.
Nej han filmade inte innan hon hade ett vapen i handen, det är en ljudfil och en film.
Filmen börjar med att L säger; ser du vem det är som kommer? I ljudfilen innan framgår inte hur hon är klädd.
Att min mor fortfarande är kompis med L på Facebook kan inte jag svara för. Men jag vet att hon undviker sociala medier under rådande omständigheter. Det är ganska smärtsamt att klara av det här som mamma. Och att undvika sociala medier är ju enligt dina skriverier ett bevis för att hennes ställningstagande varit ganska sunt.
Så som jag uttryckte mig i tidigare inlägg som du hänvisar till, där du undrar varför jag ljuger så ställde jag mig tvekandes till detta huruvida E faktiskt skjutit ett djur, då min bror var väldigt blödig. Aldrig sett inlägget själv och aldrig sagt att det inte var så. Jag har inte ljugit om någonting och kommer heller aldrig att så göra.
När du uttrycker att saker inte stämmer så vet jag inte vad jag ska svara. Det enda som inte stämmer för mig är att hon inte fick livstid