2021-10-29, 23:51
  #3637
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Hon har inte lagt en krona från egen ficka på någonting.
Nähä och vem har betalat det och vad har hen betalat för ingrepp då?
2021-10-29, 23:51
  #3638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ingen ide å disskutera med såna som ss å anmärkningen och MA dom kommer att driva sina argument in absurdum fast domen har fallit å om du ska disskutera med dom så är ett gott råd

skaffa dej en riktigt bra foliehatt, dra en sjuttis dålig whisky å spela arvingarna på max volym, då kommer du in i tänket......tror jag

Haha ja jag drar hellre ut i min sportbil, kansk edrar jag på Sven Ingvars. Wirren tar jag när jag stannat. Skålar minst 18 ggr innan jag kastar glaset över axeln.
2021-10-29, 23:52
  #3639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Då hade du varit lika död som E.

Jag hade försökt anpassa mig efter situationen och lyhört inlett en dialog med den som hotade.

Och då har du aldrig blivit hotat på riktigt - det märks . Efter att ha blivit hotad och utsatt för övergrepp flera ggr - blir ens enda mål att skaffa bevis och anmäla personen.

Du är en Lydia riddare.
Kan du inte bara skriva brev till hinseberg ?
Efter fotot hur hon ser ut utan smink- är du nog den enda kvar som fortfarande vill ha henne.
2021-10-29, 23:54
  #3640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nej, håller med till fullo. Finns inga förmildrande omständigheter när man avrättar en sittande människa utan vapen som dessutom ber en sluta hålla på - och att lämna ens hem.
Borde väl kunna räknas som hemfridsbrott/kränkning oxå. Hon var inte skriven där. Betalade inget för sitt uppehälle.
Så sambo är helt fel ordval.

Parasit
Psykfall
Utnyttjare
Lögnare
Iskall mördare
Djävulen hade nog troligtvis en bättre mor än hon varit

Ja hon har ju utnyttjat 3 va de värsta kriterierna i brott.
Hemfridsbrott
Brott i nära relationer
Mord

Undrar om hon stulit av E också, utöver att hon ockuperat hans hem?
2021-10-29, 23:55
  #3641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Du kanske borde fundera ett varv till, innan du frågar en anhörig en sån fråga. Enligt min åsikt så har du drivit tesen om att Emil får skylla sej själv till viss del, alldeles för långt, du har inte kommit med ett enda bevis för att så var fallet, du har bara ältat detta filmade till leda, är det för att du måste till varje pris ha rätt, eller är det för att din man sitter i en snödriva ?

Jag anser inte att E får skylla sig själv eller att L är vit som snö, utan försökt vara objektiv men ställt frågor som kanske vissa upplevt som partsinlaga. Inget jag tar ansvar för.

Filmandet är intressant. Det är vad som händer vid händelsen. Pågående. Vid dödsögonblicket.
2021-10-29, 23:56
  #3642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Vart lever du egentligen, för inte är det i verkligheten när du skriver som du gör. Har du inte förstått hur många kvinnor och även en del män det finns som blir misshandlade och som inte vågar lämna relationen. Fråga bara en kvinnojour om saken så kan dom berätta det för dig.
Du känner heller inte Lydia ju, så du kan inte veta om hon satt och söp hela dagarna. Eller satt du med henne och söp kanske? Nä, just det.
Din avundsjuka lyser igenom vet du. Han valde henne framför dig, och det kan du aldrig ta.

Nej , han valde inte henne framför mig.

Och jag baserar allt jag skrivit på fakta från Emil, hans vänner och det dem som känner Lydia uppgett.

Vem är du liksom?
Känner ingen av dem. Och ändå har du kärat ner dig i en mördare och ska minsann dra ett korståg i ducklips ära
2021-10-29, 23:57
  #3643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Haha ja jag drar hellre ut i min sportbil, kansk edrar jag på Sven Ingvars. Wirren tar jag när jag stannat. Skålar minst 18 ggr innan jag kastar glaset över axeln.

Brösten och magen opererade hon direkt efter sista barnet och då var det hennes dåvarande som betalade som allt annat.

Läppar och fox eyes plus allt annat, måste väl alla de andra männen betalat för.
2021-10-29, 23:59
  #3644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag anser inte att E får skylla sig själv eller att L är vit som snö, utan försökt vara objektiv men ställt frågor som kanske vissa upplevt som partsinlaga. Inget jag tar ansvar för.

Filmandet är intressant. Det är vad som händer vid händelsen. Pågående. Vid dödsögonblicket.

Omg - du är ju sjuk.
Har du och Lydia suttit inne tillsammans ?

Det är inte intressant nånstans vad som händer när Emil avrättas. Det är bara fruktansvärt
Vidrigt
Horribelt

Hon borde skjutit sig själv istället
2021-10-30, 00:00
  #3645
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag anser inte att E får skylla sig själv eller att L är vit som snö, utan försökt vara objektiv men ställt frågor som kanske vissa upplevt som partsinlaga. Inget jag tar ansvar för.

Filmandet är intressant. Det är vad som händer vid händelsen. Pågående. Vid dödsögonblicket.

Tycker lillebrorn svarar dej rätt bra på den frågan, jag gillar heller inte att bli filmad,därför går jag undan när folk filmar. Om du nu inte förstår skillnaden på att gå undan och skjuta en människa istället, så tycker jag att du ska fundera på det,,,låt oss säja en månad, sen kan du komma tillbaka å älta fimandet, om det fortafrande känns relevant
2021-10-30, 00:00
  #3646
Medlem
Livremmens avatar
Hade varit intressant att se filmen eller ta del av ljudklippen.
Mycket tragiskt för alla barn inblandade såklart och jag hoppas att familjen finner frid. Big upp till dig Lillebror som skriver här och som får ta del av alla troll å rövhattar som skriver.

Vad är oddsen på en överklagan från fröken Barth?
2021-10-30, 00:03
  #3647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ingen ide å disskutera med såna som ss å anmärkningen och MA dom kommer att driva sina argument in absurdum fast domen har fallit å om du ska disskutera med dom så är ett gott råd

skaffa dej en riktigt bra foliehatt, dra en sjuttis dålig whisky å spela arvingarna på max volym, då kommer du in i tänket......tror jag
😀😀😀🤣
2021-10-30, 00:03
  #3648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Nej , han valde inte henne framför mig.

Och jag baserar allt jag skrivit på fakta från Emil, hans vänner och det dem som känner Lydia uppgett.

Vem är du liksom?
Känner ingen av dem. Och ändå har du kärat ner dig i en mördare och ska minsann dra ett korståg i ducklips ära

Jag har aldrig sagt att jag känner henne.
Jag är bara en invånare av Bålsta som går på det jag har läst här, läst på andra platser och hört talas om från vänner, bekanta och snacket i byn.
Jag har heller inte kärat ner mig i någon mer än min fru. Hoppas det är okej för dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in