Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag anser inte att E får skylla sig själv eller att L är vit som snö, utan försökt vara objektiv men ställt frågor som kanske vissa upplevt som partsinlaga. Inget jag tar ansvar för.
Filmandet är intressant. Det är vad som händer vid händelsen. Pågående. Vid dödsögonblicket.
Tycker lillebrorn svarar dej rätt bra på den frågan, jag gillar heller inte att bli filmad,därför går jag undan när folk filmar. Om du nu inte förstår skillnaden på att gå undan och skjuta en människa istället, så tycker jag att du ska fundera på det,,,låt oss säja en månad, sen kan du komma tillbaka å älta fimandet, om det fortafrande känns relevant