2020-11-30, 12:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Det mest störande i serien är de totalt värdelösa sminkningarna. de ser ju fan inte kloka ut nån av dem. Tror de sminkar sig själva utan spegel.

Norberg är sämst och inte rolig på nåt sätt.

Kvaliten är som roliga timmen på mellanstadiet. B-igt som fan m.a.o.
Sminkningarna är i stort sätt det roligaste eftersom det är ett sådant hån mot kändisarna du gillar tydligen inte förnedrings-TV?

Vet du vad som är problemet. Man använder sig av humor stilmodeller som inte kan överraska mig.
T.e.x
Släppa något osäljbart på DVD
Göra dialog replikskiften av kända låtar

Been there done that i huvudet
Citera
2020-11-30, 12:52
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Nej jag håller med. Det är inte alls rätt. Men det är det som blir så komiskt, får upp bilden av att det är så "Steffe" egentligen är. Det stämmer säkert inte, men haha. Jag vill att den där karaktären ska finnas på något sätt. :'D
Håller med dig till 100% där! Du satte fingret på komiken. Det är kul att tänka sig att Steffe är precis sådär bakom stängda dörrar.
Citera
2020-11-30, 13:05
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Sminkningarna är i stort sätt det roligaste eftersom det är ett sådant hån mot kändisarna du gillar tydligen inte förnedrings-TV?
de enda de förnedrar är sig själva. Det här är Stefan och Krister fast sämre. "Claes Månsson" är dock rätt kul.
Senast redigerad av Scalping 2020-11-30 kl. 13:08.
Citera
2020-11-30, 13:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
de enda de förnedrar är sig själva. Det här är Stefan och Krister fast sämre. "Claes Månsson" är dock rätt kul.
Som när han fes i en pool och sa bubbelpool, vilka nyheter!

Det gamla trötta argumenten om fin & finkulturell kommer du alltså med rörande sminkning, du kommer med lika få nyheter som programmet i fråga
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-30 kl. 13:17.
Citera
2020-12-04, 22:06
Avslutad
Väldigt mediokert ikväll. Lite kul att de drev med Landet Runt dock.
Citera
2020-12-05, 00:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Väldigt mediokert ikväll. Lite kul att de drev med Landet Runt dock.
En lång gäspning kan man sammanfatta avsnittet med, Landet Runt var enda ljusglimten.
Citera
2020-12-06, 02:47
Bannlyst
Vita huset gör de ju sjukt bra och roligt, även manus.
Citera
2021-10-22, 21:42
Medlem
JMGLs avatar
Första kvarten va inte ens nära att vara rolig.
Citera
2021-10-22, 22:02
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
Håller med, riktigt usel. Andra kvarten också dålig, dock med några ljusglimtar. Hur svårt kan det vara att skriva skämt när det är ens jobb? Vad har hänt? Solsidan var precis lika uselt. Man skrattade inte en enda gång.
Citera
2021-10-29, 21:36
Avslutad
Mumbo Jumbo är den humor man får i en genom politiskt korrekt inte kränka nån kultur.

Humorn är så banal och tråkig, samt att de behöver en studiopublik som skrattar.

Jag upplever ingenting i hela programmen som är roliga, jag bara undrar om humoristerna själva anser att det de gör är roligt eller om det bara är en lönespec för dem.

Jävlar i mig jag saknar Helt Apropå, Nöjesmassakern m.m.
Citera
2021-10-29, 22:03
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL

Dom är ju EXTREMT amerikaniserade i sin utåtriktade och livliga stil. Den svenska humorn kräver MYCKET mer skadeglädje och elakheter, än den snällhet som mumbo-gänget uppvisar.

Högre kunskaper om svenska folkets Nationalhumor (förakt för svaghet) krävs för att programmet ska överleva.
Citera
2021-10-29, 22:25
Bannlyst
Hur fan kan det här få sändas och vem fan glor på skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in