Det här måste vara ett av de absolut sämsta humorprogram som någonsin har gjorts! Om man har noll talang för att imitera så ska man kanske försöka vara rolig på något annat sätt än att imitera. Frågan är om de ens vet vad en imitation är? Man ska inte behöva tala om vem det är man imiterar, folk ska höra det ändå.
Jag blir uppriktigt sagt förband av att tänka på att de får betalt för att producera sån här jävla dynga. Det håller inte ens måttet för roliga timmen i valfri mellanstadieklass. Sist som det gick på tv så ställde jag mig och diskade istället. Ni som sitter och tittar och flabbar åt det här skitprogrammet har fan ingen självrespekt!
Förmodligen det tråkigaste jag sett, man råkar alltid hamna där efter Idol på fredagarna och jag är alltid lika förbryllad över hur jävla kasst det är, riktigt värdelöst. Skämskudde varje gång. Riktigt cringe och tragiskt
Folk som tycker detta är kul och veckans höjdpunkt på Fredagen är väl såna som nyss ätit upp lövbiffen från Ica med bearnaise på påse och frysta potatisklyftor i vanlig ordning a’la Fredag 12 månader om året för att sedan somna salongsberusade efter en halv box mediokert vin från systemet och finner detta som en lyckad helg efter en jobbvecka....
Senast redigerad av Katzikez 2018-12-02 kl. 01:21.
Detta är riktigt dåligt, skrattade första gången åt mandelmans gård , det va rätt kul FÖRSTA gången inte andra tredje!
Lika dant när dom tjatar ur samma karaktärer gång på gång
Typ stadsministrarna , så jävla tråkigt!
Kjell Bergqvist är skitbra, men han gjordes redan på 5ans tid av samma snubbe,å det känns så gjort.
Saknar att dom inte gör imitationer av dagsaktuella händelser å program.
Sämsta skiten jag sett. Hoppas att alla som skriver att det är "över förväntan" är ironiska och driver.
Men läste nyss att finalavsnittet hade runt 1 miljon tittare. Jag fattar ingenting längre, som att man legat i koma och vaknat i helt fel tid.
Rösterna är träffsäkra i hög grad enligt mig, sedan får man själv hjälpa fantasin på traven lite. Andelen skickliga imitatörer som klarar av en handfull kändisar bör vara klart begränsad i lilla Sverige. Men manus och smink behöver ett rejält lyft om det blir en andra säsong. Kvalitén på imitationerna är märkbart skiftande från skådespelare till skådespelare och vissa klarar av en bredare mångfald än andra.