2021-10-29, 21:44
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Hon menar antagligen att bilderna är FEJK!

Plausible deniability. Så länge hon förnekar att de är äkta, kan hon rädda lite av sin värdighet och image.
2021-10-29, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eromaster
På nyheter24 som citerar ngt av hennes sociala medier står det att hon hatar bowling!

https://nyheter24.se/noje/kandisar/973726-zara-larssons-bilder-har-blivit-varldsnyhet

"Jag skulle seriöst kunna använda ordet hat när det kommer till mina känslor för bowling. Jag skulle absolut tycka om någon mindre om vi skulle på en dejt och personen ville gå och bowla. Är du seriöst?", skriver hon och fortsätter.

"Bowling är ingenting jag gör, jag vet inte ens var dessa känslor kommer ifrån. Är det för att jag hatar att vänta? Att jag vill att det är min tur hela tiden?Är det för att jag är dålig på det? Jag vet inte", skriver Zara.

Hon är otålig o bowlar bara med sig själv nu för tiden som bilderna visar här i tråden

Hon gillar inte bowling eftersom att man kan rulla in ett bowling-klot i hennes rövhål utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Zara la precis upp en story på instagram.

”Let me just be clear on one thing. I have Never been hacked. Not now, not two years ago when I was joking on my story about my nudes getting leaked. I’ve never had anything on my google account. In my life. Get it right”

Nice try, men alla vet att det är äkta vara.
2021-10-29, 22:22
Moderator
Chantres avatar
Ursäkta en gammal tant - men varför har hon en säkerhetsnål i ena bröstet? Tycker känsligheten skulle försvinna med en sådan smärtnål.
2021-10-29, 22:43
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag kan inte låta bli att tycka synd om jäntan, hur blåst hon än är o vilka knasiga åsikter hon än gett luft åt. Hon är ung, kommer från en priviligerad o stabil övre medelklass o hade en bra sångröst. Blev stjärna o kändis. Nu ligger bokstavligen hennes anus på display för varenda runkgubbe i hela världen. Jag lider med hennes föräldrar... Fan vilken tragedi. Bilderna var väl för eget bruk o ett sätt att leva ut sin sexualitet och nu är de tillgängliga för varenda jävel och hans svåger.

De försvinner aldrig heller... En dag kommer hennes barn att se dem. När hennes farsa går in på fikarummet på jobbet, så har säkert 20% av kollegorna sett insidan av hans dotters ändtarm och några av dem har väl runkat också. Och mamma går till jobbet, möter kollegor och patienter, så tisslas och tasslas det.... Nä fy fan.

Problemet är ju inte bilderna i sig.
Problemet är att bilderna på henne Anus är så jävla äckliga. Mest motbjudande skithål jag sett, vem hade hon tänkt att skicka dom till måntro, knappast någon man vill vara vän med.
2021-10-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag kan inte låta bli att tycka synd om jäntan, hur blåst hon än är o vilka knasiga åsikter hon än gett luft åt. Hon är ung, kommer från en priviligerad o stabil övre medelklass o hade en bra sångröst. Blev stjärna o kändis. Nu ligger bokstavligen hennes anus på display för varenda runkgubbe i hela världen. Jag lider med hennes föräldrar... Fan vilken tragedi. Bilderna var väl för eget bruk o ett sätt att leva ut sin sexualitet och nu är de tillgängliga för varenda jävel och hans svåger.

De försvinner aldrig heller... En dag kommer hennes barn att se dem. När hennes farsa går in på fikarummet på jobbet, så har säkert 20% av kollegorna sett insidan av hans dotters ändtarm och några av dem har väl runkat också. Och mamma går till jobbet, möter kollegor och patienter, så tisslas och tasslas det.... Nä fy fan.
Detta är inget problem om man inte gör det till ett. Vad har det för betydelse att alla har sett ens dotters anus och att all världens runkgubbar har tillgång till bilderna? Lite pinsamt för Zara kanske, men någon praktisk betydelse för hennes liv eller status kommer det inte att ha. Ingen vettig människa kommer att se ner på henne på grund av dessa bilder. Snarare tvärtom isåfall. Det är coolt för en kvinna att visa sig naken. Det är coolt för en kvinna att ha ett spännande sexliv.

Nej, är man en rationell person med moderna värderingar så är detta inget problem. Om föräldrarna lider av detta så är det deras medelklassänglsan som är problemet och ingenting annat.
2021-10-29, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Problemet är ju inte bilderna i sig.
Problemet är att bilderna på henne Anus är så jävla äckliga. Mest motbjudande skithål jag sett, vem hade hon tänkt att skicka dom till måntro, knappast någon man vill vara vän med.
Du har uppenbarligen bara sett porrskådespelerskors analblekta anus. Det är inget som helst fel med Zaras anus, det ser ut som kvinnors anus brukar se ut.
2021-10-29, 23:54
Medlem
PaaloAaltos avatar
Inspirerande hur hon bröstar läckan, senast med inlägg med texten: better in real life + utmanande bild. Får vi se ett ZL Onlyfans snart?
2021-10-29, 23:59
Medlem
XtraXs avatar
Jobbig vecka indeed. Saxat från hennes Instagram.

It’s been a... really tough week for me personally, to be completely honest. I haven’t been able to take a deep breath for these past couple of days. Constantly anxious. I’m finding my way out tho, seeing a teeny tiny light at the end of the tunnel constructed by shame and guilt and other feelings I know isn’t for me to carry. Along with that, I also feel sorrow and grief over a dear friend who is no longer here. It comes and it goes. Up and down. Like 24 hours. Night and day. I laugh and I cry.
2021-10-30, 00:19
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Plausible deniability. Så länge hon förnekar att de är äkta, kan hon rädda lite av sin värdighet och image.

Kan också tillägga att angående detta med värdighet osv är överskattat. Ser inte på henne på annat sätt än innan trots att jag sett bilderna, och då har jag ändå ogillat hennes offentliga åsikter som hon framfört. Man är som man är.
Senast redigerad av keyboardwarri0r 2021-10-30 kl. 00:22.
2021-10-30, 01:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Inspirerande hur hon bröstar läckan, senast med inlägg med texten: better in real life + utmanande bild. Får vi se ett ZL Onlyfans snart?
Precis, hon lägger sig inte ner och gråter direkt.

Är bara en tidsfråga tror jag
2021-10-30, 01:51
Medlem
Va fan, detta ar ju inget dessa dagar. Kor pa Zara! Hatar dock din lat med Carola, fy fan!!! Min gumma vill klosa ogonen ur er nar hon hor eran lat. Det far ni ta med henne!!!

Men nagra fingrar i roven har ingen dott utav.
2021-10-30, 03:03
Medlem
1754s avatar
Det enda jag ser framför mig numera när jag hör Zara på radion är hennes anus och hennes gigantiska fitta. Fyfan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in