2021-10-30, 04:01
Medlem
yidarmy123s avatar
Så går det när man jobbar för Huawei och sen börjar säga emot dem i medierna när hon fick kritik.

Rätt snyggt gjort ändå.
2021-10-30, 04:05
Avstängd
Manginazs avatar
När tror ni hon gör nästa släpp?
2021-10-30, 05:54
Bannlyst
Är det någon som vet varför hon verkar vara så besatt av sitt bajshål?
Töjer ut det.. har buttplugg när hon blir knullad av en arabkuk.. flertalet bilder där hon fokuserar på att visa just bajshålet.

Varför?
2021-10-30, 08:52
Medlem
Dofternas avatar
Från Zaras Facebook i natt.

"I’ve always been able to appreciate the small things; No matter how difficult it gets I’ll never not stop to enjoy a beautiful sunset. I haven’t read the Bible but one of my favorite quotes is “This too shall pass”. It’s true. Nothing is permanent. There’s always a new day. For every dark night after the sun sets there will eventually be a sunrise. And so it continues. It comes and it goes. Up and down."

Hon driver med alla.
2021-10-30, 09:00
Medlem
nordicwraths avatar
Seriöst, jävla moralistiska töntar i den här tråden. Alltså jag tycker inte alls om Zara Larsson, jag tycker hon är en dryg korkad bimbo. Men jag ser inte alls något fel med de här bilderna. Vadå, hon gillar analsex, so what? Jag hade analsex med min dåvarande tjej redan när jag var 15 och hon älskade det. Hon ser dessutom okej ut utan smink.

Vad fan är det för fel med er? Håller ni på så här framför ansiktet på tjejer också eller känner ni er kaxiga bakom blåljuset?
2021-10-30, 09:04
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Zara är ledsen såklart att bilderna läckt ut men hoppas hon överlever detta . Det var fina bilder på helt naturliga saker, det är bara idioter som rackar ner på Zara .

Fortsätt lev ditt liv som vanligt Zara
2021-10-30, 09:12
Medlem
Zara Larsson hör ju till dom absolut mest puckade individerna på denna jord.
Hon ska sjunga o inte prata.Möjligtvis stöna när hon blir påsatt.
Men,vissa bilder på henne är riktigt riktigt läckra o kan absolut vara hon.
Lökarna är grymma o helt i min smak som jag gärna skulle inspektera närmare.
Nu har jag nog aldrig sett henne osminkad men många andra bilder ink anusbilderna kan ju vara vem som helst.
Att tjejen är knullbar i alla hål råder det dock ingen tvekan om från min sida.
2021-10-30, 10:07
Medlem
Vilken fantastisk förebild Zara Larsson måste vara för alla som tycker om henne.

Hur vet vi att bilderna är/är inte äkta?
2021-10-30, 10:10
Medlem
Qusimotos avatar
Hennes bröst är riktigt fina, fittan ser man knappt så den kan jag inte ge nå betyg för.

Undra hur många fingrar hon får in i fisen? hela näven? max 3?
2021-10-30, 10:21
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-tala
Vilken fantastisk förebild Zara Larsson måste vara för alla som tycker om henne.

Om en kvinna blir våldtagen så kallar man inte henne för dålig förebild även om hon var klädd i en kort kjol. Det är viktigt att komma ihåg att det är en allvarligt kriminell handling att lägga ut nakenbilder på en kvinna utan hennes samtycke. Det är ingen skillnad om det är en kändis eller grannflickan.
2021-10-30, 10:24
Medlem
link71s avatar
De är ju inge fel hennes utseende .
Men endå är hon så ful.
Blond o blå ögad . Trycket utseende alldeles för lat.
2021-10-30, 10:34
Medlem
mossadmartins avatar
När artister mottar priser på galor och sånt brukar ju prisutdelaren spexa och små-roasta prisvinnaren. Det skulle vara kul om Zara vinner nåt stort pris och hon gråtandes av glädje och stolthet får gå upp på en stor scen i sin finaste aftonklänning. Väl uppe på scenen inför en stor glittrande publik och hundratusentals tv-tittare är det dags att mottaga priset varpå prisutdelaren innan denna skakar hand med Zara tar på sig en plasthandske och hela publiken brister ut i applåder och asgarv.

Ett sånt scenario skulle vara möjligt, framförallt i USA där det oftast skämtas med kändiar på dylika tillställningar. Det får dom ta helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av link71
De är ju inge fel hennes utseende .
Trycket utseende alldeles för lat.

Jag trycket oxå att utseende är alldeles för lat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in