2021-10-29, 21:14
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
[quote=moshes|77748824]
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

ps. svenne sanning gjorde detta utpekandet i inlägg
svenne sanning verkar trolla med mitt o andras inlägg.Trollar gör hen.
jag skrev att någon i tråden uppgav att hon blivit misshandlad
men att det inte angavs någon speciell.

Nej, inget trollande av Svenne. Hen har bara fått fel på sina citat, som sedan tyvärr sprider sig om man inte kollar sin post innan man postar.

Det ser då ut som att en annan kontohavare är textförfattare än vad det verkligen är.
2021-10-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Säger en del om personligheten och självbilden. Hon hade inte råd med hyran blev av med barnen. Men operationer hade hon pengar till. En liten egocentrisk borderline störd människa som skyller allt på alla andra.

Var har du läst att hon opererade sig under våren?
2021-10-29, 21:19
Medlem
BMC64s avatar
Om han inte får ordning på det så lär han snart bli avstängd, för ett antal inlägg ser ut som att dom är manipulerade för att vilseleda OBS OBS jag säjer inte att det är så, men det ser onekeligen ut så
2021-10-29, 21:22
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Säger en del om personligheten och självbilden. Hon hade inte råd med hyran blev av med barnen. Men operationer hade hon pengar till. En liten egocentrisk borderline störd människa som skyller allt på alla andra.

Var läste du att hon betalat ingreppen själv?
2021-10-29, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Om han inte får ordning på det så lär han snart bli avstängd, för ett antal inlägg ser ut som att dom är manipulerade för att vilseleda OBS OBS jag säjer inte att det är så, men det ser onekeligen ut så

Jag har enbart klickat på "citera", sen har det blivit som det har blivit. Inte mitt fel att det är fel på sidan/forumet. Sorry.
2021-10-29, 21:24
Medlem
BMC64s avatar
#Svenne Mej behöver du inte be om ursäkt, men det blir väldigt fel det du gör
2021-10-29, 21:25
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Det som står är att rekvisitet för putativt nödvärn inte är uppfyllt, d v s även om hon blivit slagen tidigare så kan hon inte ha uppfattat skottsituationen som att Emil skulle angripa henne.

Jaa. Jag tycker att det är lite märkligt. Hur kan de (tingsrätten) verkligen VETA att han inte tänker gå till angrepp? Eller hur hon upplever situationen?

Det är lite av det här jag menar med att mer bakgrundsutredning borde ha funnits med i fuppen, typ hur bråkade de när de bråkade.

Och jag försvarar inte L, jag vill verkligen veta hur en tingsrätt tänker i fall som detta!
2021-10-29, 21:27
Medlem
Citat:
#Svenne Mej behöver du inte be om ursäkt, men det blir väldigt fel det du gör

Det jag gör/gjorde var att klicka på "Citera", sen skrev jag mitt inlägg.
Återigen, inte mitt fel att sidan/forumet har problem.
2021-10-29, 21:28
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Det blir man inte avstängd för, det är ett visserligen självförvållat tekniskt problem!
2021-10-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa. Jag tycker att det är lite märkligt. Hur kan de (tingsrätten) verkligen VETA att han inte tänker gå till angrepp? Eller hur hon upplever situationen?

Det är lite av det här jag menar med att mer bakgrundsutredning borde ha funnits med i fuppen, typ hur bråkade de när de bråkade.

Och jag försvarar inte L, jag vill verkligen veta hur en tingsrätt tänker i fall som detta!

Tycker också att det är märkligt, för dom kan omöjligt veta om dom inte får reda på allt.
2021-10-29, 21:29
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Och jag försvarar inte L, jag vill verkligen veta hur en tingsrätt tänker i fall som detta !

Dom kanske tänker att eftersom han satt still i stolen och inte utgjorde nåt direkt hot, så kanske det var dumt av henne å skjuta, va tror du om den teorin ?
2021-10-29, 21:30
Medlem
Citat:

Lyssna på intervjun med åklagaren på SVT då blir det ganska förståeligt. Han har bett henne lämna huset tidigare under kvällen.
Han sitter ned, cirka 4m från henne, när hon kommer med geväret. Det är hon som pratar. Han är mest tyst och vill bara att hon ska gå därifrån. Hon tar upp geväret, siktar och trycker sedan av. Allt finns på film, han är inte aggressiv eller hotfull på något vis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in