Citat:
Ursprungligen postat av
ShyPooper
Alltså på riktigt? Kan du inte läsa? Somaliern sköt två skott, lyckades träffa helt perfekt med det ena. Skottet gick in mitt i halsen i en nedåtgående bana. Slet sönder Halspulsådern, kroppspulsådern och lungan. Han blödde ihjäl på några få sekunder. Vapnet var dessutom inställt på singelskott och inte automateld. Oavsett så hade somaliern maximal tur när han sköt. I förhör märker man ju att han är gravt mentalt handikappad. Förmodligen på en 10-årings nivå i huvudet. Tycker ärligt synd om familjen. De har verkligen försökt få hjälp till honom men han är för dum för att förstå. Han skulle behöva hållas inlåst resten av livet. Han kommer aldrig bli en "vanlig" medborgare även om han slutar vara kriminell. Han är för gravt efterbliven helt enkelt.
Tycker även synd om Andreas ofödda barn. Växa upp och veta att ens pappa blev mördad av en bäng somalier med en mamma som kommer vara psykiskt skadad och förmodligen extremt hatisk resten av sitt liv.
Visst kan jag läsa. Men jag har nog inte läst allt, i alla fall inte de som Du har läst.
Det finns motstridande uppgifter i olika media. Vilket media ska man tro på?
Jag vet att vapnet satt på singel skott, men det är ganska enkelt att sätta den till Noll när man springer och då hamnar den till single skott.
Däremot håller jag med dig. Det gör ont i mig när det gäller Andreas, hans kvinna och det ofödda barnet. Fruktansvärd upplevelse, ny köpt hus har jag fått höra. Katastrof!
Det där jävla svinet är som Du säger, IQ fiskmås, typ 67-70 i IQ.
Man får väl hoppas att "samhället" tar hand om svinet som gjorde detta!
Gör som danskarna, bort med medborgarskapet, skicka hem dem till deras lertrampade jordhyttor där de kom ifrån!
Grrrrrr.....