2021-10-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkuurk
Soldat vilken jävla tönt hoppas verkligen att han får sitt straff i hemlandet för här ska han inte vara särskilt länge...

Jag gissar på att han ser sig själv som en soldat för Dödspatrullen.
Citera
Medlem
Einars mamma är värsta knarkaren!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Två saker. Dumle såg aldrig Einar som en väg ut ur kriminaliteten. Tvärtom. Han går ännu djupare in. När muckade han? För en månad sen? Startar rapkarriär, dissar Shottaz, ställer upp i intervju och dissar Shottaz igen. Dom är en dödspatrull, kolla statistiken!

The don Sebbe styr från Spanien och Musse kommer ut om mindre än ett år.

Det andra. Vad menar du med springisen som blev skottad?

Einar e ung han kan manipuleras enkelt sen i framtiden bror vi behöver 1 mille här 2 millar där kan jag göra låt med dig bror?
Om Einar skulle svara bror kan inte hjälpa nu då skulle Dp Bara säga minns du inte vem va alltid bakom dig?
Det förklarar att Dp sörjer honom o Dree tagit bort allt för han kanske fick reda på sanningen o han alltid tyckt om Einar
Citera
2021-10-29, 20:24
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSu
Förstår inte varför dalen vill mörda Nisse?
Han är ju där ifrån

Skrivs väl om att Nisse dissat Dalen?
Citera
2021-10-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Dumlee är verkligen någon råtta som skulle kunna gå med på att bli infiltratör hos Polisen.

Han är Sveriges störst goare och blir knullad varje gång han gör en volta med tanke på att han hae utfört en utav dom värsta våldtäkterna i Sverige.

Hoppas Dumlee får en kula i huvudet innan han eventuellt skulle få ett skydd från Polisen (vilket jag mest troligen aldrig kommer få).

100.

Men hur kommer det sig att Dödspatrullen allierar sig med honom?
Citera
2021-10-29, 20:25
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundstrom77

Och du bör sova efter bolibompa
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
100.

Men hur kommer det sig att Dödspatrullen allierar sig med honom?
Jag kan tänka mig att råttan är enkel att förhandla med. Han tar nog inte mycket betalt för att goa någon.
Citera
Medlem
Citat:
Varför skriver du på ett sätt som om Asterix trollar? Kolla hans tidigare inlägg. Trovärdig information.

Trovärdigt för den som väljer att tro, för den som vill se nått som bekräftar utsagorna finns det noll värde. Trollvarning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Einar e ung han kan manipuleras enkelt sen i framtiden bror vi behöver 1 mille här 2 millar där kan jag göra låt med dig bror?
Om Einar skulle svara bror kan inte hjälpa nu då skulle Dp Bara säga minns du inte vem va alltid bakom dig?
Det förklarar att Dp sörjer honom o Dree tagit bort allt för han kanske fick reda på sanningen o han alltid tyckt om Einar

Vilken sanning?
Citera
2021-10-29, 20:26
Medlem
Dumle är ju DP, rival till Shottaz som bekant.
Yasin - Haval är ju shottaz. Haval är alltså "allierad" med shottaz och vby nätverket som någon påstod ha beställt mordet. Varför skulle då Dumle goa om han är DP ? Eller har jag missförstått ngt ?
Citera
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundstrom77

Vad är du då? Mångmiljonär och finare snubben som aldrig har testat en drog? Luffare
Citera
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jag har suttit och lyssnat på en del rapartister nu. Svensk rap är ingenting för mig, men en av de få som är riktigt bra, det är ju Haval. Varför blandade han sig med att kidnappa Einar och sånt skit? Varför förstöra för sig, när man faktiskt har talang?
Dumle är ju sämre än de sämsta rapparna, så nån karriär inom musiken kan han ju lägga ner omgående...

Är ju dock garanterat inte rapen du gillar med Haval utan arab-autotune-soundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in