2021-10-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Precis, det är bara något som internet har hittat på. Dessuton är tati den störste meningslöse luffaren som finns. Han kan inte skydda någon. När Einar och tati var i Dubai tillsammans slog folk från Malmö sönder Einar framför tati, tati gjorde ingenting dom bad han hålla sig utanför om inte han också skulle ha stryk.

Ali Khans makt är sjukt överdriven av media, i själva verket styr dom bara Angered typ och det med hjälp av folk utanför familjen. Bergsjön och Biskopsgården är dom starka i Göteborg.

Tack!! Folk hypar Tati o hans släkt till skyarna men dom styr inte ett skit i Göteborg, kanske hjällbo eller hk men inte mer än så 😂😂😂
Citera
2021-10-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag har gjort mina räkningar 90% i tråden pekar fingret på Dumele för han har varit o uttnytjat en knarkhora för i tiden!

Resterande 10% pekar fingret på Dumele för o få bort misstankarna från någon som börjas beskrivas som en fin människa i tråden!

Då får jag tänka utanför boxen!

Jag e övertygad att Dumele tittade på Einar som en bankomat o utväg från kriminalitet o bli känd genom hans namn!
men mördarna visste vart de befinner sig o att de har inget vapen med sig från vem?

Jag tror Dumele blivit ditt lurad för o få bort misstankarna!
Gänget som planerade hela detta ville att det skulle se ut som Dumele har gjort det!

Jag tror att det var Dp springis som satte kniven i killen på krogen för o skydda Einar! Killen trodde att han skulle dö o skrev i sitt eget blod att folk ska hämnas på hans död!

Dp fungerade som vakter för honom deras inkomster har försämrats o nu hittade de en bankomat som kunde mjölkas på miljonär!

O jag tror att Dp dödade Havals bror med för o bevisa Einar att de e inte som alla andra Bara pratar sen de gör inget!

Einar trodde att han har blivit en del av Dp o att folk skulle ta honom mer seriöst för jag kan lova att han kände hat mot Haval o yasin efter det som kom fram så Ja mina fiendes fiende e min,,, du vet vad!

Einar börja festa loss han har ett gäng bakom sig som dödar utan problem för honom men inte räknar med att efter bråk i krogen skulle ingen kunna stoppa hämnden för det var planerad att de chansade på att Einar skulle springa hemåt mot sin port o mördaren väntade där den andra ville Bara att de skulle börja springa därifrån o att kille som goade skulle inte skadas!

Adel står riktigt nära killen som blev nästan dödad han har aldrig gillat Einar för han va bättre än honom på allt!

Att det blir dagen innan skottlosningen där Adel befinner sig med Dumele e nog för att nu har han en ursäkt för o träffa Einar o säga att han vet vem som e ute efter de!

Men va jag tror e att gänget som gjorde detta har inte räknat med att Dumele o gänget menade allvar med Einar o att han blev en del av de för o få skydd!
Dumele skulle börja släppa några låtar innan Einar skulle lyfta upp honom o göra låtar Bara med han!
Dumele vinner inget på en död Einar o han skulle se svag ut i gruppen om han skulle acceptera små summor för Einar så e de nog df han kom ut på intervju precis innan en springis blivit skottad från gruperingen som verkar ligga bakom Einars mord!
De han sa va mer riktad att folk kommer veta vem som har gjort o att alla e rädda va de ska göra nu e för att skrämma gänget att betala summan som Dp vill ha!

Min svenska e inte den bästa men jag tror de e detta som e närmast sanningen

ballen har rullet så lenge og fler og fler blir bare dratt med, ineterrsant lesing det her, han kunne tjent millioner på fotball men valgte hevne gjengen https://www.reddit.com/r/soccer/comments/ok493g/ilija_jurkovic_former_sweden_national_under17/
Citera
2021-10-29, 20:17
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Precis fått bekräftat från mina håll att Dumle faktiskt goade. Mördarna kommer från västerort på beställning av Vårby och Dalen. Kommer inte riskera att röja min identitet för att behöva bevisa detta så tro mig eller ej.

Du är kungen i denna tråd! Tack för att du existerar. Du har levererat på högsta nivå och alla fina inlägg har varit jäkligt intressanta att läsa. Borde finns fler av dig som delar med sig så mycket som du gör.

Fortsätt att levererar
Citera
2021-10-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag har gjort mina räkningar 90% i tråden pekar fingret på Dumele för han har varit o uttnytjat en knarkhora för i tiden!

Resterande 10% pekar fingret på Dumele för o få bort misstankarna från någon som börjas beskrivas som en fin människa i tråden!

Då får jag tänka utanför boxen!

Jag e övertygad att Dumele tittade på Einar som en bankomat o utväg från kriminalitet o bli känd genom hans namn!
men mördarna visste vart de befinner sig o att de har inget vapen med sig från vem?

Jag tror Dumele blivit ditt lurad för o få bort misstankarna!
Gänget som planerade hela detta ville att det skulle se ut som Dumele har gjort det!

Jag tror att det var Dp springis som satte kniven i killen på krogen för o skydda Einar! Killen trodde att han skulle dö o skrev i sitt eget blod att folk ska hämnas på hans död!

Dp fungerade som vakter för honom deras inkomster har försämrats o nu hittade de en bankomat som kunde mjölkas på miljonär!

O jag tror att Dp dödade Havals bror med för o bevisa Einar att de e inte som alla andra Bara pratar sen de gör inget!

Einar trodde att han har blivit en del av Dp o att folk skulle ta honom mer seriöst för jag kan lova att han kände hat mot Haval o yasin efter det som kom fram så Ja mina fiendes fiende e min,,, du vet vad!

Einar börja festa loss han har ett gäng bakom sig som dödar utan problem för honom men inte räknar med att efter bråk i krogen skulle ingen kunna stoppa hämnden för det var planerad att de chansade på att Einar skulle springa hemåt mot sin port o mördaren väntade där den andra ville Bara att de skulle börja springa därifrån o att kille som goade skulle inte skadas!

Adel står riktigt nära killen som blev nästan dödad han har aldrig gillat Einar för han va bättre än honom på allt!

Att det blir dagen innan skottlosningen där Adel befinner sig med Dumele e nog för att nu har han en ursäkt för o träffa Einar o säga att han vet vem som e ute efter de!

Men va jag tror e att gänget som gjorde detta har inte räknat med att Dumele o gänget menade allvar med Einar o att han blev en del av de för o få skydd!
Dumele skulle börja släppa några låtar innan Einar skulle lyfta upp honom o göra låtar Bara med han!
Dumele vinner inget på en död Einar o han skulle se svag ut i gruppen om han skulle acceptera små summor för Einar så e de nog df han kom ut på intervju precis innan en springis blivit skottad från gruperingen som verkar ligga bakom Einars mord!
De han sa va mer riktad att folk kommer veta vem som har gjort o att alla e rädda va de ska göra nu e för att skrämma gänget att betala summan som Dp vill ha!

Min svenska e inte den bästa men jag tror de e detta som e närmast sanningen

Två saker. Dumle såg aldrig Einar som en väg ut ur kriminaliteten. Tvärtom. Han går ännu djupare in. När muckade han? För en månad sen? Startar rapkarriär, dissar Shottaz, ställer upp i intervju och dissar Shottaz igen. Dom är en dödspatrull, kolla statistiken!

The don Sebbe styr från Spanien och Musse kommer ut om mindre än ett år.

Det andra. Vad menar du med springisen som blev skottad?
Citera
2021-10-29, 20:18
Medlem
zkuurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Han är en soldat i Dödspatrullen.

Soldat vilken jävla tönt hoppas verkligen att han får sitt straff i hemlandet för här ska han inte vara särskilt länge...
Citera
2021-10-29, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashashin
Arab, 100%
da er det et land fra halvøya og ikke nord afrika
Citera
2021-10-29, 20:19
Medlem
killerboots avatar
Vilket blir det tror ni dumle tar skydd hos polisen
eller en grav i skogen och hur lång tid tar det?
Citera
2021-10-29, 20:20
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Jag har suttit och lyssnat på en del rapartister nu. Svensk rap är ingenting för mig, men en av de få som är riktigt bra, det är ju Haval. Varför blandade han sig med att kidnappa Einar och sånt skit? Varför förstöra för sig, när man faktiskt har talang?
Dumle är ju sämre än de sämsta rapparna, så nån karriär inom musiken kan han ju lägga ner omgående...
Citera
2021-10-29, 20:20
Medlem
Frickys avatar
Lyssnade nyss på en av Einars nya låtar som läcktes igår kväll.

Uppenbart att Einar visste att döden inte är allt för långt ifrån honom.

"Jag står här och kramar om min mamma extra länge om det blir min sista gång"

"Hundrafemtio tusen på mig, ungarna skjuter på mig"

https://m.soundcloud.com/kasper-collier/sista-gang-mp3

Vila i frid Nisse. Grabbarna kommer snart ta hand om Dumlee.
Senast redigerad av Fricky 2021-10-29 kl. 20:23.
Citera
2021-10-29, 20:22
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Vilket blir det tror ni dumle tar skydd hos polisen
eller en grav i skogen och hur lång tid tar det?
Dumlee är verkligen någon råtta som skulle kunna gå med på att bli infiltratör hos Polisen.

Han är Sveriges störst goare och blir knullad varje gång han gör en volta med tanke på att han hae utfört en utav dom värsta våldtäkterna i Sverige.

Hoppas Dumlee får en kula i huvudet innan han eventuellt skulle få ett skydd från Polisen (ett skydd han mest troligen aldrig kommer få).
Senast redigerad av Fricky 2021-10-29 kl. 20:25.
Citera
2021-10-29, 20:22
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Lyssnade nyss på en av nya Einars låtar som läcktes igår kväll.

Uppenbart att Einar visste att döden inte är allt för långt ifrån honom.

"Jag står här och kramar om min mamma extra länge om det blir min sista gång"

"Hundrafemtio tusen på mig, ungarna skjuter på mig"

https://m.soundcloud.com/kasper-collier/sista-gang-mp3

Vila i frid Nisse. Grabbarna kommer snart ta hand om Dumlee.

Ja och att han sökte en skottsäkerbil och livvakter. Kan dock fortfarande inte greppa att han gick ut på öppen gata obeväpnad med två luffare. Måste ha varit rejält påverkad som inte insåg vilken risk han utsatte sig för.
Citera
2021-10-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Akalla skjutning hämnd för Einár då....

Förstår inte varför dalen vill mörda Nisse?
Han är ju där ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in