2021-10-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
https://www.expressen.se/tv/nyheter/blodiga-gangkriget-inifran-lat-oss-ata-varandra-tills-vi-ar-slut/?fbclid=IwAR0R-nx7ZgNnkTM_ddpArVtSEWBm9wtfb_l7gthXxnLEsGSocHf-WMTo_xw

Verkar som han behöver CASH. varför skulle han annars ställa upp och vara med i Expressen?

Snubben är ju helt väck.
" Folk måste bort "
" Jag kan inget annat"
Vad är detta för typ?
Citera
2021-10-29, 14:54
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Han är så transparent så det finns inte, först säger han så här:

"Vad har gjort att du överlevt så länge?

– Jag har också tagit onödiga risker, kanske värre än många andra. Jag har tagit dåliga risker som kunde gått snett. Men jag tror att alla är goare (person som lockar sitt offer till ett bakhåll)."

Sen säger han detta:

"Han säger att han är medveten om att det på nätet redan florerar spekulationer om vad som hänt – och om han själv eventuellt var goare här – alltså lurade ut Einár i ett bakhåll.
– Nej, nej, nej, grejen är att när vi sprang därifrån skrek jag ”ring aina, ring ambulansen”. Det om goare är skitsnack, säger han."

Man behöver hålla reda på vad man säger.

Ja, inte nog med att han är en vidrig människa som grovt våldtagit en kvinna, bland annat tryckt upp ett vapen i hennes vagina, så är han så dum i den här intervjun att han i princip säger sig vara en goare ”Jag har tagit dåliga risker som kunde gått snett. Men jag tror att alla är goare”.

Nej, alla är inte goare, men du är tydligen det.
Citera
2021-10-29, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebal154
Hur visste mördarna att Nisse och de andra, befanns sig just där och då???

Antingen har dom följt efter eller så är det någon som satt dit honom.
Citera
2021-10-29, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Kollade intervjun med Dumle i expressen. VARFÖR ger man honom utrymme i media när han tillförde exakt NOLL?? VARFÖR ger man en jävla våltäktsman utrymme överhuvudtaget?? Som en iskall psykopat sitter han i strålkastarljus och säger ”men folk måste bort” som svar på reportens ”mammor förlorar sina söner” och påstår att han inte kan annat än våld som lösning.

Instämmer!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Vad tror ni kommer folk bli skjutna imorn i uppsala på einars minnesstund?
Hoppas det, hämnd kommer.
Citera
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Dumle har tagit bort inlägg på sin insta nu. De senaste ligger kvar bland annat det med Einar på Tacohouse. Kanske var det någon olämplig med på de som raderats?

Jag tror, han tog bort en där han och A ser ut som lönnfeta pajasar i för tighta kläder och la till en som han tyckte såg cool ut från fotograferingen med Expressen. Men det kan ju finnas andra skäl.
Citera
2021-10-29, 14:58
Medlem
Intressant ändå att dumle väljer att gå ut i media. Varför just nu?
Senast redigerad av dxz-- 2021-10-29 kl. 15:03.
Citera
2021-10-29, 14:58
Medlem
markooz86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Snubben är ju helt väck.
" Folk måste bort "
" Jag kan inget annat"
Vad är detta för typ?

Bra fråga. Undrar varför Einar måste bort? För att han har mycket pengar och kan ta bort folk lätt via det kanske?
Citera
2021-10-29, 15:01
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Jag tror, han tog bort en där han och A ser ut som lönnfeta pajasar i för tighta kläder och la till en som han tyckte såg cool ut från fotograferingen med Expressen. Men det kan ju finnas andra skäl.

Bilden på hans händelse där han står med den maskerade snubben, är den också från Expressen? Har inte läst artikeln
Citera
2021-10-29, 15:04
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSu
Så specifik har media inte varit att dom skrivit att mördaren är högerhänt. Men du får gärna motbevisa mig?

Ska stå i denna artikel (har inte plus men Omni citerade den med "Polisen söker en högerhänt skytt").

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z76deO/nya-uppgifter-i-utredningen--polisens-spar-efter-mordet-pa-einar
Citera
2021-10-29, 15:07
Medlem
mjohan84s avatar
Den där tati alikhan som Nisse sökte hjälp hos efter kidnappningen var ju också i Dubai liksom Nisse

Märkligt att Nisse följer honom men han följer ej tillbaks på insta.. någon som vet om han gjorde det innan ?
Citera
2021-10-29, 15:09
Medlem
Sällsynt ful och hårig "Dumle" är..haha kul att se honom i 40 årsåldern om han blir så lastgammal. Fick han 1500 skr för att vika ut sig i Expressen? 🐷👈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in