Citat:
Ursprungligen postat av
jesussuger
Dom flesta gäng ( även internationellt) har som regel att våldtäkt inte är en merit. Utan då ska man ska uteslutas i gänget, eller bli grovt misshandlad/dödad.
Ja, det fungerar så på film och under 80-talet bland motorcykelgäng.
I verkligheten fungerar det inte så.
Citat:
Ursprungligen postat av
JonesStones
Jag förstår inte hur hans bilder kan ha så mycket likes på Instagram. Vet de inte vad han gjort sig skyldig till?
Våldtäkt och kvinnomisshandel är ingen stor sak bland invandrare från Mellanöstern och Afrika. Jag är uppvuxen i ett invandrarområde och det sprang runt massvis av killar som både sopat på brudar och våldtagit dem. Det fick inga som helst konsekvenser, mer än rättsligt. De hade fortfarande svenska brudar efter sig, kunde fortfarande stå i centrum och tugga.
Jag menar, titta bara på hur det fungerar bland de här människorna. Tänk i Skåne (eller var det nu var) så var det ju en arab som hittade ett tillfälle att våldta en förståndshandikappad svensk tjej. Han passade även på att ringa sina kompisar som kom på studs. Vilket slutade i en gruppvåldtäkt.
Jag har läst massvis av händelser där araber och negrer hittat ett slumpmässigt tillfälle och ringt dit kompisar, eller flera kompisar redan varit där. Det är svårt att föreställa sig att ett Europeiskt kompisgäng skulle göra så utan att någon stoppar det hela. Hitta ett kompisgäng av svenskar där alla är potentiella våldtäktsmän om tillfälle ges. På gränsen till omöjligt.
De här människorna har lägre empatiförmåga och IQ. Vilket är anledningen till varför deras länder ser ut som de gör - eftersom det är skitmänniskor som bor där. Det gäller både kvinnor och män.
Kort och gott, våldtäkt är inte speciellt tabu bland svartskallar.