2021-10-29, 13:01
Medlem
Hey! Se på dumles instagram (dumlee163)
Se på sista inlägget (6)
Den videon där hans svarta polare gör ”skära halsen av” rörelsen.
Den är identisk med han som gör samma rörelse på filmen som lades ut efter mordet. Även likheter i kroppsbyggnad och ögon.
Lovar att det är mördaren!
Citera
2021-10-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Hovrättsdomen finns i den tråden, sidan jag länkade:

(FB) Sex män häktade för gruppvåldtäkt i Sundbyberg - 2014

Bra ut med den där det går. Men svaret blir väl att alla faktiskt kan ändra på sig. Det var länge sedan.
Citera
2021-10-29, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSu
Se på sista inlägget (6)
Den är identisk med han som gör samma rörelse på filmen som lades ut efter mordet. Även likheter i kroppsbyggnad och ögon.

Notera att de gör rörelsen med vänster hand också.
Ögon som orkar kontakt polisen!?
Citera
2021-10-29, 13:03
Avslutad
Citat:
Se på sista inlägget (6)

Spara klippet det försvinner säkert snart
Citera
2021-10-29, 13:04
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drugsandalcohol
Han var inte dömd!
"Artisten ska sedan ha gått till angrepp och gjort flera knivutfall mot den andre. Ett av utfallen träffade och skar upp ett sår i armen, innan brottsoffret lyckades springa från platsen.

Artisten själv nekade till brott i samband med rättegången. Han medgav att han kastat en sten mot brottsoffret men förnekade att han varit beväpnad med kniv. Tingsrätten konstaterar i domen att artisten pratat vidlyftigt om den bakomliggande konflikten men att han haft en kort och detaljlös redogörelse för vad som hände i samband med den nu dömda handlingen."
https://www.expressen.se/nyheter/krim/svensk-artist-doms-for-knivattack-haft-konflikt/

"
Gangsterrapparen har bland annat frågat, ”ska jag knulla dig”. För att sedan gå till attack med kniven. När brottsoffret flydde jagade Einár ifatt honom och skrek ”jävla bög”. Pojken tillfogades ett knivhugg lyckades men lyckades sedan komma undan ytterligare våld."
https://samnytt.se/har-ar-kidnappade-rapparen-einar-domd-for-vapnat-ran-och-knivhugg/

Domen för misshandeln blev ungdomsvård.

Vidare;

"De tre målsägande berättar samstämmigt att det var Einár som var drivande i rånet, höll i kniven som sattes mot brottsoffrets mage med orden, ”ta av dig jackan”. Rånet genomfördes tillsammans med två bekanta med invandrarbakgrund boende i Enskededalen söder om Stockholm.

Skulle skjuta sönder knäskålar
I polisförhör berättar de rånade pojkarna att de i hetsigt och aggressivt tonläge hotats med att bli skjutna. Bland annat skulle deras knäskålar skjutas sönder.

Vidare stoltserar en av gärningsmännen med att rånsällskapet är en del av det ökända Rinkebygänget Dödspatrullen som figurerar i flera polisutredningar rörande gängkriminella avrättningar i Stockholm och Uppsala. Samhällsnytt har vid flera tillfällen uppmärksammat gänget."

Påföljden för rånet blev ungdomsvård
Citera
2021-10-29, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
Han skjöts i huvudet efter skottet i bröstet redan sänkt han, han var tillräckligt nära porten för att väst gett han tid att falla in.

Om han var på väg att öppna porten är frågan, sköts han i bröstet eller ryggen? om han sköts i bröstet måste han vänt sig om
Citera
2021-10-29, 13:06
Medlem
Citat:
Se på sista inlägget (6)

Haha ''mördaren'' är makkan och han sitter livstid i danmark
Citera
2021-10-29, 13:09
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Se på sista inlägget (6)

Haha det där är Makkan. Står ju till och med "Freee" just för att han sitter inne.
Citera
2021-10-29, 13:10
Medlem
Citat:
Se på sista inlägget (6)

Han sitter inne i Danmark på livstid😂 pajas
Citera
2021-10-29, 13:11
Medlem
Ingen snygg look för Adel att hänga med gängvåldstäktsapan..
Citera
2021-10-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shqiptarjokosovar
Han sitter inne i Danmark på livstid😂 pajas
Vad är hans fullständiga namn?
Och vad är oddsen på att bägge är vänsterhänta
Citera
2021-10-29, 13:13
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelSkunk
Att du ser polisen som dina vänner köper jag.
Men när du säger att polisen försvarar ditt samhälle blir jag lite intresserad av vilken del av samhället du lever i ?

Jag bor i orten, men påväg bort. När jag skrev ”mitt samhälle”, så menar jag främst samhället för vanligt folk, som hatar gängen och deras våldsspiral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in