2021-10-29, 08:05
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Detta stör ju resten av orten.. Einar hade en begåvad och snygg tjej som de andra inte ens kunde skaffa för pengar.

En tjej som han dessutom redan var ihop med innan han blev kändis

Jag tvivlar starkt på att det är en begåvad person som frivilligt väljer att liera sig med den här typen av människor och tycker att det är en sund miljö och toppen ..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Vilken pajas. Va menar han med en annan skytt kommer och fortsätter skjuta, var tog den första vägen? Han verkar ju bara svamla

Det är ju dock redan konstaterat att två skyttar är inblandade.

Utöver det litar jag inte ett piss på vad tjackisen säger
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Haval tillhör dalennätverket
Om ni läser kidnappnings fuppen det står att "jätten" vill ha 1 miljon sek från einar som han e skyldig till dom.
Det finns massa konversationer mellan rissnenätverket, vårbynätverket o dalennätverket o dom snackar vems ska bli einars manager (utpressning/skydd)

Vårby o rissne sitter långa staff, dalen finns kvar.
Havals bror som tillhör dalennätverket blir mördad.

>Det måste vara dalen

Jätten är essa från dalen

Var finns denna FUP att läsa? Specifikt med informationen om dalen grabbarna osv
Citera
2021-10-29, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Verkligen så många som börjar tro att han fejkar sin död. Hans tjej springer runt vid minnesplatsen och skrattar och kramar alla, såg bara konstigt ut.

Men är du efterbliven?
För det första, om det ens vore sant, så i det tillstånd hon förmodligen befinner sig i, så är det inte helt ovanligt med avvikande beteende, för det andra, sitt för fan inte och sprid rykten utan minsta belägg för vad du skriver, stick härifrån bara....
Citera
2021-10-29, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Yasin och Dree Low? De borde väl vara fiender?

De var vänner. De är vänner. Bara att det är spänt mellan de olika läger.
Det framkommer även i fup om kidnappning att Yasin och Dre var där med Einar. De spelade även in varsin verse på i Yasins låt. Samma verse som Einar trasade med glad över hans collab med Yasin ovetandes att han var nära att säljas ut. Den låten är läkt för övrigt
Citera
2021-10-29, 08:24
Medlem
Eviies avatar
Jag får så ont i hjärtat av att läsa hans flickväns text. Så mycket sorg. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dnMLx1/alexandra-torgrips-forsta-ord-om-pojkvannen-einars-dod
Citera
2021-10-29, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
De var vänner. De är vänner. Bara att det är spänt mellan de olika läger.
Det framkommer även i fup om kidnappning att Yasin och Dre var där med Einar. De spelade även in varsin verse på i Yasins låt. Samma verse som Einar trasade med glad över hans collab med Yasin ovetandes att han var nära att säljas ut. Den låten är läkt för övrigt
Kan du inte skriva korrekt svenska sä man FÖRSTÅR!
Citera
2021-10-29, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Yasin o dree är inte vänner de var inte så nära heller när han skulle goa Einar. Einar kände adel ett bra tag innan han börja göra låtar med straynane adel brukade dela hans freestyles sånt sen efter han klicka med dree o straynane 1.cuz o dem

Kan vi släppa detta påhittade beef mellan Yasin och Dre och gå vidare?
Yasin, Jaffar, Dre Low och Blizzy (alla somalier) är barndomsvänner. De gjorde deras första låtar ihop tillsammans med Z.E och Hasti B som producent i krabban i Husby. På den tiden fanns det inga gäng och alla i Blåa linje hänge med alla.

De är bra vänner sen dess. När Yasin släpptes förra gången så var Dre low bland de första han hängde runt med. Finns gott om klipp på det. Bland annat den gången han spelar "1.cuz" och har hans mask, så är både Dre low och 1.cuz där. 1. cuz är den som filmar.

Innan hans senaste collab med Aden och Asme så är Dree Low den enda yasin gjort ft med återkommande.

Första låten han släppte "Workin" säger han
Jag var nymuckad, min broder han tog in mig i butiken Han sa till mig, "Yasin, shine bright like a diamond". Det är Dre han syftar på som redan hade hunnit bli både rik och känd jämför med Yasin och Jaffar satt inne. Även efter han kom ut första gången i vintras var den enda feature på handen under mona lisa.... Dre low i låten XO.

Däremot är det av intresse att Yasin satt inne när hela hiphop sverige drog iväg. Han sjunger ju själv "Det klart att folk slog igenom, jag missa hela förra året". När han kommer ut försöker han hjälpa till att sätta dit Einar. Han kanske kom ut med agg mot svenne som drar in pengar medan han har riskerat både livet och vänners död för att skiten.
Senast redigerad av sthlm4h 2021-10-29 kl. 08:43.
Citera
2021-10-29, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det står inte att telefonen lämnats på mordplatsen. Det står att den var på mordplatsen när Einar sköts.

Polisen har alltså plockat in en yngling som erkänt någonting (dock ej erkänt mordet!). Dessutom har polisen nu en telefon som var med vid mordet.
Polisen vet alltså vem den ene skytten är, men det återstår att bevisa delaktigheten.

Kanske fantiserar jag, men....
Som det går att urskilja var det 3 personer på den video som florerar, som EVENTUELLT ska ha med mordet att göra.
Scenario : 2 skyttar, den tredje filmar från avstånd, därav uppger vittnen att 2 personer sett lämna platsen? Den tredje killen verkar ju vara liten som en smurf, så att denne skulle kunnat undgå upptäckt från ett buskage i anslutning verkar inte helt osannolikt 🤷‍♀️
Citera
2021-10-29, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Kan du inte skriva korrekt svenska sä man FÖRSTÅR!

Hahaha ser själv att texten vart luddig. Skyller på mobilen och stressig morgon
Citera
2021-10-29, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Tack!

Kan ju inte bara vara jag som tycker att det är extremt märkligt att DP Dumle går ut i media med en intervju?

Det är något som inte går ihop där. Klickar inte riktigt faktiskt. Sedan när går gängkriminella frivilligt ut i media?

Sägs det något mer intressant i artikeln?

Dumle använder media för att marknadsföra hur farlig och hämndlysten han är. Expressen har blivit ett språkrör åt dessa mellanöstern-primater.
Citera
2021-10-29, 08:47
Medlem
Känns bara som en tidsfråga innan Dumle blir Knäck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här