Citat:
Ursprungligen postat av
ghostwriterzz
Jävligt intressant läsning. Har hela tiden tänkt detsamma. Hans föräldrar? familj? Var det ingen som brydde sig om vad han Sa i texterna? så otroligt obegåvat. Den ända begåvningen är att han är vulgär. Vem som helst kan bli känd med sånna texter och ett sånt utseende. Så jävla lågt. RIP Einar men som man bäddar får man ligga.
https://www.nyhetsbyranjarva.se/varfor-var-det-ingen-som-grep-in/
.haaah just d, ur hjärnbarkens dunkla vrån där minnet bearbetas och lagras flög det förbi bilden på Nisse med den patenterade uppsynen och leendet med tappen i vårby.
Hade inte ens tänkt på det förens bli påmind av texten.
Sjuk oförsiktig grabb.
Kanske trodde han hans pengar & fame kunde rädda han? Att han i sin enfald trodde han kan skriva kontrakt till höger och vänster medan pengarna rullar in via musiken till inga konsekvenser.
Sjukt, han hade onekligen behövt typ en äldre kusin eller bror med i gamet som kunde skola upp han i alla fall.
Det kan ju inte undgått han att folk dödas för betydligt mindre. Riktigt sjukt faktiskt. Undrar vad fan som försegick i hans tankar sista tiden efter kidnappningen.
Så klart sårad, och kanske lite förödmjukad med lite ptsd. Då är det lätt ta till piller och sånt skit som gör man funkar ännu sämre.
Det kombinerat med en ytterst naiv inställning, hetsen på vara "real" och dra in stålar via musiken gjorde han mycket vårdslös.
Nog för han är bra på sin gebit. Det tillskriver jag fö även till hans eventuella adhd-diagnos.
Men nu minns jag klart och tydligt bilden han stod vifta med den där tappen. Han borde ju onekligen räknat ut vilka hans back up var, dvs köpt och falsk, att då hetsa mot en hel ort igen oavsett vad är minst sagt oförsiktigt. Undra om någon viska det där i hans öra... Finns några fullständigt samvetslösa ormar där ute.
Till och med om han ligger bakom mordet på Dara så tror jag det är mycket grupptryck inblandad och folk som typ *påverkat" han att göra det.