Citat:
Ur deras synvinkel är det inte kriminell verksamhet säkerhetstjänsten bedriver utan i deras system är det vi som beskrivs som de kriminella, terrorister, psykiskt farliga samhällsfaror.
Vad jag vet är deras appar eller tjänstetelefoner kopplade till person. Installerade vid någon myndighet.
Layouten väldigt simpel och inget med den pekar direkt ut någon myndighet eller organisation. Den saknar onödig grafik, I ungern är flödes sidan kamouflerad lite med facebookfärger, det de kallar internetläget är typ en keylogger sida bara med målpersonens tangentnedslag, tvåpersoners chat läget en nästan tom bit sida, Olika GPS lägen väldigt simpla.
Appen har ett par hundra meterseffektläge så bara de målpersoner som befinner sig inom den radien hamnar i flödet. nätverkspersoner kan bara se varandra inom den radien men de kan spara varandra eller målpersoner som kontakter och då se in i målpersonens effektområde på avstånd.
Flödet är typ som om facebook hade delat allt du gör som inlägg som
SMS
Tagit bild med mobilen
Nedladdad bild
Kommentarer online
Email
Gillade eller delade inlägg
Osv
Jag har vid två tillfället sett sällsynta appar bara för säkerhetstjänstens agenttyper ute i Budapest och den ena visade alla inom nätverket och målpersoner i olika färger som var ute och rörde på sig som linjer med teoretisk färdväg och deras förmodade slutmål. Målpersoner visades i rött.
Vad jag vet är deras appar eller tjänstetelefoner kopplade till person. Installerade vid någon myndighet.
Layouten väldigt simpel och inget med den pekar direkt ut någon myndighet eller organisation. Den saknar onödig grafik, I ungern är flödes sidan kamouflerad lite med facebookfärger, det de kallar internetläget är typ en keylogger sida bara med målpersonens tangentnedslag, tvåpersoners chat läget en nästan tom bit sida, Olika GPS lägen väldigt simpla.
Appen har ett par hundra meterseffektläge så bara de målpersoner som befinner sig inom den radien hamnar i flödet. nätverkspersoner kan bara se varandra inom den radien men de kan spara varandra eller målpersoner som kontakter och då se in i målpersonens effektområde på avstånd.
Flödet är typ som om facebook hade delat allt du gör som inlägg som
SMS
Tagit bild med mobilen
Nedladdad bild
Kommentarer online
Gillade eller delade inlägg
Osv
Jag har vid två tillfället sett sällsynta appar bara för säkerhetstjänstens agenttyper ute i Budapest och den ena visade alla inom nätverket och målpersoner i olika färger som var ute och rörde på sig som linjer med teoretisk färdväg och deras förmodade slutmål. Målpersoner visades i rött.
Det där med att allt elektroniskt delas i ett flöde låter gångbart; ganska enkelt att koda (jag är bl.a. en programmerare). I den här bemärkelsen tror jag på dig; att de följer allt elektroniskt - det finns underlag för det genom Snowden - vi är tyvärr offer för grov maktmissbruk utan att ens veta varför de satt oss i ett program som grovt kränker privatlivet & torterar oss.
Jag tror att de anspelar på religion i mitt falk. Mina föräldrar är dessvärre enkla människor som är religiösa dock kan aldrig föreställa mig att de samarbetar med SÄPO eller liknande i över åtta år mot min förstörelse; snarare låter det som att de väljer att tro på en fantasi eller lögner om mig än realitet att det här är gjort för att förstöra mig baserat på religion eller politisk/religiös förföljelse som sponsras av någon mäktig kult/sekt/kyrka/sällskap genom denna säkerhetstjänstliknande operation. Självklart används denna förföljelsesystem som du beskriver till politisk, religiös eller personlig förföljelse, hämnd, tortyr etc. för de mäktiga eller förmögna som kan sponsra det.
Ändå tror jag att de är en legitim auktoritet som orkestrerar det här bakom min rygg som involverat banken, universitet, polisen, media etc. i mitt fall. De utför PsyOps mot mig & vill att jag ska tro på en falsk realitet att Satan/Gud ansvarar för det. Därmed måste det vara en sponsor som vinner på att jag tror sådant eller har intresse att experimentera om min tro & mitt beteende.
I slutändan verkar min familj tro att det handlar just om det: beteende- & trosystemförändring - att jag ska tro att Satan gör det. De blir väl höga av tanken att de samarbetar i en topphemlig PsyOp mot sitt barn som de mycket väl i hemlighet småhatar. Alternativt att denna grupp övertygar att dessa ska bli "krigare för Kristus/Satan/anti-Kristus"-skit eller liknande. Det som förklarar mitt fall är att alla går med på det frivilligt eller betalas att delta i kombination med de lögner & felaktiga påståenden om mig såsom att jag ska tro att jag är anti-Kristus.
I realitet är denna operation inte bättre än ISIS som vrider på biblisk text för att radikalisera & utföra de facto terrorism mot oskyldiga som inte ens vet varför de blir attackerade vilket är meningen: att vi SKA veta om operationen; att vi VET att en "osynlig" kraft sprider information men i realitet är det en GROVT olaglig, oetisk & amoralisk operation som motiverar människor baserat på trossystemet kristendomen.
Båda teorier är sanna: denna kult/sekt/kyrka/sällskap använder någon intern eller extern underrättelsegrupp för att utföra extrem politisk/religiös förföljelse.