2021-10-27, 22:07
Medlem
schipperke77s avatar
Kan någon förklara uppgiften som cirkulerar i tråden om att mördarna skulle ha fotograferat den skjutne Einár? Varför skulle man göra något sånt? Hans död kommer ju bekräftas inom ett par timmar av medierna.
Citera
2021-10-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Det var inte hans mamma som fick honom att lämna SSTV.

Einar klickade ganska tidigt med producenten.Straynane och via honom lärde han känna Dree, Adel och 1.Cuz
De fick honom att tänka om. Köra eget youtube kanal etc.

Einar gjorde musik med dessa grabbar istället för söder artister.

Det var inte lätt att lämna SSTV. Det fick även dalen folket att splittras. De yngre valde att gå med Einar (stötta honom). Det är detta som startade hela problemet. Dalen folket ansåg han var skyldig de pengar osv. Men det är inte många i dalen som är värda att frukta numera så det var mest tomma hot och tjafs. Han slutade hänga där iaf.

Dalen är nära med Skarpnäck och de ihop gav Vårbynätverket typ tillstånd. Eller iaf ja vi kommer inte backa upp honom gör vad ni vill.

Han fick kontakt med Yasin via dree low. Detta skapade även lite problem mellan Yasin och Dree low när det faktiskt kom ut att Yasin hade andra planer än vad Dree low visste.

De enda jag kan tänka mig har resurser men även något emot Einar är Vårby, rissne och av någon oförklarlig anledning FLG pga hans koppling till HH sista tiden.

Fast FLG kan vi ju nästan räkna bort. För om inte det hade funnits sjukt bra med skottpengar på Nisse eller att dom nu av någon anledning som trotsar all logik, både gangster och vanlig, tog så illa upp att han närmade sig HH så hade dom först skjutit klart mot Dumlee.

Och inte låtit han springa iväg som det de facto utspelade sig. Sedan OK att Nisse fått ryka med.

Man hade helt enkelt tagit båda två och kanske även Adel i så fall.

Tillfälligheter ska man dessutom inte tro på som mordutredare. Så det faktum att Dumlee och Adel "av en tillfällighet" rökt en fet gås precis innan skyttarna kommer och skjuter ner endast en av dom är ju minst sagt en egendomlig tillfällighet.

Övertygad givet att det är så centralt i Svensson-land att man inte heller campar utanför hans adress & väntar in rätt tillfälle givet den lilla tid man har på sig efteråt men även alla kameror osv. Det har funnits en plan som följts noggrant.

Kvar är att han blivit lurad ut men vem som egentligen ligger bakom är ännu döljt i dunkel.
Citera
2021-10-27, 22:10
Medlem
Scientologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Kan någon förklara uppgiften som cirkulerar i tråden om att mördarna skulle ha fotograferat den skjutne Einár? Varför skulle man göra något sånt? Hans död kommer ju bekräftas inom ett par timmar av medierna.

För att visa sin uppdragsgivare, så att denne kan vara först med det senaste
För att andra snabbt ska fatta vad som gäller

Blygsamhet är liksom inte ett utmärkande drag.

Varför kidnappa någon klä av och sätta på klänning och peruk. Hundkoppel och bakbundna händer med en kall kniv på strupen och sedan fotografera det hela? En dildo står också nämnd, både här och där.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1IWWl9uZjqOdzDeY95PLFQ0lQO4wfGAKr Visa vem som har kontrollen & skiter Fullständigt i allt annat. De ville väl Rula Einar som deras privata lilla husHora. Man tog en massa bilder och spred dem. Nu verkar man dock varit mindre för utsmyckningarna utan mer rakt på. Förnedrings TV.
Senast redigerad av Scientology 2021-10-27 kl. 22:29.
Citera
2021-10-27, 22:12
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Är det ett beställningsmord, vilket känns väldigt troligt, så är det förmodligen en order som springpojkarna fått från personen som beställt mordet.

Men visst, nyheterna hade ju kommit fram tiillslut ändå. Samtidigt så vill ju den som beställt mordet veta att det just var hans springpojkar som utförde mordet, så att pengarna hamnar i rätt händer.

Men det är något med att ta kort på den du precis har skjutit. Det skapar säkerligen cred och respekt i dessa kretsar. Bevis på att det faktiskt var gärningsmännen som genomförde jobbet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Det var inte hans mamma som fick honom att lämna SSTV.

Einar klickade ganska tidigt med producenten.Straynane och via honom lärde han känna Dree, Adel och 1.Cuz
De fick honom att tänka om. Köra eget youtube kanal etc.

Einar gjorde musik med dessa grabbar istället för söder artister.

Det var inte lätt att lämna SSTV. Det fick även dalen folket att splittras. De yngre valde att gå med Einar (stötta honom). Det är detta som startade hela problemet. Dalen folket ansåg han var skyldig de pengar osv. Men det är inte många i dalen som är värda att frukta numera så det var mest tomma hot och tjafs. Han slutade hänga där iaf.

Dalen är nära med Skarpnäck och de ihop gav Vårbynätverket typ tillstånd. Eller iaf ja vi kommer inte backa upp honom gör vad ni vill.

Han fick kontakt med Yasin via dree low. Detta skapade även lite problem mellan Yasin och Dree low när det faktiskt kom ut att Yasin hade andra planer än vad Dree low visste.

De enda jag kan tänka mig har resurser men även något emot Einar är Vårby, rissne och av någon oförklarlig anledning FLG pga hans koppling till HH sista tiden.

Yasin och Dree Low? De borde väl vara fiender?
Citera
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Nu när inget vidare nytt rapporteras från Polisen rörande Einar så passar jag på att ställa er följande fråga:

- Tror ni att det kommer ske skjutningar i form utav hämnd?

Jag syftar då alltså specifikt på eventuella mord/mordförsök som enbart sker i syfte för att dela ut hämnd för Einars död.

Vilka tror ni då är eventuella måltavlor?
Adel? Dumle? Finns det några mer ni skulle kunna tänka er är måltavlor?

Den enda som jag kan tänka mig hämnas är Tati ali Khan
Citera
2021-10-27, 22:15
Medlem
En av Einars osläppta låtar verkar beröra när han blev goad: https://www.instagram.com/p/CVipX3Eo1fG/

Tankar?
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Den enda som jag kan tänka mig hämnas är Tati ali Khan
Jo, Tati är absolut någon isåfall.
Men Tati gör aldrig smutsjobbet, det är isåfall om han ger order till några springpojkar att uföra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Man anses som en golare om man pratar med aina
Så alla skalögga sig platt och skita i Svea rikes lagar då? Helt enkelt börja bete oss som dom här jävla neanderthalarna vi också?
Hon har inte gjort fel här, felet är att folk ger vika inför såna här jävla barbarer och börjar tillämpa deras beteenden och tankesätt.....
Citera
Medlem
Får känslan av att 1.cuz ändå var en av få riktiga i Einars liv.
Med tanke på att han dels sluta följa en hel del folk och även lägger ut en bild (dessutom några dagar efter det inträffande för att hinna bearbeta) utan mask på sig för att visa respekt. Sjukt fint gjort

Print på inlägg/händelse: https://imgur.com/a/YtRvhdQ
Citera
2021-10-27, 22:17
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
En av Einars osläppta låtar verkar beröra när han blev goad: https://www.instagram.com/p/CVipX3Eo1fG/

Tankar?
Inget nytt direkt, han har ju redan skrivit ett flertal låtar där han berättar om när Yasin & Haval goade honom vid kidnappningen.

Finner inte någon speciell tanke, gammalt sedan länge.
Citera
2021-10-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Ja adel är ju (sunni) kurd från Turkiet.

Dumlee shiitisk irakier av namnet att döma. Sedan om han är shia arab eller feyli ska jag låta vara osagt men förmodligen arab.

Sådana brukar inte direkt vara släkt lixom.

Adel är väl feyli? Han har väl tom en tatuering där de står just ”feyli”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in