2014-11-01, 09:43
Medlem
Gammal trd.

Men det bsta blir ju om det r lite lyhrt i huset och det tar slut mellan grannen och dig, s kan du hra nr hon knullar nya killar.

... Med det bsta s menar jag s klart att det r en jvligt dlig id fr framtida funderingar.
Citera
2014-11-01, 10:34
Medlem
GregerMoeks avatar
Det r lika fel som att knulla en arbetskamrat eller brevbraren. Dvs inte alls.

Citera
2015-05-04, 20:20
Bannlyst
Brukar knulla kvinnor i tvttsugan varje gng jag har tvttid
Citera
2015-05-09, 19:26
Medlem
Det kan sjlvfallet g bra, allt beror p hur ni bda hanterar det hela.
Fr min del s har jag en ganska klar regel fr mig sjlv; inled aldrig en relation (sex eller frhllande) med en person p jobbet, studierna, eller i samma trappuppgng/granne av ren enkelhet fr att undvika eventuella jobbiga situationer.
Citera
2021-09-23, 19:20
Medlem
Bra fr grannsamverkan kanske, men segt om
det kr ihop sig. Har haft turen att lta bli
Citera
2021-09-26, 09:32
Medlem
Det r mnga r sedan jag frsta gngen blev inbjuden av en granne p exakt samma stt som trdstartaren. Min mycket vackra och ca 10 r ldre granne bjd in mig p fika, vilket visade sig innebar choklad och vin. Det fortsatte med musik och dans (som en urskt fr att brja knna p varandra) i hennes lgenhet och slutade med sex under natten. Vi fortsatte trffas ngra gnger, men det blev jobbigt nr vi uppenbarligen hade olika tankar om vart detta skulle leda till. Det slutade med att hon flyttade. Utan att meddela vart.

Ngra r senare hnde det igen. En sexuell relation inleddes med en granne. Problemet denna gngen var att vi bda faktiskt levde i var sin relation. ven denna gng slutade det illa. Vi blev pkomna och grannen och hennes sambo flyttade och ett tag senare ven min sambo.

Ytterligare nt r senare visade en tredje granne intresse och jag hll emot fram tills hon (av andra anledningar) var p vg att flytta. D bjd jag hem henne fr en engngsgrej. Vi har aldrig sett mer.

Det kan lta praktiskt att inleda nt med en granne, men riskerna r stora och konsekvenserna lngtgende ifall det slutar illa.

Sensmoralen i detta r, var inte otrogen och inled inget med en granne om du verkligen inte frskrat dig om att ni bda gr det i hopp om att inleda en lngre relation. Vill du bara doppa, eller bli doppad, s vlj inte din granne.
Citera
2021-09-29, 02:22
Medlem
Jag gjorde detta och vi blev sedan tillsammans vilket hll i 2 r.
Citera
2021-09-29, 02:39
Medlem
Om det r OK? Det r din plikt om tillflle ges. Det enda tillflle d det r OK att avst ifrn att knulla med en attraktiv kvinna r nr det r olagligt.
Citera
2021-10-25, 21:01
Medlem
1945s avatar
Efter att ha lst igenom den hr trden s inser man ju hr jvla fega och konfliktrdda alla tycks vara? Dlig jvla stmning?!? Det stora problemet tycks ju vara huruvida man skall springa p varann i trapphuset efter knulleriet? Vi fr vl helt enkelt anta att medelldern r otroligt lg? Eller r folk shr jvla mesiga?
Citera
2021-10-27, 19:40
Medlem
Brukar knulla en grann tant 67 r som jag brukar dricka lite vin med hon blir lite sm arg nr jag sprutar p henne ska du spruta s gr det inne i mig snusk gubbe brukar hon sga argt
Citera
2021-10-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telkan
Brukar knulla en grann tant 67 r

Vad r din egen lder?
Citera
2021-10-28, 11:54
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telkan
Brukar knulla en grann tant 67 r som jag brukar dricka lite vin med hon blir lite sm arg nr jag sprutar p henne ska du spruta s gr det inne i mig snusk gubbe brukar hon sga argt
Kr s mycket och s lnge det gr.
Nr du sitter p hemmet kan det vara kul att ha lite roliga minnen att bertta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in