Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-26, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Julia med ögonbrynen är en 10/10 ju
Japp, förutom ögonbrynen då! Man får ju magsår av att titta på dom!
Citera
2021-10-26, 15:28
Medlem
herregudvadgotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Byt ut det där förfärliga skrället till programledare. Bara för att hon ser ut som en häst i käften innebär inte att hon kan leda ett program med bönder.
BSF vore inte detsamma utan psykos-Linda! Hon är helt fullständigt vanvettig, och utan henne skulle det inte vara alls samma grej.
Citera
2021-10-26, 19:25
Medlem
Bonden i k*k åt alla är verkligen one piece of art, när han sitter där med sitt smirkatiga småflin, huvudet på sned
bakåtlutandes, det är verkligen helt priceless och tillsammans med den dialekten och garvet, helt klart en av de bonnigaste bönderna!
Sedan är han i den vanliga showen inte långt efter, han som gillar oektiga oaggarbilar.

Rätt många kufar i denna säsongen, han Filip är väl i tv-versionen den mest normala bonden både till sätt och utseende. Och då är det inte så konstigt att får det bästa klientelet.
Citera
2021-10-26, 22:00
Medlem
NiccoJs avatar
Han lillkillen som söker tjejen i k*k åt alla, Sveriges största (minsta) tönt. Tråkig så tapeterna flagnar.
Citera
2021-10-27, 02:32
alla daniels tjejer verkar himla mysiga
och söta är de

när det gäller filip känns det rätt uppenbart att ingen av hans tjejer hade skrivit till honom om det inte var för herrgården
Senast redigerad av epadator 2021-10-27 kl. 03:14.
Citera
2021-10-27, 05:15
Medlem
kulturstrategs avatar
Tror att Viktoria åker hem självmant i nästa eller nästnästa avsnitt. Att försöka tvinga sig själv, inför TV-kameror, att vara intresserad av någon man inte är attraherad av när man dessutom är sjukligt blyg var nog inte en sån bra idé iallafall. Hon tog sig vatten överhuvudet p.g.a sin tickande biologiska klocka.

Då övertar Evelina förstaplatsen. Erika och Cathrin borde åka hem tillsammans med Viktoria, men blir väl övertalade av produktionen att stanna ifall nån av dom skulle ha värdighet nog att inse att dom bara är utfyllnad.
Backis ser verkligen inga andra kvaliteer än utseende. Jag skruvar på mig varje gång han säger hur vacker Evelina eller Viktoria är. Evelina är ju, precis som Viktoria, inte det minsta intresserad av honom men han är helt blind för de uppenbara signalerna av ointresse. Roligt att hon fick skylla på nervositet när hon inte kunde komma på nåt fint att säga om Backis efter att han för tionde och elfte gången lovordat hennes utsida. Det måste vara närmast äcklande för en tjej när en kille hon inte ens är intresserad av sitter som en hormonstinn tonåring och dreglar över hennes utseende. Riktigt pinsamt.

Daniel dras till Mikaela. Jag kan förstå det, rent attraktionsmässigt. Hon är ståtlig och tilldragande på ett sätt som dom andra inte är. Påminner lite om Sigrid från Sveriges Mästerkock för några år sen. Men hon är ju absolut inget fru-material om man räknar in personligheten. Pervers och psykiskt instabil.
Han borde kanske välja Alice, men jag tror inte det blir nåt långvarigt oavsett vem han väljer. Så i och för sig kan han lika gärna välja Mikaela och ha lite kul.
Citera
2021-10-27, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herregudvadgott
BSF vore inte detsamma utan psykos-Linda! Hon är helt fullständigt vanvettig, och utan henne skulle det inte vara alls samma grej.
Från underhållningssynpunkt har du minst en poäng…😎…(att jag är så töntig att jag ändå tycker det vore trevligt att det kommer något bra av det, för de inblandade, utan förnedring, är en annan sak)
Citera
2021-10-27, 13:47
Medlem
Sett dagens avsnitt nu.

Citera
2021-10-27, 15:51
Medlem
dialektikers avatar
Hör man bättre om man har sådär utåtstående öron som Jenny har?
Jag tycker det är lite störande utseendemässigt, men tänker att det kanske ändå finns den fördelen.
Men Tom har också utåtstående öron så det kanske matchar.
Citera
2021-10-27, 15:52
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Han lillkillen som söker tjejen i k*k åt alla, Sveriges största (minsta) tönt. Tråkig så tapeterna flagnar.

Ja, fy vilken oansenlig tönt. Han är ju bara kvar som utfyllnad.
Citera
2021-10-27, 15:58
Medlem
dialektikers avatar
Heidi blir mer och mer läskig. Som en läskig gast som stryker omkring i vrårna.
Jag tror Peja börjar bli rädd för henne, också.
Huvva för att ha en Heidi innanför husets väggar.
Citera
2021-10-27, 16:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Japp, förutom ögonbrynen då! Man får ju magsår av att titta på dom!
Varför är det ingen som ännu reagerat på dom här clown-bryna?
https://www.bildtagg.se/bild/z2501q48j22ze5q4jyreo7z
Vem gör något sånt här vid 47 års ålder ens? raka av sig originalen för ersätta dom med
Libress-invisible vingar

Någon som har nån aning om var det var Peja vill säga oss tittare med sin
blinkande Sol-och-vårande kamera-titt?
https://www.bildtagg.se/bild/kdkqq8euakr2iy9stgnn2bss
"Jag kan nått som inte du kan, jag kan playa den allra enklaste & såldaste i gänget, sedan sticker jag med mina pengar & min gård utan att hon märker nått"

Bröst! Cecilia Frode ringde och ville ta tillbaka sitt tappade ansikte
https://www.bildtagg.se/bild/uwt6kcmtg5jy6y7p0hedhdr4
Hon är verkligen definitionen av fulsnygg, men hon hon hade ju iaf högrest
benstomme till kulturstrategs förtjusning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här