2021-10-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det er en lang rekke andre spor å jobbe med: Strips, tape, konvolutt, trusselbrev, skrivertype, trusselmailer, språkanalyser, bakhon, Sprox-sko, spor i S4 og kanskje mer jeg ikke husker i farten.

I tillegg har politiet fremdeles ikke funnet hvem Futurum-mennene var eller BMWen på Ås. Hettemann-mysteriet ble oppklart etter lang tid, og det kan også skje med disse observasjonene.

Det finnes ifølge tv2 uklarheter rundt bevegelsene i S4 i dagene rundt forsvinningen. Dette må man få klarhet i.

Det er flere personer som er innblandet i denne saken, og alle har nok ikke like mye å tape ved å tipse politiet med det de vet. Kanskje vil noen foretrekke å samarbeide med politiet og sone straffen nå, i stedet for å leve i årevis med dårlig samvittighet og politiet i nakken, og kanskje senere måtte sone en lengre straff.
Uten å gå inn i div psyopteorier, har min tanke hele tiden vært at hun visste ting om Wiborg saken. Det kunne forklart en fortrolig medhjelper. Fint at du nevner TV2 jukset i den saken. Det andre holder jeg meg unna, kort sagt.
Citera
2021-10-26, 23:03
Medlem
Solviuss avatar
Citat:

Uten å gå inn i div psyopteorier, har min tanke hele tiden vært at hun visste ting om Wiborg saken. Det kunne forklart en fortrolig medhjelper. Fint at du nevner TV2 jukset i den saken. Det andre holder jeg meg unna, kort sagt.

Du utelukker da et system som er tjent med å forlede folket, slik gjort i en rekke andre saker.

Et system som med hånlatter kan konstruere og så kaste ut en rekke legobrikker, hvilke man ikke kan få annet ut av en forvirring?

Wikborg drapet er jo et glimrende eksempel hvor man nesten må forstå at politiet i visse tilfeller ikke løser saken, men får den til å se ut som noe annet.

Scandinavian Star saken, kansje enda mere tydlig.

Enkelte her har reist til Alvdal.

De kunne like gjerne dratt saken til månen...
Citera
2021-10-26, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solvius
Du utelukker da et system som er tjent med å forlede folket, slik gjort i en rekke andre saker.

Et system som med hånlatter kan konstruere og så kaste ut en rekke legobrikker, hvilke man ikke kan få annet ut av en forvirring?

Wikborg drapet er jo et glimrende eksempel hvor man nesten må forstå at politiet i visse tilfeller ikke løser saken, men får den til å se ut som noe annet.

Scandinavian Star saken, kansje enda mere tydlig.

Enkelte her har reist til Alvdal.

De kunne like gjerne dratt saken til månen...

Hvorfor skal vi kunne ta deg alvorlig, med all respekt, du velger å komme med flere hypoteser og konspirasjonsteorier om uløste og løste kriminalsaker hvor et politi-korps bevisst ser vekk, fordi de vil ikke løse en sak, de er styrt av en høyere makt, du antyder at mye av dette er politisk styrt?, om jeg forstår deg rett. Du vet selvfølgelig at en forsvarsadvokat er bare ute etter å få sin klient frikjent , uavhengig om vedkommende er skyldig eller ei, han gjør kun jobben sin, hva gir mest penger i kassa ?
Kom med konkrete bevis , ellers tror jeg bare dette er teorier utløst av røyking av et eller annet
Senast redigerad av Extremadura 2021-10-26 kl. 23:59.
Citera
2021-10-27, 00:45
Medlem
Solviuss avatar
Citat:
Kom med konkrete bevis , ellers tror jeg bare dette er teorier utløst av røyking av et eller annet

Hei kjøtthue(siden du drar på med ni**erprat)

Der er nok konkrete bevis for den som EVNER å se(derav uttrykket "evneveik")

Her er det ikke snakk om å forsøke å omvende en frekk tulling, fordi der er særs omfattende, og på tross at du neppe(?) Er analfabet, tiltar du deg ikke informasjon( med mindre fra VG, politi og TV2).

Dersom du gjorde det, ville du holdt deg for god til pisspreiket.

Å forlange bevis er trollets rolle. Du glemte "empirisk" riktig nok.

Slik tror den "lure" at man skal få en lang utredning, for så å kreve bevis på bevis, uansett hva man viser til.

Vel jeg ser på aktørene og de har historikk. At man velger bort historien, gjør en lite interessant for andre en ens eget speil. Man er da "kort".

Å antyde at folk har røyka fordi en selv er totalt blank, er skivebom og kun et fjols verdig.

Det blir som å diskutere Norge i annen verdenskrig med en som lærte historie om dette på en skole. Helt meningsløst.

Viss du ikke liker det jeg skriver, så ikke les det.

Ikke la din indre drittsekk vinne lissom...
Citera
2021-10-27, 00:47
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
(...)har min tanke hele tiden vært at hun visste ting om Wiborg saken. Det kunne forklart en fortrolig medhjelper.

Wiborg-koblingen er jo bare en løs spekulasjon, så lenge det ikke fins noen direkte
og åpenbare koblinger mellom TH og den saken. Ikke for det, jeg mener Wiborg-saken
er suspekt så det holder, og tenker det meget gjerne kan være han ble tatt av dage.
Men at dette skal har vært noe AE visste, og var truende til å avsløre, har jeg mine tvil om.
Jeg mener fremdeles motivet for å ta livet av henne var den kommende skilsmissen og
de private og økonomiske konsekvensene av den.

Når det gjelder fortrolig medhjelper, tenker jeg politiet burde kikke en viss investor
nærmere i kortene. En investor som seiler høyt på børsen i tospann med TH, har vært
med ham siden tidlig 2000-tall, og har vært forlovet med hans datter - hun som "tilfeldigvis"
ble nevnt ved navn i trusselbrevet. Han må kunne sies å fremstå som fortrolig med TH.
Tydeligvis uaffisert av forsvinningssaken.
Citera
2021-10-27, 01:08
Avslutad
Citat:
Hei kjøtthue(siden du drar på med ni**erprat)

Der er nok konkrete bevis for den som EVNER å se(derav uttrykket "evneveik")

Her er det ikke snakk om å forsøke å omvende en frekk tulling, fordi der er særs omfattende, og på tross at du neppe(?) Er analfabet, tiltar du deg ikke informasjon( med mindre fra VG, politi og TV2).

Dersom du gjorde det, ville du holdt deg for god til pisspreiket.

Å forlange bevis er trollets rolle. Du glemte "empirisk" riktig nok.

Slik tror den "lure" at man skal få en lang utredning, for så å kreve bevis på bevis, uansett hva man viser til.

Vel jeg ser på aktørene og de har historikk. At man velger bort historien, gjør en lite interessant for andre en ens eget speil. Man er da "kort".

Å antyde at folk har røyka fordi en selv er totalt blank, er skivebom og kun et fjols verdig.

Det blir som å diskutere Norge i annen verdenskrig med en som lærte historie om dette på en skole. Helt meningsløst.

Viss du ikke liker det jeg skriver, så ikke les det.

Ikke la din indre drittsekk vinne lissom...
Greit med hersketeknikk osv, jeg blir ikke såra ;-),..., hadde venta denne, "empirisk" var visst et ord fra forberedende filosofi , laangt bak i tida...
Noen flere teorier hva som er skjedd mht. Ann-Elisabet Hagen ? Familien ønsker svar, vennligst send pm dersom du kan bidra med noe

Ps ! indisier er aldri nødvendigvis bevis i en straffesak, det har vist seg i flere straffesaker ....
vennlig hilsen Ex
Senast redigerad av Extremadura 2021-10-27 kl. 01:47.
Citera
2021-10-27, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Wiborg-koblingen er jo bare en løs spekulasjon, så lenge det ikke fins noen direkte
og åpenbare koblinger mellom TH og den saken. Ikke for det, jeg mener Wiborg-saken
er suspekt så det holder, og tenker det meget gjerne kan være han ble tatt av dage.
Men at dette skal har vært noe AE visste, og var truende til å avsløre, har jeg mine tvil om.
Jeg mener fremdeles motivet for å ta livet av henne var den kommende skilsmissen og
de private og økonomiske konsekvensene av den.

Når det gjelder fortrolig medhjelper, tenker jeg politiet burde kikke en viss investor
nærmere i kortene. En investor som seiler høyt på børsen i tospann med TH, har vært
med ham siden tidlig 2000-tall, og har vært forlovet med hans datter - hun som "tilfeldigvis"
ble nevnt ved navn i trusselbrevet. Han må kunne sies å fremstå som fortrolig med TH.
Tydeligvis uaffisert av forsvinningssaken.
Helt enig i at den er en løs spekulasjon. Tenkte kanskje den kom på toppen av alt annet. Ev.
Både politi og Holden virker selvsikre på hver sin kant.
Citera
2021-10-27, 09:15
Medlem
Citat:
Dette er jo rett i kjernen på problemet.

Tross at nettopp TV2 ble tatt på fersk gjerning i å forfalske fakta rundt drapet på Wikborg, et politisk drap, sitter man her å etteraper løgnerene som om man verken kan lese, høre eller lære.

TV2 sier bla bla bla.

Fuck TV2.

De er DOKUMENTERTE desinformatører.

Hvor spinner "biblen" det refereres til her som sannheten?

Jo den dokumenterte desinformstøren TV2.

Man har altså NULL evne til selv å tenke, men flytter de tildelte brikker frem og tilbake som barn med en kasse Lego.

Krypto er jo i en slik setting genialt. Det er mystisk, litt farlig, shady, men nå noe alle forstår litt om.

Tror man 22 juli med alt sitt bullshit kunne passere slik det gjorde uten en presse som er medspiller?

Jeg tror 95 om ikke 98% her er såre fornøyd med 22 juli forklaringene, kommisjonen og alenesupermann Breivik.

Og der er problemet. Ser man denne saken isolert, ser man intet pga den plantede skogen av vissvass.

Det var vel en her som forsøkte å bruke en analog til kunst og det å tre ti skritt tilbake og se bildet i sin helhet.

Her graver man seg ned i absolutt alt tullball som er lagt ut med det formålet at man skal forsone seg med at saken er så uløselig komplisert, når alt løser seg vips om man bare klarer å slutte å tro blindt på hva en dokumentert svikfull presse forteller en.

Det sagt, er det for meg usikkert om TH blir satt opp her, eller om han er sentral i utførelsen.

Husk at når noen lyver, har man en tendens til å overdrive. Denne saken er helt overkill.

De 30 som sitter der å jobber med saken har ikke frie tøyler, men er underlagt de samme krefter som Orderud saken, Scandinavian Star , Wikborg, 22 juli etc.

Og periferien rundt disse kreftene er overrepresentert i denne sak.

Her avslører du at du har gått fem på, og har null evne til å tenke selv. Du påstår at det jobber 30 stk med denne saken. Hvor har du dette fra? Det er vel ikke fra media?

Det er dette som er problemet. Folk sluker rått det som kommer fra media. Vet vi om AE i det hele tatt er forsvunnet? Eller om hun noengang har eksistert?

Det holder ikke å ta ti skritt tilbake, man må ta 100 kanskje 1000 skritt tilbake for å se hva som har skjedd. Når du har gjort det, så må man se bildet i sin helhet. Dessverre kan man heller ikke stole 100% på dette bildet, fordi det er også påvirket av de samme kreftene som styrer samfunnet, hvis man i det hele tatt kan stole på at det finnes et samfunn.
Citera
2021-10-27, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
En annen mulighet enn ru til å skaffe et kryptorigg.
Alvdal Og kvittfjell ligger i langt fra hverandre . Sjekket Denis som er prosjektleder for bitcoin i Alvdal og hans partner i prosjektet er også en russisk kvinne som driver med krypto igjen på høyt nivå. Merkelig denne kvinnen har også på sin fb side samme figur som er en glatt gulfigur som tr*m Hagen har på sin side på fb. Denis søker også etter en person 30 juli 2018 som kan komme til Norge i slutten i august som skal få dekket opphold , flybill og kost . 1 milliard ble lovet sv russerne uten det ikke har kommet noe penger . Merkelig dette skjer i samme tidsrom. Garantert de vet hvem tom Hagen er som sitter på elkraft som de trenger mye strøm og pluss kvittfjell som ikke er langt fra Alvdal.
Citera
2021-10-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philine
Alvdal Og kvittfjell ligger i langt fra hverandre . Sjekket Denis som er prosjektleder for bitcoin i Alvdal og hans partner i prosjektet er også en russisk kvinne som driver med krypto igjen på høyt nivå. Merkelig denne kvinnen har også på sin fb side samme figur som er en glatt gulfigur som tr*m Hagen har på sin side på fb. Denis søker også etter en person 30 juli 2018 som kan komme til Norge i slutten i august som skal få dekket opphold , flybill og kost . 1 milliard ble lovet sv russerne uten det ikke har kommet noe penger . Merkelig dette skjer i samme tidsrom. Garantert de vet hvem tom Hagen er som sitter på elkraft som de trenger mye strøm og pluss kvittfjell som ikke er langt fra Alvdal.
Mente Alvdal Og kvittfjell IKKE ligger langt fra hverandre
Citera
2021-10-27, 11:59
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philine
denne kvinnen har også på sin fb side samme figur som er en glatt gulfigur som tr*m Hagen har på sin side på fb.

Mulig å legge inn navnet til denne personen med '*' mellom bokstavene slik at det
ikke blir søkbart? Er det en identisk figur som er avbildet, en slags variant av C3PO?
Citera
2021-10-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Mulig å legge inn navnet til denne personen med '*' mellom bokstavene slik at det
ikke blir søkbart? Er det en identisk figur som er avbildet, en slags variant av C3PO?
Nesten helt identisk ja . Hun har lagt ut så mye , så må scrolle mye nedover . Hun ble kryptoeier i januar 2018.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in