Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Enligt dig.
Enligt FUP så är HD otrogen med en gift man, HD ljuger medvetet för SD om JS så sent som 28 april , hon är skenhelig inför JO om hans otrogna ex och hon undanhåller giga för JS.
Hon är utan skrupler då hon tar LWs cacher när hon mördats och hon är egocentrerad då hon hoppas att LW är död och funderar på vad det ska bli för hennes del.
Citat:
Jag skrev att det enda som skulle kunna förklara att HD hade den detaljerade infon om vad som hände hemma hos LW tidigt på morgonen, redan kl 8, skulle vara om UW eller något av barnen berättat det för henne. Då spekulerade jag om att UW och HD kanske hade en pakt för att hämnas på LW och SD.
Ja, du spekulerade om att att HD allierat sig med UW och att LW mördades för att hämnas på SD.
Att HD ville hämnas både LW och SD skulle inte förvåna mig ett dugg, men att dra in UW som partner in crime var ju väldigt långsökt.
Citat:
Det går väl knappast att kalla det för eget bevåg när SD varit otrogen i 6 år. Hon ville ju att de skulle hitta tillbaka till varandra så det är väl inte konstigt om hon störde sig på LW. Dessutom så var hon nyskild. Det måste väl vara tillåtet att bearbeta och älta tills man är klar. Det är ju som ett sorgearbete. Ingen annan kan bestämma hur lång tid det får ta.
HD var otrogen, tog ut skilsmässa och körde dubbelt med JS och SD.
Som nyskild och inte rent mjöl i påsen hade hon fortsatta krav på SD.
Att hon fortsatt "störde sig" på LW är ett understatement enligt FUP.
Citat:
Ungefär lika egocentrerat och känslokallt som när LW önskade att HD skulle bli ett "skal" igen så att LW kunde ta över HDs liv.
Kan du lämna citat eller aktbilaga/vem hon hon skriver med.
Citat:
Så varför tjatar ni om det hela tiden? Tråden ska handla om mordet på LW. Inte om hur illa du tycker om HD.
Tråden handlar om mordet på LW där HD är central som motiv. Hon startar även bråk med offret i tiden upp till mordet.
Att hon diskuteras är inte likt dig (på bas av hat) utan pga av att hon beter sig extremt suspekt.