2021-10-24, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splirry
Alright, det lät betydligt mer lugnande! Är hyfsat långsam på att bli ren från diverse substanser, men fram tills jag ev har prov är det ca 18 dagar mellan drogtillfälle och prov. Så det känns bättre... Tack!

Det enda man själv kan göra för att skynda på är ju tyvärr att röra på sig/träna sen tycker jag att äta oftare och mindre (som man gör om man vill gå ner i vikt) även bör skynda på processen då det ska hålla igång metabolism tror jag det var men fasen inte säker på vad det gjorde men så ska man åtminstone göra om man vill gå ner i vikt. Sedan att se till sig att få i sig någorlunda stora mängder vatten. Men är du osäker är det bara att häva i dig 4-6liter vatten på provdagen!
Var ju något i den stilen jag gjorde förutom allt citrontjaft när jag klarade mig efter 37 timmar. Funkar på allt förutom cannabis för mig åtminstone.
Men alla är vi olika vilket har sina för och nackdelar..
Och den du läste som hade varit positiv effekt 10 dagar eller vad det nu var har ju troligen tagit stora mängder under en längre tid annars måste ju hens förbränning vara nästintill på 0
Citera
2021-10-25, 13:25
Medlem
Kommer jag torska om jag tar amfetamin på onsdag och torsdag? Ska lämna urinprov på tisdagen nästa vecka.

Kvinna 18 år
171cm 60kg
Citera
2021-10-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtamara
Kommer jag torska om jag tar amfetamin på onsdag och torsdag? Ska lämna urinprov på tisdagen nästa vecka.

Kvinna 18 år
171cm 60kg

Ge fan i knarket herregud du är 18 år?
Citera
2021-10-26, 07:31
Medlem
SuicideByCops avatar
Kära flashbackare, är i behov av svar ifrån någon kunnig och erfaren. Jag äter Elvanse á 70mg om dagen med receptet. Nu är det som så att jag har dessutom utöver det petat i mig riktigt gatutjack och nu under kommande torsdagen denna vecka så skall jag avlämna ett drogprov vid besök hos läkare. Kommer jag att kunna avlämna ett urinprov bestående av mitt eget piss vid detta besök utan några problem att tänka mer över? -Eller kommer ett kommande drogprov få utslag över markörer som indikerar ett intag utav inte enbart Elvanse? Tacksam för svar.
Citera
2021-10-26, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideByCop
Kära flashbackare, är i behov av svar ifrån någon kunnig och erfaren. Jag äter Elvanse á 70mg om dagen med receptet. Nu är det som så att jag har dessutom utöver det petat i mig riktigt gatutjack och nu under kommande torsdagen denna vecka så skall jag avlämna ett drogprov vid besök hos läkare. Kommer jag att kunna avlämna ett urinprov bestående av mitt eget piss vid detta besök utan några problem att tänka mer över? -Eller kommer ett kommande drogprov få utslag över markörer som indikerar ett intag utav inte enbart Elvanse? Tacksam för svar.

Står i början av guiden hur länge amfetamin syns på urinprov
Amfetamin: 2-4 dygn*
Så var det senast i lördags du tog bör det inte vara några problem men är du osäker är det bara börja käka massa salmiak och dricka mycket vatten.. Tyvärr ingen koll på om de är skillnad på elvanse och vanligt amfetamin på urinprov men nästan garanterat att någon frågat förut annars får du vänta svar från någon som har bättre koll : )
Citera
2021-10-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UsernameDenied
Hej, jag använde clean urin men fick ändå positivt svar på heroin någon som har teori om varför då de säger deras produkter ska fungera 100% men det är så att man tagit jonk? Det skickades på labb och var som sagt det syntetiska urinet som användes ändå säger de att det var positivt på det?

Måste varit en korsreaktion heltvenkelt
Citera
2021-10-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Har du någon matnyttig information om salivproverna? Etizolam står inte med på pappret men vet säkert att den inte ger utslag? tror du 3f-neb syns som någon bufedron metabolit?

Nej kommer denna veckan. Jag uppdaterar när jag vet.
Citera
2021-10-27, 01:58
Medlem
Hur länge sitter ett enstaka snort heroin i urinet som max?
Citera
2021-10-27, 09:58
Medlem
Dimaks avatar
Salivtest inför en jobb, rökte hasch senast i Augusti kanske tidigt september, Hur kommer det går? ska troligtvis göra det på torsdag eller fredag.
Citera
2021-10-28, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Salivtest inför en jobb, rökte hasch senast i Augusti kanske tidigt september, Hur kommer det går? ska troligtvis göra det på torsdag eller fredag.
Lugnt som fan
Citera
2021-10-28, 12:11
Medlem
Vart köper man ett bra drogtest idag? Jag använder bara amfetamin, så testet måste känna av meta-amfetamin också, eftersom tjack innehåller det rätt ofta. mvh
Citera
2021-10-28, 14:04
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocke501
Vart köper man ett bra drogtest idag? Jag använder bara amfetamin, så testet måste känna av meta-amfetamin också, eftersom tjack innehåller det rätt ofta. mvh
https://www.narkotikatest.se/shop/frontpage.html eller https://www.prodiagnostics.se/drogtester/multitester/ , det är väl dom som används mest professionellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in