Citat:
Ursprungligen postat av
Splirry
Alright, det lät betydligt mer lugnande! Är hyfsat långsam på att bli ren från diverse substanser, men fram tills jag ev har prov är det ca 18 dagar mellan drogtillfälle och prov. Så det känns bättre... Tack!
Det enda man själv kan göra för att skynda på är ju tyvärr att röra på sig/träna sen tycker jag att äta oftare och mindre (som man gör om man vill gå ner i vikt) även bör skynda på processen då det ska hålla igång metabolism tror jag det var men fasen inte säker på vad det gjorde men så ska man åtminstone göra om man vill gå ner i vikt. Sedan att se till sig att få i sig någorlunda stora mängder vatten. Men är du osäker är det bara att häva i dig 4-6liter vatten på provdagen!
Var ju något i den stilen jag gjorde förutom allt citrontjaft när jag klarade mig efter 37 timmar. Funkar på allt förutom cannabis för mig åtminstone.
Men alla är vi olika vilket har sina för och nackdelar..
Och den du läste som hade varit positiv effekt 10 dagar eller vad det nu var har ju troligen tagit stora mängder under en längre tid annars måste ju hens förbränning vara nästintill på 0