2021-10-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jag torskade på ett sånt salivprov. Kanske pratar vi om samma drogtest, dvs prodiagnostic salivanalys. Man får en färgad vätska som smakar skit man ska hålla kvar i munnen i två minuter. Sen spotta ut vätskan i en kopp, varpå dom suger upp vätskan i två, tre stycken ampuller typ, som sen skickas på en labbanalys där de kan spåra en jävla massa substanser rätt lång tid tillbaka.

Försökte att inte röra om vätskan alls i munnen, tänkte att då kanske jag hackar deras träffsäkra, nya och omtalade drogtest men ack så fel jag hade. Torskade och visade såklart positivt på en hel del substanser. Som fick sina konsekvenser, så vill skänka ett stort tack till tyskfittorna på MVZ Labor Dessau 🙏💪

Hur lång tid efter intag gjorde du testet som visade positivt?? Vilken/vilka substanser gällde det?
Citera
2021-10-14, 17:06
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Är rätt säker på att dagens salivprover är mer noggranna än UP.
Beror lite på vad man letar efter, rent generellt skulle jag säga att UP och iväg på analys fortfarande är det värsta så att säga.
Citera
2021-10-17, 14:07
Medlem
Hej! jag ska på torsdag (21/10) på hälsokontroll och kommer även ta UP som ska skickas på analys.

24 Sep - 5 Okt har jag brukat totalt ca 2.5 Gram CB (rökte ungefär varannan dag) och innan det har det varit mindre mängder till och från. I onsdags (13/10) tog jag ett självtest på 50Ng/ml som var negativt.
I söndags (17/10) gjorde jag ytterligare ett självtest på 20Ng/ml, detta test försökte jag misslyckas med. Med andra ord gjorde jag testet på det första ur mitt riktigt gula morgon piss och även det var negativt.

170 Lång ca 63 Kg väldigt hög ämnesomsättning
aktiv person som gymmar ca 4-5 ggr per vecka
vad tror ni om mina chanser när det kommer till analys? mvh
Det gäller THC
Senast redigerad av anrold145656 2021-10-17 kl. 14:20.
Citera
2021-10-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foeskyn
Etizolam syns på en del Multistickor. vet dock inte exakt vilka, men vet folk som pissat positivt på behandlingshem jag varit på och det har alltså varit stickor inte analys.

går man på Laro tex och har Metadon elr Buprenorfin så slår det Larm alltid om du käkar Etizolam iomed dom analyserar alla prov. åtminstone i staden jag bor i.

Och från och med i år så kommer även Etizolam att synas på Saliv test (den där äckliga vätskan du ska ha i munnen i 2minuter och sedan spotta ut i en kopp och därefter spotta en extra gång i koppen) Dom har kört en Upgrade och lagt till en jädra massa nya substanser och alla Salivtest skickas väll in och analyseras av företaget som erbjuder produkten antar jag.

Så att Etizolam inte skulle synas på prover idag 2021 det kan jag inte hålla med om. men kanske finnas något ställe nånstans som kör med gamla metoder och tester och därmed inte ser etizolam vid prov. men det kan inte va många ställen de inte

Labbet som dom skickar till i Tyskland har 2st olika kontroller man kan välja och e dom snåla och tar den billigaste så syns ej etizolam men den dyrare så ser dom fan allt utom då helt nya rc droger som inte ger nån metaboliter som kan ses.
Citera
2021-10-18, 11:52
Medlem
KringExs avatar
7,5 mg Dexamfetamin borde man väl klara sig från om det intogs kl 19 på fredag och urinprov lämnades kl 10.45 idag?
Har en bekant som åt tre-fyra nånger så hög dos och klarade det!
Senast redigerad av KringEx 2021-10-18 kl. 12:01.
Citera
2021-10-18, 13:58
Medlem
1994-1s avatar
Finns det någon som sitter på kunskap om salivprovs analys med Multi-target screening (MTS) with LC-MS/MS analys.

Nya Nps syns dom substanserna om det skickas på analys?

3f-neb syns inte på urinprov. Men skulle den synas på salivprov analys?
Någon som vet hur såna analyser går till? Syns alla katinoner på såna prover?
Senast redigerad av 1994-1 2021-10-18 kl. 14:13.
Citera
2021-10-18, 14:42
Medlem
Är de någon som har koll på om de ser vilka sorter benzo jag har tagit på UP?
Tex jag har oxascand på recept men om jag åker på ett drogtest på jobbet och har käkat diazapem kommer jag torska då?
Citera
2021-10-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Finns det någon som sitter på kunskap om salivprovs analys med Multi-target screening (MTS) with LC-MS/MS analys.

Nya Nps syns dom substanserna om det skickas på analys?

3f-neb syns inte på urinprov. Men skulle den synas på salivprov analys?
Någon som vet hur såna analyser går till? Syns alla katinoner på såna prover?

Har du pissat på 3f-neb ? Den gav inga falska utslag på dos/metamfetamin ? Tacksam för svar 🙏
Citera
2021-10-18, 19:57
Medlem
Hej jag behöver alla tips ni kan komma på för att bli ren från thc så fort som möjligt!
Var flera månader sedan jag rökte och värdet har sjunkit ordentligt men det sista vägrar fasen lämna mig!
Är 198 lång och väger strax över 100kg om det gör någon skillnad.
Har även SJUKT lätt att svettas, bara att bädda rent i sängen kan få mig att toksvettas ibland så tror inte det ska vara någon fel på min förbränning.
Tränar och dricker MINST 4 liter vatten om dagen! Dricker även åtminstone 1 kopp kaffe men oftare närmare 3 koppar och åtminstonde 2 koppar grönt te då jag läst att det ska vara bra för att få ut gifter ur kroppen! Kan det vara värt att köpa sånt där citronsaft som finns på flaskor som åtminstone försöker se ut som en citron?
För några år sedan när jag blev intagen på LVM tog det 3 månader för mig att bli ren men då hade jag även rökt sjuukt mycket mer än vad jag gjort denna gång så förstår inte vad felet sitter i.

ALLA tips uppskattas och ni får hemskt gärna även skicka PM då det är SUPERVIKTIGT att jag blir ren då jag om 14 dagar ska ha möte med arbetsförmedlingen om möjlighet till praktik eller liknande som kan leda till jobb (så jag fick mitt förra jobb, efter 2 dagars praktik blev jag anställd)
Har diagnosen som förut hette asperger och ADD så planen är att jag ska få ett arbete där jag inte behöver jobba 100% för att kunna göra mer än bara överleva då jag har väldigt lätt att bli helt slut i huvudet och har tyvärr inte orken att till exempel städa eller tvätta och andra måsten i livet efter 8 timmar på jobbet så detta möte är SJUKT viktigt för mig så alla tips ni har uppskattas mer än vad ni kan förstå!
Senast redigerad av svensvensson090 2021-10-18 kl. 20:09. Anledning: glömde lägga in en viktig punkt
Citera
2021-10-18, 21:20
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x.kalle.x
Har du pissat på 3f-neb ? Den gav inga falska utslag på dos/metamfetamin ? Tacksam för svar 🙏
Det stämmer, Den gav inte utslag på något på 12panel stickan dagen efter.

Vet någon om nya substanser syns på salivanalys? På prodiagnostics.se står inte 4-cmc/3-cmc med men den ger utslag på dom testerna.

Den som sitter på info om andra substanser som inte syns får gärna dela med sig.

Vet själv att GHB inte syns och inte noopept heller.

Dom har även lagt till CBD bredvid THC på dom testerna så båda ger utslag.
Citera
2021-10-18, 21:28
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Labbet som dom skickar till i Tyskland har 2st olika kontroller man kan välja och e dom snåla och tar den billigaste så syns ej etizolam men den dyrare så ser dom fan allt utom då helt nya rc droger som inte ger nån metaboliter som kan ses.
Har du någon matnyttig information om salivproverna? Etizolam står inte med på pappret men vet säkert att den inte ger utslag? tror du 3f-neb syns som någon bufedron metabolit?
Citera
2021-10-18, 22:40
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensvensson090
Hej jag behöver alla tips ni kan komma på för att bli ren från thc så fort som möjligt!

Lämna någons annans kiss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in