2021-10-26, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
inte så stor risk att några "arranjörer" bryr sig om det här. Känns konstigt öht att det sitter incels hemma och firar som om det här vore det bästa som hänt. Det här drabbar inte henne på något sätt mer än att det kanske är pinsamt. Tråkigt för dig men du får nog hitta en ny måltavla.
Vi får se. inte hört henne på radion nu på flera dar. å jag lyssnar hela dan..
2021-10-26, 14:34
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Kanske det, men varför lägga ut det för allmän beskådan?

Bilderna är ju läckta, vet du inte vad det betyder?
Kanske lika lite som Zara visste vart bajset kom ifrån..
2021-10-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Vi får se. inte hört henne på radion nu på flera dar. å jag lyssnar hela dan..

ja det är ju inte direkt ett bevis på något sätt.
2021-10-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _420_
ja det är ju inte direkt ett bevis på något sätt.
Det visar sig snart.
2021-10-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Meeehh… Detta är helt normalt i dagens svenska hem.

Svenska hjärntvättade föräldrar blir stolta, lägger upp bilderna på sin facebooksida, och skriver "vilken stark självständig dotter jag uppfostrat!"
2021-10-26, 14:48
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Zara fyller 24 år nu i december. En fullvuxen kvinna alltså. Om du fick din vilja fram skulle du väl kalla gubben för pedofil också.

Nej. Däremot ganska sketchy att som "gubbe med tonårsbarn" sitta och kolla på nakenbilder på 23-åringar.
2021-10-26, 15:14
Medlem
hon hörs inte på radion längre. konstigt ju .
2021-10-26, 15:16
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Nästan 1150 trådinlägg. Är det 100% säkert att det är Zara? Eftersom andra medier är tysta , ja jag vet att det kanske beror på feminist-median och vill skydda henne. Inga dum förklaringar nu, tack! Jag skiter i vilket, utan vore bara intressant!!

Hur fan ska media lägga fram det här då - uppenbarligen så ligger ju skammen mer i materialet än att det råkat kommit ut så, hur ska de rapportera - "på ett av bilderna kan man se ZL posera med två fingrar i röven..." Hade det endast rört sig om någon bild med tuttar i pose, ja det kanske är gångbart, men detta...

Utöver detta blir det just det - syntax error då hon gett en annan bild utåt tidigare så detta blir väl "öppet mål" för de som just tycker att hon bara en en del i tiden av hycklare kring feminism etc.
2021-10-26, 15:35
Medlem
4Motions avatar
Jösses vilket mode det kommer bli nu när alla hennes fans mellan 10 och 15 år skall börja stoppa fingrar i både fitta och röv och dokumentera detta.
Blir en spännande följetång det här.......
2021-10-26, 15:37
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Nästan 1150 trådinlägg. Är det 100% säkert att det är Zara? Eftersom andra medier är tysta , ja jag vet att det kanske beror på feminist-median och vill skydda henne. Inga dum förklaringar nu, tack! Jag skiter i vilket, utan vore bara intressant!!

Anledningen till varför man inte skriver om Zara är för att det finns ett intresse att hålla det tyst då det är på tok för mycket pengar som cirkulerar kring hennes varumärke.

Det är bara att jämföra med andra personer som media inte skrivit om. Detta händer i alla branscher.
2021-10-26, 15:37
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Hur fan ska media lägga fram det här då - uppenbarligen så ligger ju skammen mer i materialet än att det råkat kommit ut så, hur ska de rapportera - "på ett av bilderna kan man se ZL posera med två fingrar i röven..." Hade det endast rört sig om någon bild med tuttar i pose, ja det kanske är gångbart, men detta...

Utöver detta blir det just det - syntax error då hon gett en annan bild utåt tidigare så detta blir väl "öppet mål" för de som just tycker att hon bara en en del i tiden av hycklare kring feminism etc.

Feminismen som doktrin bygger ju på kvinnlig frigörelse och att kvinnan ska ta för sig materiellt och sexuellt. Alltså själva motsatsen till återhållsamhet. Man kan inte hävda hyckleri.
2021-10-26, 15:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Nej. Däremot ganska sketchy att som "gubbe med tonårsbarn" sitta och kolla på nakenbilder på 23-åringar.

Varför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in