Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-26, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Han verkar vara i England och Farre i fjällen. Om man ska tro grammet.

Aha. Tack för info.
Citera
2021-10-26, 01:18
Medlem
Är det så att Einar, Dumle och Adel går in i ett cykelgarage för att röka en joint och mördarna väntar utanför i ett bakhåll?

Har någon bild på hur det här cykelgaraget ser ut?
Senast redigerad av TopDogg08 2021-10-26 kl. 01:20.
Citera
2021-10-26, 01:20
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Beror väl på sammanhang?
Alltså "haha! Din lillebror är död!" eller en sorgesång "Jag saknar din lillebror, han var så fiin" etc etc.
Sjöng Einar på snällt sätt eller elakt sätt om lillebror?

Nä, det påstod jag aldrig att han gjorde. Lovar dig att negern hade aldrig sjungit sådär om inte Einar hade gjort det tidigare
Citera
2021-10-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Jo, tjäna, man går såklart tillbaks till platsen där man nyss jagades av två infödingar med skarpladdade pistoler när man är obeväpnad själv.

Är det inte konstigt att dom kom undan helt?
Citera
2021-10-26, 01:21
Bannlyst
Det roliga är... alla lyssnar nu igenom hans låtar... alla gör det där att hitta nåt.
Hans alla låtar handlar om vapen och mord.
Och handlar dom intw om det så är d2t vapen i musikvideos. Som katten i trakten.

PLAY STUPID GAMES WIN STUPID PRICEZ.
Citera
2021-10-26, 01:22
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Jo, tjäna, man går såklart tillbaks till platsen där man nyss jagades av två infödingar med skarpladdade pistoler när man är obeväpnad själv.

Det är inte så att mördarna står kvar i 30 min efter de har mördat en person? Så korkad kan du väl inte vara?
Citera
2021-10-26, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Tror ni han dog direkt av skotten? Eller låg han lidande en minut? Får magont av dessa tankar. Kan inte släppa detta.

Jag tror att han avled så fort han fick skotten i huvudet.
Citera
2021-10-26, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange32

Om han bara hann komma in i porten och inte få skotten i huvudet så hade han kanske haft chans att överleva
Citera
2021-10-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Förr eller senare kommer han till Sverige och det finns pris på hans huvud också. Min poäng är att vi kommer att få se mer av sånt här i framtiden. Det finns kontraktsmord på allt och alla nuförtiden på olika summor. Stor anledning till alla skjutningar.

Jo, det tror jag också. Nu har ju SZ/DP legat lite på is de senaste månaderna, men de kommer säkert igång igen. Sen har vi alla de andra gängkonflikterna, för att inte tala om personliga konflikter.
Citera
2021-10-26, 01:25
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myggzor
Nä, det påstod jag aldrig att han gjorde. Lovar dig att negern hade aldrig sjungit sådär om inte Einar hade gjort det tidigare

Bra att du tar upp eventuell "rasaspekt"!
Kan vara så att Einar som "vit" (resandefolket?) trampat på "negrernas inpinkade revir" och börjat rappa? -Därför blev skjuten?

Liknande den där halvdollarn i USA, "Two Quarters" eller vad han kallar sig för..
-Han är heller inte uppskattad bland de kolsvarta rapparna i USA. Dock är han inte skjuten än.

Einar var ju kriminell själv, så inte så konstigt. Han var näppeligen "Mors lille Olle i skogen gick"..
Einar hade fingrarna i den så kallade "syltburken", dvs. han var "insyltad" i kriminaliteten. Hyllade den också.
Senast redigerad av kraftfoder 2021-10-26 kl. 01:28.
Citera
2021-10-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange32

Vet man hur många skott han fick i huvudet?
Citera
2021-10-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Klokt svar på ett korkat inlägg.
Om hans påstådda summor skulle stämma:
30 miljoner delat med 200 000 (50 000*4) = 150 smålangare i 'Stockholm stad'.
Om det hade stämt hade polisen dragit till med en nationell kommendering och punktmarkerat dessa 24/7 under två veckors tid. Många knarkare som hade sökt vård för abstinens.

https://nordfront.se/drogintaget-hogt-i-stockholm-i-testomradet-knarkas-for-30-miljoner-i-veckan.smr

30 miljoner i veckan var det t.o.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in