2021-10-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Nu när du säger det är det inte omöjligt. "Jag vet att du sköt när han fucking skrek skjut mig". Påstod inte vittnen att det var tjafs precis innan skotten?

Låter som en helt efterbliven risk att göra det själv, men han verkar ju inte varit stabil efter kidnappningen.

Har Einar någonsin varit stabil?
Citera
2021-10-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axeadidas
okej vilken? jag har iaf aldrig sett han i någon av hans videos

Insåg att jag råkat förväxla med Thrifes videor, men paki och chapo var einars managers innan P gick bort (slutet av 2018)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Dumle har nu lagt upp att han släpper en ny låt snart
En bild på Einar och texten "till minne av Nils Grönberg 2002-2021 och Vila i frid" täcker videon. Ser inte vad låten heter eller om Einar ens är med men så smaklöst om han inte är det 😅

Det är en låt med Adel och man ser att Einar är med i videon iaf.

Det är klart man ska leva på Einars namn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det vore faktiskt intressant att veta hurdan hjärnan och kroppen agerar under ett livshot medan man är påtänd på cannabis. Nu tror jag även att Einar var en någorlunda van rökare så han blir nog inte så superstenad kanske, och var nog dömd att gå ödet till mötes den dagen oavsett påtänd eller ej. Men man är ändå lite nyfiken på att få veta om hjärnan kopplar bort hela ruset när skott kommer flygandes eller om det fortfarande är en dimma i skallen. Den forskning lär nog aldrig göras.

Det fInns lite tragi i tanken av att en multimiljonär står och röker en joint i ett cykelförråd om det nu var det som de ägnade sig åt där inne. Han kunde ha befunnit sig på bättre platser med både livet i behåll, och bättre livsstil. Sorgligt att tänka på.
Hur vet ni att han rökte? Såg nån intervju med han där han sa att han inte gillade ruset av cannabis så varför stod han där inne och rökte?
Citera
2021-10-26, 00:01
Medlem
En konstig sak tycker jag är att ingen i Sällskapet var beväpnade? Jag menar einar har ju varit beväpnad tidigare(stod i fuppen om kidnappningen) och nu när hotbilden dessutom stärkts. Dumle ligger väl rätt risigt till han med i undre världen, svårt att tänka mig att han rör sig helt obeväpnad. Trodde också till en början att adel och dumle var inblandade men är inte lika säker längre...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut221
Wow, du är nya GW?

Dom sprang alltså iväg och kom aldrig tillbaks på platsen för att se Einars tillstånd? Fega jävlar
Citera
Medlem
henkesss avatar
Dumle är väl glad för all uppmärksamhet som han får, han har det diskuteras endel om i olika trådar tidigare. Tror inte han är inblandad, han vill bara få sin stund i rampljuset. Killen lever ju ändå på lånad tid, så bara låta han hållas.
Citera
2021-10-26, 00:02
Bannlyst
Varför har inte polisen tagit in Adel Dostani Heidari och Mehdi ”Dumle” Sachit på förhör?
Citera
2021-10-26, 00:03
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
En konstig sak tycker jag är att ingen i Sällskapet var beväpnade? Jag menar einar har ju varit beväpnad tidigare(stod i fuppen om kidnappningen) och nu när hotbilden dessutom stärkts. Dumle ligger väl rätt risigt till han med i undre världen, svårt att tänka mig att han rör sig helt obeväpnad. Trodde också till en början att adel och dumle var inblandade men är inte lika säker längre...

Du springer inte beväpnad i tid och otid. Möjligtvis väst, men dessa personerna blir kontrollerade stup i kvarten. Såklart vill du inte åka på grovt vapenbrott i onödan.

Sen vet du inte om dom hade vapen i närheten. Det är ju trots allt värre att ha det på sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Varför har inte polisen tagit in Adel Dostani Heidari och Mehdi ”Dumle” Sachit på förhör?

Det har dem förmodligen gjort, men som vittnen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Klart att Adel och Dumle golat ner Einar hur fan visste skyttarna att Einar befann sig vid ett cykelförråd en Torsdagskväll förra veckan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Till er som spekulerar i motivbilder kring 112nar även kallat eynar, ainar eller Einar alternativt Nisse;

Sett den där pojken minst 150 gånger, sålde en jävla massa piller o skit, han tog allt på krita, han svalde allt ryckte det från min hand som jag hade sparat en hel vecka utan att fråga, sen gick han runt i centan med sin morakniv och hål i jeansskrevet o lekte skön.

Einar hade manboobs, vilket är feminint.

Einar hade ett spädbarns uppsyn, lite som när man lägger i LSD i en snygg tjejs cider på krogen.

Einar var ofta kaxig, lekte gangsta.

Einar sa han mörda folk, han rökte som en blobbfisk.

Nej det är patetiskt, när Einar kom in i en lägenhet med 20st iskalla antisociala knarkare, torpeder, gängmedlemmar och heroinister runt 30 års åldern så satte han på katten i trakten och mecka upp en hashjoint med 90% hash o tände inomhus utan att fråga.

Han sa aldrig förlåt. Det var bra att han dog. När jag torska så var det på grund av att Einar bögen hade tappat bensopiller mellan soffkuddarna som jag åkte dit för, sen så ville han inte ens betala min böter riktig svenne.

Bögpolisen krossa mitt usb med bitcoin wallet jag skulle varit miljonär om inte bögeinar tappa sitt bensopiller i soffspringan så polisen tog mina datorer etc. Det var ett rejält irriterande klantarse som sabba för många. Varför tror ni han betala? Det var inte bara beskydd, han var sämst på ens vara normal knarkare. Professionella knarkare torskar aldrig men Einar torskade sig själv och andra. Knasmagnet.
Du är minst lika dålig som associerar dig med sånt folk. I grund och botten så är allt ditt eget fel även om Einar va en så kallad knasmagnet. Har du aldrig tänkt på att sånt aldrig hade hänt om du hängt med normalt folk som inte knarkar. Som vanligt så är allt andras fel eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in