2021-10-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Ska vi komma ihåg också att Einar var BÄNG, då de hade precis delat en fet i förrådet. Jävla mardröm att behöva, utan förvarning, fly en beväpnad attack efter att man rökt på. Inte fan tänker man strategiskt i den situationen nykter, desto mindre nyrökt.
Det vore faktiskt intressant att veta hurdan hjärnan och kroppen agerar under ett livshot medan man är påtänd på cannabis. Nu tror jag även att Einar var en någorlunda van rökare så han blir nog inte så superstenad kanske, och var nog dömd att gå ödet till mötes den dagen oavsett påtänd eller ej. Men man är ändå lite nyfiken på att få veta om hjärnan kopplar bort hela ruset när skott kommer flygandes eller om det fortfarande är en dimma i skallen. Den forskning lär nog aldrig göras.

Det fInns lite tragi i tanken av att en multimiljonär står och röker en joint i ett cykelförråd om det nu var det som de ägnade sig åt där inne. Han kunde ha befunnit sig på bättre platser med både livet i behåll, och bättre livsstil. Sorgligt att tänka på.
Citera
2021-10-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hur ser Haval och Dumles relation ut?
Jag tror dom e bröder men hss77777 sa dom inte är de men jag hört de av Flera o dom e kopior av varandra så
Citera
2021-10-25, 23:51
Medlem
Dumle har nu lagt upp att han släpper en ny låt snart
En bild på Einar och texten "till minne av Nils Grönberg 2002-2021 och Vila i frid" täcker videon. Ser inte vad låten heter eller om Einar ens är med men så smaklöst om han inte är det 😅
Citera
2021-10-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinanne12
Paki gick inte bort innan einars musikkarriär, paki är ju med i flera musikvideos....

okej vilken? jag har iaf aldrig sett han i någon av hans videos
Citera
2021-10-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Är du inte nyfiken på Haval och Adels?

Stack Adel och Dumle och lät Einar dö? Tänker på när skyttarna flydde platsen vart befann sig hans vänner då.
Citera
2021-10-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Aktergatan 23

Ska man vara petnoga så är det inte Aktergatan utan Lungnets Allé och innergården mot Aktergatan.
Citera
2021-10-25, 23:55
Medlem
Marmoths avatar
Det är verkligen som barndomens viskningslek, d v s från att ha skrivit en text som kan tolkas som om han uttryckte sig positivt till ett mord så är han plötsligt anstiftare och detta var anledningen till att han själv blev mördad.

Visst ingenting är omöjligt men tänk, analysera och fundera lite innan ni låter tangenterna smattra!

Fakta, fakta, fakta!
Citera
2021-10-25, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
I Nisses låt "Lilla Nisse" 0:55 säger han i princip att han skjutit någon, kan det vara så att E skjutit Havals lillebror? Varför har ingen tänk tanken att det var lilla E som låg bakom mordet på H's lillebror från första början?
Nu när du säger det är det inte omöjligt. "Jag vet att du sköt när han fucking skrek skjut mig". Påstod inte vittnen att det var tjafs precis innan skotten?

Låter som en helt efterbliven risk att göra det själv, men han verkar ju inte varit stabil efter kidnappningen.
Citera
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
I din godhetsbok kanske.

Jag är 30+ och visst att man har mer konsekvenstänkande efter 25, men efter 18 år du garanterat vuxen. Sen kan du komma med dina socionompåståenden bäst du vill.
Jag hade gjort minst lika mkt som nisse när jag var 18, visst att man var dummare då, men man är ändå vuxen.
Du predikar väl också att höjda straff inte hjälper och att "gangstermusik " inte påverkar oss i "orten" och normaliserar skiten? Jävla medelklasshora. Jag är uppvuxen tättintill kartellen och hela den vågen, och dom och även vi runt om säger att det påverkade oss omkring.
Jag hatar luder som er, som inte finns i förorten men ändå talar för oss i media för att sånna som oss har inga röster. Ni lyssnar på "vår" musik, köper "våra" droger. Men ni behöver inte se er bakom ryggen utanför eran egna jävla port.

Media och medelklass/över är det riktiga hotet mot orten.
Själva är vi som krabbor i en hink.

Sug.

Edit: ser på dina poster att du bara grävt om haval och nisse i hela ditt forumliv . GRIS.
Dra igen och skyll förfan inte på regeringen och annat!
Jag är en riktig förortsunge men inte fan har jag sprungit runt med vapen, tuggat Benz, knarkat sönder hjärnan och huggit ner mina vänner med kniv! Jag hade inte ens föräldrar att prata med hemma för dom är/var söndersupna! Börja ta erat jävla ansvar era grisar, om du är en människa så står du för vad du gör och håller käften sen!!!!
Fega jävla as som ni är och skickar in minderåriga att mörda andra, ni är inte ens värda att trampa på och ni kommer att få möta Allah, det hjälper inte er hur jävla mycket ni fastar eller går till moskén! Smuts är ni!
Citera
Medlem
Bajabongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det vore faktiskt intressant att veta hurdan hjärnan och kroppen agerar under ett livshot medan man är påtänd på cannabis. Nu tror jag även att Einar var en någorlunda van rökare så han blir nog inte så superstenad kanske, och var nog dömd att gå ödet till mötes den dagen oavsett påtänd eller ej. Men man är ändå lite nyfiken på att få veta om hjärnan kopplar bort hela ruset när skott kommer flygandes eller om det fortfarande är en dimma i skallen. Den forskning lär nog aldrig göras.

Det fInns lite tragi i tanken av att en multimiljonär står och röker en joint i ett cykelförråd om det nu var det som de ägnade sig åt där inne. Han kunde ha befunnit sig på bättre platser med både livet i behåll, och bättre livsstil. Sorgligt att tänka på.
Jag har varit i en sådan situation som du beskriver efter hash, fått en pistol riktad mot skallen och jag kan lova dig att adrenalinpåslaget tar över bängan. Känslan är ungefär som att du blir nykter på 1 sekund.
Citera
2021-10-25, 23:58
Bannlyst
Svennemänniskornas favoritord i tråden, vilket får mig att få hjärnskador:

1. Dumle, Adel Goa Einar.
2. Haval beställde mordet ("men han hade ju inga pengar?")
3. Järvafältets somalier "sprang iväg över den stenplattan", "eller kan det vara över det brofästet" "eller varför öppna han inte dörren till cykelförrådet innan"?
4. Euro var ormig.
5. Einar planera inte mordet på Havals bror.
6. Uttalad gängexpert säger mörklädda män som sköt einar misstänks ligga bakom mordet.. (no shit)
7. "gw persson: det var nån han lita på"

Upprepa.

Som Diako skrev är svennen ett skvallerkåt djur utan tänder eller muskler. Underrättelsebaserad polis säger allt = messvennar. Alla krim-intresserade svennar vill vara nästa GW i SVT men ingen vill skicka ut dem. Landet är kört ha så kul med era fjollidoler och bilderbergsgruppmöten som leder till ingenvart. Nån som kommer ihåg polismordet? Inte jag heller. Snart är det härt bortglömt.
Senast redigerad av skedpinne 2021-10-26 kl. 00:04.
Citera
2021-10-25, 23:59
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Stack Adel och Dumle och lät Einar dö? Tänker på när skyttarna flydde platsen vart befann sig hans vänner då.

Tänkte mer att dom ju förr gjort låtar och så. Men det har Adel även gjort med Haval. Det har ju pratats i tråden om att dom ska ha sprungit i motsatt riktning iallafall. Det kan man förstås göra av olika skäl eller av ren slump, det vet man inte om man inte har mer information om brottsplatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in