Citat:
Ursprungligen postat av
drrty
I din godhetsbok kanske.
Jag är 30+ och visst att man har mer konsekvenstänkande efter 25, men efter 18 år du garanterat vuxen. Sen kan du komma med dina socionompåståenden bäst du vill.
Jag hade gjort minst lika mkt som nisse när jag var 18, visst att man var dummare då, men man är ändå vuxen.
Du predikar väl också att höjda straff inte hjälper och att "gangstermusik " inte påverkar oss i "orten" och normaliserar skiten? Jävla medelklasshora. Jag är uppvuxen tättintill kartellen och hela den vågen, och dom och även vi runt om säger att det påverkade oss omkring.
Jag hatar luder som er, som inte finns i förorten men ändå talar för oss i media för att sånna som oss har inga röster. Ni lyssnar på "vår" musik, köper "våra" droger. Men ni behöver inte se er bakom ryggen utanför eran egna jävla port.
Media och medelklass/över är det riktiga hotet mot orten.
Själva är vi som krabbor i en hink.
Sug.
Edit: ser på dina poster att du bara grävt om haval och nisse i hela ditt forumliv . GRIS.
Dra igen och skyll förfan inte på regeringen och annat!
Jag är en riktig förortsunge men inte fan har jag sprungit runt med vapen, tuggat Benz, knarkat sönder hjärnan och huggit ner mina vänner med kniv! Jag hade inte ens föräldrar att prata med hemma för dom är/var söndersupna! Börja ta erat jävla ansvar era grisar, om du är en människa så står du för vad du gör och håller käften sen!!!!
Fega jävla as som ni är och skickar in minderåriga att mörda andra, ni är inte ens värda att trampa på och ni kommer att få möta Allah, det hjälper inte er hur jävla mycket ni fastar eller går till moskén! Smuts är ni!