2021-10-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Och hela internet har ingen bild på hans broder en person som går under namnet Dollar..

Oskyldig är han verkligen inte, ingen blir så glad att festar som aldrig förut när ens vän dött.

Nu pratar du väl om Euro? Du svarar på en kommentar gällande VcBarre
Citera
2021-10-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Har väldigt svårt att tro på att Vcbarre skulle festa någon dag efter att Einar gått bort, sjukt isåfall

Jag missförstod det var någon Euro som festade ingen aning vem det är? Var han bra vän med Einar?
Citera
2021-10-25, 21:29
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badpope
Du skulle bara veta hur många insmugglade telefoner det finns på en avdelning

Haval erkänner i sin musik låt stortsätt att han fick ut ett meddelande från häktet/fängelset, antar att familj o dylikt bidragit med det.

Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab

Ja, förlåt mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Har denna Instagram?

Ja.

På en livesändning sågs personen hoppa av lycka i närhet till mordet.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-10-25 kl. 21:31.
Citera
2021-10-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab

euroo.1 på insta?
Citera
2021-10-25, 21:30
Medlem
Någon som vet ?
För jag har aldrig hört eller sett något musik relaterad från Dumle. Ändå har media hela tiden sagt 2 rappare.

När det som hände i Östermalm beskrivs så sa de alltid, rappare och en vän (dumle). Kan det vara att det faktiskt är ZE som felaktigt fått dp stämpel? Att dumle ej var på plats ?

Varför kalla han för rappare ? När han hette vän bara nån vecka innan
Citera
2021-10-25, 21:30
Medlem
Citat:
euroo.1 på insta?

Inte den blekaste, men jag tror att vi kan släppa Euro helt och hållet faktiskt.
Citera
2021-10-25, 21:31
Medlem
Queenofqueenss avatar
Om man kolla på den bilden som nya tider har (läser ej denna tidning men hamna där genom en Google sökning) då poliserna försöker hjälpa Einar, ser man en ansiktsreflektion av han högst upp på vänstersida på armen på den som fotar, eller vad är det för något?

Hur som, fruktansvärt med gängskjutningarna vi hoppas på en bättre framtid. Ta hand om er där ute.
Citera
2021-10-25, 21:32
Medlem
Citat:
Jag missförstod det var någon Euro som festade ingen aning vem det är? Var han bra vän med Einar?

Inte många i branschen som var nära med Einar alls, han vart enbart utnyttjad av allt å alla. Ingen annan rappare har lika många samarbeten med okända rappare. Han försökte t.om kickstarta den irakiska våldtäktsmannens musikkarriär
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Haval erkänner i sin musik låt stortsätt att han fick ut ett meddelande från häktet/fängelset, antar att familj o dylikt bidragit med det.
Man kan ju tycka det isåfall är konstigt att han behövde skriva ett brev till sin vän, om han nu har en mobil i cellen.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/rapparens-brev-hota-p3-att-spela-mina-latar/

Nej, han sitter inte med en mobil på kåken som vissa påstår.
Citera
Medlem
lonewolf163s avatar
Åkte förbi och kollade lite runt sjöstaden i helgen. Såg att det finns flertal kameror i butikerna vilket polisen säkerligen går genom idag.

Skulle nu skyttarna ta sig från sjöstaden va den närmaste vägen förbi Cirkle-K, antingen ner i tunneln eller Hammarbyvägen (Hammarby Fabriksväg) mot gullmars eller mot söder. Sen finns det alternativa vägar som mot Gustavsberg och mot Henriksdal. Alla dessa vägar har flertal kameror, bla vid trafikkorsingarna. Men jag tror att skyttarna har legat över hos någon i Sjöstaden för att senare knalla därifrån helt ostörda. Vore jag spanare skulle jag kolla kamera bilderna runt Skanstull, typ 7/23 butiker!

Sen när det gäller hela grejen har jag svårt att förstå en enkel sak? Hur visste skyttarna om att Einár va inne i cykelförrådet? Om dom redan inte hade fått tipset om att dom va där inne av nån "goare"!! Detta kommer att klaras upp väldigt snart är min tanke.

Denne dumle och den andra rapparen som överlevde är nog inblandade på någotvis, en ren tanke nu.

Plötsligt blir dumle vän med lillgrabben då han vet att han är grym på att rappa, dumle har gjort det tydligen tidigare i Blackeberg för nåt år sen, sen stänger han av sitt insta för allmänheten, och såg tidigare i tråden när en brud adda han skriver han "Hej Babe" ?? Han är helt genomrutten "goare" i mina ögon!

Tror att mördarna är från hh/dp , Annars vore det för tok fel om det va shotz/flg som lät dumle leva, men å andra sidan har ju dessa hyddmänniskor inga heder alls smutsen.
Citera
Medlem
Citat:

Ja, förlåt mig.

Ja.

På en livesändning sågs personen hoppa av lycka i närhet till mordet.

Är det euroo.1 på Instagram?
Citera
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Han var i Amsterdam innan det, med Alexandra. Som jag förstått kom han tillbaka för att göra sin låt med Victor Leksell. Flera personer kommenterade dock att det var Hammarby Sjöstad. Jag kan själv inte avgöra då jag inte kommer därifrån

Man ser Thaibåten i bakgrunden av bilden. Den ligger vid kajen, i slutet på Östgötagatan, motsatt sida till Hammarby sjöstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in