2021-10-25, 21:23
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Men din luffare vc barre har alibi för kvällen, han är inte på något sätt inblandad. Han har dessutom precis påbörjat sin rappkarriär och släppte sin första låt med einar för 2 veckor sen. Han hade kunnat tjäna mer på att fortsätta göra musik med einar än va han hade fått för att goa ut killen. Alexandra o han har redan snackat, tro mig märsta är oskyldiga.
Va? Läs mitt inlägg ovan där jag tydligt skriver att VC Barre inte har något med det att göra.

"I just detta fall så tror jag han är clean.
VC Barre hade spelat in flera låtar med Einar som skulle släppas senare i år, så det finns inget riktigt motiv från hans sida."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Folk kan säga vad dom vill men man såg att det var real love mellan Alexandra och Einar! Tragiskt att det slutade såhär

Jo de hade ju känt varandra sen de var små... tragiskt
Citera
Medlem
Varför cykelförråd ? Tänkt det flera gånger.
Hade de precis låst in Elspark cykel? Eller Nils tar inte med Adel och Dumle upp till lgh pga kanske familjen är där ? Han kanske inte vill att de ska veta vilken lgh.
Men Einar har bra grejer hemma. De väntar och han går upp. Hämtar bra röka och de puffar på i förrådet.

Hade de gått in där och gömt vapen de hade på sig för att sedan gå upp till honom?

Många frågor man önskar Adel och de delade med sig. Hur och varför de rörde sig den tiden
Citera
2021-10-25, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Och hela internet har ingen bild på hans broder en person som går under namnet Dollar..

Oskyldig är han verkligen inte, ingen blir så glad att festar som aldrig förut när ens vän dött.

Vänta festade @vcbarre i helgen? All respekt till A36 dom ställde in sin spelning förra helgen pga Einars bortgång!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag håller med dig. Jag tvivlar starkt på att det är ett beställningsmord från Haval som idag sitter inne i fängelset.

Känns inte sannolikt att han kommunicerat om ett beställningsmord när kriminalvårdare lyssnar på samtalen mellan Haval och eventuella besökare / under hans telefonsamtal.
Du skulle bara veta hur många insmugglade telefoner det finns på en avdelning
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Va? Läs mitt inlägg ovan där jag tydligt skriver att VC Barre inte har något med det att göra.

My bad
Citera
2021-10-25, 21:25
Medlem
Vad ska vi kalla detta? Kurd kidnappa och förnedra sin kompis Einar. Svennen så pass dum umgicks med en annan kurd som goa ut honom med stor sannolikhet. Samma folk som låter deras kvinnor kriga för dom och älskar å smattra sina egna kusiner. Med andra ord ett folk de inte går att lita på alls.
Citera
2021-10-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Varför cykelförråd ? Tänkt det flera gånger.
Hade de precis låst in Elspark cykel? Eller Nils tar inte med Adel och Dumle upp till lgh pga kanske familjen är där ? Han kanske inte vill att de ska veta vilken lgh.
Men Einar har bra grejer hemma. De väntar och han går upp. Hämtar bra röka och de puffar på i förrådet.

Hade de gått in där och gömt vapen de hade på sig för att sedan gå upp till honom?

Många frågor man önskar Adel och de delade med sig. Hur och varför de rörde sig den tiden

Verken Adel eller Dumle accepterar vänförfrågam på Instagram är dom så rädda?
Citera
2021-10-25, 21:26
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Vänta festade @vcbarre i helgen? All respekt till A36 dom ställde in sin spelning förra helgen pga Einars bortgång!

Syftade på en person med namnet, euro..
Citera
2021-10-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Syftade på en person med namnet, euro..

Har denna Instagram?
Citera
Medlem
Citat:

Har väldigt svårt att tro på att Vcbarre skulle festa någon dag efter att Einar gått bort, sjukt isåfall
Citera
Medlem
Citat:
Verken Adel eller Dumle accepterar vänförfrågam på Instagram är dom så rädda?

De har antagligen fått nog med hot och har i dm så det räcker redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in