2021-10-25, 21:17
Medlem
Euro riktigt misstänksam som jag skrev för exakt ett dygn sen också. Han läste vad jag skrev här i tråden o gick till motattack direkt med en hel sida lång osammanhängande text om varför han skulle vara oskyldig. Hans bästa argument var ”ifall jag skulle vara oskyldig varför hade skulle einar skriva #freeeuro, och varför blev jag frikänd från misstanke om kidnappningen?”

Gubben det finns folk som blivit frikända för mord, det betyder inte att man är oskyldig. Dessutom skrev einar #freeeuro låååångt före det hade kommit fram att euro va falsk och en råtta.

Som att inte de va nog så tog han bort den a4n med bortförklaringar och ersatte med en gammal bild där han och nisse står bredvid varandra. OBS, jag har aldrig skrivit att euro lurade ut einar, för det vore omöjligt. Einar har raderat euro ur sitt liv ända sedan han blev frikänd och dom började tjafsa igen, när einar märkte att det inte var en slump att han blev rånad varje gång han hängde med babianläppen. DÄREMOT har Euro en bror som är medlem i FLG, shottaz dotterbolag kan man säga. Dsvdv.
Senast redigerad av 031Hisingen 2021-10-25 kl. 21:19.
Citera
2021-10-25, 21:17
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Funderade också på det.. varför skjuter man inte ihjäl alla 3 då? Varför bara Nils.
För att det förmodligen är ett beställningsmord där två springpojkar har fått i uppdrag om att skjuta Einar.

Varför skulle dessa gärningsmän skjuta ihjäl dom resterande två personerna, när dem dom förmodligen bara fått betalt för att skjuta Einar?
Citera
2021-10-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Tror inte att de har något med saken att göra heller faktiskt, hade varit lite väl dumt. Dessutom att veta om att skott kommer lossas & frivilligt vara i närheten där man kan träffas av vådaskott låter ju riktigt idiotiskt.

De som nämner VcBarre och att han kan vara inblandad är ju något tappade..

En fråga är @vcbarre kriminell eller är killen clean? Varför det väcks misstankar om honom ör för han var med Einar samma dag som mordet begicks
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Är det bekräftat att denna bild var tagen i Hammarby Sjöstad och inte i Amsterdam?

Jag minns bilden väl och reagerade över att han hade taggat Amsterdam som plats, en bild som han därefter har raderat.

Jag tänker att hans flickvän, Alexandra, var ju i Amsterdam.

Han var i Amsterdam innan det, med Alexandra. Som jag förstått kom han tillbaka för att göra sin låt med Victor Leksell. Flera personer kommenterade dock att det var Hammarby Sjöstad. Jag kan själv inte avgöra då jag inte kommer därifrån
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
En fråga är @vcbarre kriminell eller är killen clean? Varför det väcks misstankar om honom ör för han var med Einar samma dag som mordet begicks
Han är inte clean. Har suttit häktad för misstänkt mord, blev dock friad.
Citera
2021-10-25, 21:20
Medlem
Citat:

Killen ser ut att vara typ 16-17 år men ja så oskyldig är han då inte!
Citera
2021-10-25, 21:21
Medlem
Citat:
Är det bekräftat att denna bild var tagen i Hammarby Sjöstad och inte i Amsterdam?

Jag minns bilden väl och reagerade över att han hade taggat Amsterdam som plats, en bild som han därefter har raderat.

Jag tänker att hans flickvän, Alexandra, var ju i Amsterdam.

Folk kan säga vad dom vill men man såg att det var real love mellan Alexandra och Einar! Tragiskt att det slutade såhär
Citera
2021-10-25, 21:21
Medlem
Frickys avatar
Citat:
I just detta fall så tror jag han är clean.
VC Barre hade spelat in flera låtar med Einar som skulle släppas senare i år, så det finns inget riktigt motiv från hans sida.
Citera
2021-10-25, 21:22
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Och hela internet har ingen bild på hans broder en person som går under namnet Dollar..

Oskyldig är han verkligen inte, ingen blir så glad att festar som aldrig förut när ens vän dött.
Citera
Medlem
Citat:

Men din luffare vc barre har alibi för kvällen, han är inte på något sätt inblandad. Han har dessutom precis påbörjat sin rappkarriär och släppte sin första låt med einar för 2 veckor sen. Han hade kunnat tjäna mer på att fortsätta göra musik med einar än va han hade fått för att goa ut killen. Alexandra o han har redan snackat, tro mig märsta är oskyldiga.
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Folk kan säga vad dom vill men man såg att det var real love mellan Alexandra och Einar! Tragiskt att det slutade såhär
Ja så kan det säkert vara, har inte frågesatt deras relation.
Citera
2021-10-25, 21:23
Medlem
Citat:

Clean är han inte. Däremot finns det ingen logik till att han skulle vilja få livet ut Einar. Var vänner och planerade säkert låtar tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in