Citat:
Ursprungligen postat av
DannyButterman
Tycker bilderna påminner om den där Hunger Games-bruden Jennifer Lawrence läckta bilder. Det påverkade inte hennes karriär alls. Det är nog väldigt många som önskar att Zara Larssons karriär är över pga detta.
Rövpulandet och den misstänkta kondylomkuken i fittan betyder nog noll och intet för Zaras karriär. Jag kommer inte ihåg Jennifers bilder, om jag ens har sett dem men som du skriver så flyter det väl på rätt bra för henne. Sofia Jakobssons omfattande galleri med bilder ledde väl som mest till att Flashbacks kulturmän konstaterade att ansiktet är sådär men fittan och röven gör dem glada.
Det är skadeglada som önskar att hemmaporr ska krascha någons karriär. Möjligen så går det att få en man med viss status att spåra ur i karriären. Den ende jag kan komma på vars karriär gått åt helvete för lite runkfilmer är Dave Ellefson i Megadeth. Att jag tycker att Zara är dum i huvudet och har mer än otur när hon tänker är en sak men att hon kör med buttplugg och rövfingrar stör väl ingen.
Däremot blir jag ständigt fundersam när tjejer lägger upp fingerpullandet och rövstrechandet på molntjänster och sedan beklagar sig att skiten läcker. Spara knullfilmerna i en liten krypterad SSD-låda under sängen om ni är upprörda på riktigt, hmmm?