2021-10-25, 19:32
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radarpar
Vad tror ni om turnén kommer att genomföras? Känns som den borde hänga lite löst m tanke på mordet OCH bildläckan. Ingen hade nog vart sugen på att göra konserter i denna situation..

https://www.livenation.se/artist-zara-larsson-595455

Kan tänka mig att gå på den konserten och stå längst fram med en stor plansch på henne naken 😂
2021-10-25, 19:33
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Tycker bilderna påminner om den där Hunger Games-bruden Jennifer Lawrence läckta bilder. Det påverkade inte hennes karriär alls. Det är nog väldigt många som önskar att Zara Larssons karriär är över pga detta.
Rövpulandet och den misstänkta kondylomkuken i fittan betyder nog noll och intet för Zaras karriär. Jag kommer inte ihåg Jennifers bilder, om jag ens har sett dem men som du skriver så flyter det väl på rätt bra för henne. Sofia Jakobssons omfattande galleri med bilder ledde väl som mest till att Flashbacks kulturmän konstaterade att ansiktet är sådär men fittan och röven gör dem glada.

Det är skadeglada som önskar att hemmaporr ska krascha någons karriär. Möjligen så går det att få en man med viss status att spåra ur i karriären. Den ende jag kan komma på vars karriär gått åt helvete för lite runkfilmer är Dave Ellefson i Megadeth. Att jag tycker att Zara är dum i huvudet och har mer än otur när hon tänker är en sak men att hon kör med buttplugg och rövfingrar stör väl ingen.

Däremot blir jag ständigt fundersam när tjejer lägger upp fingerpullandet och rövstrechandet på molntjänster och sedan beklagar sig att skiten läcker. Spara knullfilmerna i en liten krypterad SSD-låda under sängen om ni är upprörda på riktigt, hmmm?
2021-10-25, 19:49
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Nästan 100 sidor lång tråd.. talar sitt tydliga språk även fast 99% är haters som klankar ned på henne.

Vare sig hon är Photoshopad/deep fake eller äkta bilder så borde ni applådera henne!
Hon är framgångsrik, hon visar att det kan vara okej att visa upp nakenhet. Eller vill ni att kvinnor skall skyla sig själva helt och hållet?

Nej då, men kanske inte fläka upp rövhålet. Kvinnor ska vara näpna, lite blyga och sensuella...inte porrskadade som 15-åriga killar...
2021-10-25, 19:53
Medlem
Förstår inte hur man kan tända på detta. Hennes yttre är lika meningslös, karaktärslös och intetsägande som hennes personlighet. Tuttar och fittor finns det gott om. Men har man inte den där glimten i ögat finns där liksom inget, för mig.

Vad finns där vara attraherad av? Finns det något positivt alls i henne som person? En totalt självupptagen diva med korkade åsikter. Utan smink ser hon ut som vilken blåst bimbo som helst.
2021-10-25, 20:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Detta sprider sig som en löpeld bland arranjörer nu....hon är körd helt.

Exakt varför skulle hon vara körd för att dessa bilder läckt ut? Det är bara här på FB folk bryr sig. Hon kommer givetvis fortsätta att ha konserter och turnèer precis som vanligt (och precis som så som det ska vara. Miley Cyrus visar skötet varannan vecka och hon är väl creddigare än någonsin...
2021-10-25, 20:00
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nej då, men kanske inte fläka upp rövhålet. Kvinnor ska vara näpna, lite blyga och sensuella...inte porrskadade som 15-åriga killar...
Håller med, det är lite bipolärt och avtändande när en tjej går all in sådär. Det är det man inte ser eller bara kan ana som fångar intresse.
2021-10-25, 20:02
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Rövpulandet och den misstänkta kondylomkuken i fittan betyder nog noll och intet för Zaras karriär. Jag kommer inte ihåg Jennifers bilder, om jag ens har sett dem men som du skriver så flyter det väl på rätt bra för henne. Sofia Jakobssons omfattande galleri med bilder ledde väl som mest till att Flashbacks kulturmän konstaterade att ansiktet är sådär men fittan och röven gör dem glada.
Det är förstås omöjligt att veta hur karriärutvecklingen gått med eller utan bilder om man jämför dem.

För allas kännedom så inkluderade Jennifer Lawrence foton med både kuk och med sperma i hennes ansiktet. Tänk att hela Hollywood har sett det eller fått ingående kännedom om det (det motsatta är helt osannolikt), så är det svårt att tro att hon gick skadelös ur det. Antagligen finns det finansiärer och filmbolag som inte vågar chansa innan det ”blås över”.

För Zaras del är nog inte den svenska marknaden problemet. Men kanske kan det kan bli problem om man försöker sälja in henne och nån visar upp en ung kvinna med sina fingrar i röven och frågar: ”menar du hon”?
Senast redigerad av TyrgilScramasax 2021-10-25 kl. 20:06.
2021-10-25, 20:11
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Det är förstås omöjligt att veta hur karriärutvecklingen gått med eller utan bilder.

För allas kännedom så inkluderade Jennifer Lawrence foton med både kuk och med sperma i hennes ansiktet. Tänk att hela Hollywood har sett det eller fått ingående kännedom om det (det motsatta är helt osannolikt), så är det svårt att tro att hon gick skadelös ur det. Antagligen finns det finansiärer och filmbolag som inte vågar chansa innan det ”blås över”.

För Lizas del är nog inte den svenska marknaden problemet. Men kanske kan det kan bli problem om man försöker sälja in henne och nån visar upp en ung kvinna med sina fingrar i röven och frågar: ”menar du hon”?
Jo, internet glömmer ju aldrig och alla tittar på det som läcker. Även agenter och promotorer. Fast om det inte är olagligt får de spela ovetandes. "Jag har hört att bilder av privat karaktär har läckt ut. Så synd men vi står bakom dig".

Möjligen så sumpade Lawrence några barnvänliga projekt eller avtal med mer konservativa (läs sexuellt neurotiska) sponsorer. Fast även Disney är väl rätt okej med lite hemmaporr och bilder när folk röker på numera.

Zara försöker ju förtvivlat skaka av sig sin övre medelklassimage så lite rövpulning var nog ett steg i rätt riktning. Snart kanske hon är klassad som en lika stark och oberoende chey som Tove Lo? Det är inget som du och jag bestämmer utan det gör influencers och medietjejer. All social status och offerstatus bestäms till sist av andra kvinnor.
2021-10-25, 20:16
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Exakt varför skulle hon vara körd för att dessa bilder läckt ut? Det är bara här på FB folk bryr sig. Hon kommer givetvis fortsätta att ha konserter och turnèer precis som vanligt (och precis som så som det ska vara. Miley Cyrus visar skötet varannan vecka och hon är väl creddigare än någonsin...
Det är väl enda anledningen till att Miley fortfarande har en karriär numera? Hon var ju tvungen att få bort barnskådisstämpeln och förfära lite föräldrar genom att snorta koks och visa fittan. Det brukar vara ett säkert kort och jag tror Zaras bilder håller igång intresset för henne som person. Om nästa singel bombar helt så kan hon alltid försöka snyfta lite hos Malou och tala om föraktet mot hennes fitta och buttplugg på Flashback. Jag kan riktigt se Malou se på henne med sina tomma vithajsögon.
2021-10-25, 20:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jo, internet glömmer ju aldrig och alla tittar på det som läcker. Även agenter och promotorer. Fast om det inte är olagligt får de spela ovetandes. "Jag har hört att bilder av privat karaktär har läckt ut. Så synd men vi står bakom dig".

Möjligen så sumpade Lawrence några barnvänliga projekt eller avtal med mer konservativa (läs sexuellt neurotiska) sponsorer. Fast även Disney är väl rätt okej med lite hemmaporr och bilder när folk röker på numera.

Zara försöker ju förtvivlat skaka av sig sin övre medelklassimage så lite rövpulning var nog ett steg i rätt riktning. Snart kanske hon är klassad som en lika stark och oberoende chey som Tove Lo? Det är inget som du och jag bestämmer utan det gör influencers och medietjejer. All social status och offerstatus bestäms till sist av andra kvinnor.
Jennifer Lawrence icloudhack skedde 2014. Hennes största filmroller kom efter det. Hungergames Mockingjay, X-Men, Red Sparrow. 2015-16 så var hon den bäst betalda kvinnliga skådespelerskan i världen.
2021-10-25, 20:31
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jennifer Lawrence icloudhack skedde 2014. Hennes största filmroller kom efter det. Hungergames Mockingjay, X-Men, Red Sparrow. 2015-16 så var hon den bäst betalda kvinnliga skådespelerskan i världen.

Hon fick nog hjälp av honom

https://sv.wikipedia.org/wiki/Harvey_Weinstein
2021-10-25, 20:37
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det är väl självklart att alla är kåta inget konstigt i det. När den lilla perfekta Zara kommer ut med nakenbilder så blir det ju en tråd som många blir nyfikna på. För några år sedan skulle hon vara så perfekt. Ett antal gräsrök och kanske lite annat smått o gott så har hon ju tappat hela sin grund tanke.

Ser det inte som något problem att Zara bejakar sin sexualitet.
Men visst, det är lite "utanför" den vanliga gjutformen gällande feminister/"feminister".

-Alla feminister är inte osexiga med ett skatbo till frisyr!

Ser gärna fler unga feminister som Zara!
-Zara påminner en hel del om Lily Rader, nu när jag kollat om bilderna. Mer och mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in