2021-10-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aimaim
Om det du skriver stämmer. Hur känner du inför att vara en del av tortyr, misshandelsfall, mord, drogförsäljning och att bidra till lidande, sorg, förtvivlan, mörker och hat…..? Kan inte för mitt liv förstå hur man kan välja den mörka sidan och aktivt bidra till mörker….du har bara ett liv. Välj ljuset och inse vad du håller på med.

Om du vill vara tuff så ska du vara snäll. Det är det svåraste man kan vara i dagens samhälle. Visa kärlek till din nästa.
Citera
2021-10-25, 18:16
Medlem
Unanswereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
https://www.instagram.com/euroo.1/

Kolla hans story, där han hävdar att det var inte han som lura dit Einar.

Vad tror ni?

Personligen så tror jag inte det.

Jag är hundra procent säker att euro hade noll med incidenten att göra. Känner inte han men är en bra människokännare och rört mig i dom kretsarna. Han är inte grovt kriminell samt verkar vara en snubbe med samvete som hamnade i förra soppan halvt tvingat/halvt omedvetandes om vad som hände
Citera
2021-10-25, 18:17
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Lyssnar man på denna låt och tittar videon så kan man tro att Haval och hans grabbar är Sveriges farligaste personer

https://www.youtube.com/watch?v=LDfbOmqs18I
Vilken värdelös låt. Han tar nog priset av autotune. Får starka IS-vibbar av videon!
Citera
2021-10-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Vilken värdelös låt. Han tar nog priset av autotune. Får starka IS-vibbar av videon!

Kom ihåg att ni stöttar deras musik när ni tittar på videon, även om det bara är några ören så ska fan inte gangsterrap ha dem
Citera
2021-10-25, 18:19
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutainte
Om det här är vad som utspelade sig så visste båda Einars kompisar om vilken flyktväg de skulle ta i förväg. Det finns inte en chans att de springer åt de hållet som gör att de kommer närmare mördarna utan att de är planerat i förväg. Tragiskt för Einar att han blev ditsatt av sina egna kompisar.

Så är det med största sannolikhet. Med tanke på att det också rapporterats om att de blev beskjutna strax- eller direkt efter de lämnade cykelrummet så tror jag inte gärningsmännen stod inne på gården och väntat på Nils för då hade inte Nils flytt in där. Gärningsmännen stod nog som jag ritat upp på min senaste bild, lite vid sidan om, så sällskapet fick en chans att dela på sig så man kunde jaga efter specifikt Nils. GM måste också ha vetat att Nils uppehöll sig i cykelrummet om de stod och väntade på att sällskapet skulle lämna cykelrummet vilket bara kan ha den enda förklaringen att Nils blev ditsatt av förmodligen Dumle.
Citera
2021-10-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Faktiskt helt orealistiskt att han skulle springa den vägen rakt in i stängd yta, även om det nu är vad han verkar gjort. Måste väl varit en person som väntat vid porten så att han blev omringad än att båda lurpassade, missade första skotten och sen sköt igen? Sannolikheten att han skulle hinna in genom porten var väl 0.0001%.

Oavsett så finns kameror, vilket gör att Polisen antagligen har hela händelseförloppet klart för sig.

Förstår som sagt inte vad man gjorde i cykelförrådet? Rökte på? Än att vara i sin lägenhet?

Låt mig hjälpa dig, anledningen till att de var i cykelförrådet kan vara för att mördarna ska veta exakt vart han är, och har sikt över honom när han kommer ut där ifrån. Enkelt för ”Goaren” att klargöra vart han befinner sig och det ända mördaren behöver göra är att vänta tills han kommer ut. Väldigt simpelt.
Citera
2021-10-25, 18:23
Medlem
Varför är ni så insnöade på att han blev goad? Hans adress låg för helvete uppe på Flashback.
Citera
2021-10-25, 18:25
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutainte
Om det här är vad som utspelade sig så visste båda Einars kompisar om vilken flyktväg de skulle ta i förväg. Det finns inte en chans att de springer åt de hållet som gör att de kommer närmare mördarna utan att de är planerat i förväg. Tragiskt för Einar att han blev ditsatt av sina egna kompisar.

Kanske. Om de såg att båda skyttarna enbart fokuserade på Einar.
Citera
2021-10-25, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Varför är ni så insnöade på att han blev goad? Hans adress låg för helvete uppe på Flashback.

Det måste vara känslor inblandade. Därför snear de flesta här.
Citera
2021-10-25, 18:28
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frakkaren
Låt mig hjälpa dig, anledningen till att de var i cykelförrådet kan vara för att mördarna ska veta exakt vart han är, och har sikt över honom när han kommer ut där ifrån. Enkelt för ”Goaren” att klargöra vart han befinner sig och det ända mördaren behöver göra är att vänta tills han kommer ut. Väldigt simpelt.

Kan vara så simpelt som att det är där man brukar puffa sina cigg/weed...
Citera
2021-10-25, 18:29
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966

För att som MZW säger här i tråden, varför kunde inte Nils rökt den där gåsen i lägenheten tillsammans med sällskapet i stället för cykelrummet? Förmodligen ringde de som skulle träffa Nils och drog ner han till cykelrummet för att "röka och snacka". Nils "vänner" var i maskopi med mördarna.
Citera
2021-10-25, 18:30
Medlem
Einars låt med Dani M - 9 månader som släpptes tidigare i år är riktigt jobbig att lyssna på idag. Mamman måste gå sönder i hjärtat också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in