2021-10-18, 22:18
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Styckad kropp hittad i Borås trakten, offrets identitet söks över hela landet. Kan det vara nåt kanske?? (artikel i expressen)

Vad talar för det? Absolut ingenting!
Citera
2021-10-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Vad talar för det? Absolut ingenting!

Precis
Citera
2021-10-23, 12:38
Medlem
Nån vet vad F**te & Indals M gör idag?
Hammer?
Och sen delivery man G***öf
Citera
2021-10-24, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorkalles
Nån vet vad F**te & Indals M gör idag?
Hammer?
Och sen delivery man G***öf

Tönt! påhittade fjantnamn på vanliga wt människor. Bete dig om du ska tillföra nått.
Citera
2021-10-24, 22:35
Medlem
Det är namnen som florerat mest tillsammans med pundar kärring L.L
Tycker det är konstigt att det inte snackas mer
Fakta är att L.L är den som tutade i dom på måndagen att väskorna fanns i Sidsjön. Bara för att dagen efter låtsas som ingenting.
Senast redigerad av Farbrorkalles 2021-10-24 kl. 22:42.
Citera
2021-10-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorkalles
Det är namnen som florerat mest tillsammans med pundar kärring L.L
Tycker det är konstigt att det inte snackas mer
Fakta är att L.L är den som tutade i dom på måndagen att väskorna fanns i Sidsjön. Bara för att dagen efter låtsas som ingenting.

Varför säger du inte det till Polisen då?
Citera
2021-10-26, 21:03
Medlem
De har dom redan koll på
Citera
2021-10-27, 19:21
Medlem
pansarbrittas avatar
Var ute i skogarna på elljusspåren mellan bredsand och svarttjärn några veckor sedan och hittade en svart dunjacka c.a 5 meter ifrån spåret som delvis låg gömd under en stor sten. Tänkte direkt på Hannes och halvt förväntade mig att hitta ett lik, men jag välte över stenen o petade ut jackan med en pinne.

Det var en damjacka... O inget lik som tur var.

Men, finns det möjligtvis någon "Åsa" som en nerknarkad Hannes kan ha tagit en jacka av? Det var nämligen namnlapp i kragen på den, och jag tycker det är väldigt märkligt att någon skulle övergett en fodrad vinterjacka mitt ute i skogen. Inte så insatt i fallet.

För övrigt så gick jag inte längre in i skogen än så då det var väldigt dålig terräng. Jag tog några bilder om det e.v kommer att behövas. Men troligen så är det orelaterat.
Senast redigerad av pansarbritta 2021-10-27 kl. 19:29.
Citera
2021-10-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Var ute i skogarna på elljusspåren mellan bredsand och svarttjärn några veckor sedan och hittade en svart dunjacka c.a 5 meter ifrån spåret som delvis låg gömd under en stor sten. Tänkte direkt på Hannes och halvt förväntade mig att hitta ett lik, men jag välte över stenen o petade ut jackan med en pinne.

Det var en damjacka... O inget lik som tur var.

Men, finns det möjligtvis någon "Åsa" som en nerknarkad Hannes kan ha tagit en jacka av? Det var nämligen namnlapp i kragen på den, och jag tycker det är väldigt märkligt att någon skulle övergett en fodrad vinterjacka mitt ute i skogen. Inte så insatt i fallet.

För övrigt så gick jag inte längre in i skogen än så då det var väldigt dålig terräng. Jag tog några bilder om det e.v kommer att behövas. Men troligen så är det orelaterat.
Jag hoppas du kontaktade polisen
Citera
2021-10-28, 08:29
Medlem
reffis avatar
Ny skallgång planerad.

https://www.st.nu/2021-10-27/ny-skal...ce=sharebutton
Citera
2021-10-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Ny skallgång planerad.

https://www.st.nu/2021-10-27/ny-skal...ce=sharebutton

Låst artikel, kan nån dela relevant innehåll?
Citera
2021-10-28, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av useluslaremoderat
Låst artikel, kan nån dela relevant innehåll?

Från Sundsvalls tidning:

På lördag från klockan tio på förmiddagen uppmanar Missing people allmänheten att komma till värmestugan vid Sidsjöbacken för att delta i sökinsatsen.

– Vi hoppas på stor uppslutning. Senast allmänheten gick skallgång var för ett år sedan. Vi har fortfarande förhoppningar om att hitta fynd som kan förklara vad som hänt med den försvunne, säger Mikael Klein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in