Jag tänker bara skriva detta en gång för ja har tappat hoppet på er i tråden men kolla detta klippet på Guleed och Euro i studion, och läs kommentarerna som folk skriver i liven.
https://vm.tiktok.com/ZM8yJkcdu/
Euro var han som va inblandad i kidnappningen men som senare blev frikänd. Kommer ursprungligen från bagarmossen och är uppvuxen med Haval och company. Han har lekt einars vän fram tills nu, och för tillfället så gömmer han sig i Malmö. I kommentarerna så skriver nån att euro är kusin med dollar, och den hära dollar är välkänd i sthlms undre värld, tillhör troligtvis FLG beroende på vilken dollar det snackas om. Jag tror varken att dumle eller adel har goat einar för isåfall skulle dom båda också blivit skjutna, och isåfall skulle aldrig sebastian från dp visat så mkt kärlek. Man kan se ett tydligt mönster i vilka som sörjer och inte, och jag tror att det är därför 1. Cuz är såpass tyst om allt detta. 1. Cuz och einar hade en riktigt bra relation men pga cuz’s släktingar som är FLG/shottaz så kan han inte fullt ut visa att han sörjer, mer än att ställa in sin konsert.
Jag är inte säker på detta men det är mina 2 ören.