2021-10-24, 20:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Det är visst en kondom han har. Den slutar precis vid ''vårtan''

haha, nej nej nej, klart hon kör med raka nakna puckar, inga regnkappor där inte
2021-10-24, 20:45
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Jag tror inte att Zara är en mamma-typ därför kommer hon nog aldrig skaffa barn. Hon gillar sitt liv som det är ändå .
2021-10-24, 20:52
Medlem
KattenLattens avatar
Såg precis bilderna. Haha, jävlar vad smutsig det lilla byket är ändå! :)

Hur någon kan finna henne sexig är hursomhelst bortom mig. Det finns ändå så väldigt mycket bättre att tillgå om man vill ha riktigt ögongodis. Hennes anknäbbar är illa nog, men när hon får för sig att hennes vidriga anus är något att köra upp i kameran undrar man ändå hur det står till där uppe. Att hjärnkontoret är både släckt och tomt råder det naturligtvis ingen tvekan om, men att det även skulle vara totalkvaddat hade jag faktiskt inte räknat med.
2021-10-24, 20:56
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teflon-Juden
Hon verkar riktigt analfixerad. Ni borde alla skicka henne buttplugs presenter till julen.
Tror att det var hennes dåvarande ex. som var det.
De bilderna har troligtvis tagits av honom.
2021-10-24, 20:59
Medlem
hogerspokets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag tror inte att Zara är en mamma-typ därför kommer hon nog aldrig skaffa barn. Hon gillar sitt liv som det är ändå .

Hennes, enligt tråden, uppvisade fäbless för 'penetrerande av kroppsöppningar vilka normalt inte associeras med barnalstrande' är väl en indikation på att det inte kommer att ske i brådrasket, nej...

Åtminstone inte 'by accident'.

--

För mitt vidkommande får hon stoppa upp precis vad hon vill i ändalykten. Men det är jävligt klantigt att göra det i anslutning till någon form av digital kamera med internetanslutning eller en, till interwebzen oansluten, digital kamera till vilken man inte kontrollerar minneskortet.

Just sayin'
Senast redigerad av hogerspoket 2021-10-24 kl. 21:02.
2021-10-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Zara är skitsnygg. Hon verkar dock vara otroligt svenskt omogen, således en jobbig kvinna att ha en djup relation med, som så många svenska unga kvinnor efter en hjärntvättande feminism. Men mycket snygg. Vacker fitta!

Nejdu, bara sminket och lösögonfransar som ser hyggligt ut på bild photoshopade . Ytterst blek hud och oattraktivt utseende över lag på denna jänta. Lite mera färg och kurvor tack!
2021-10-24, 21:11
Medlem
Har hon någonstans kommenterat spridningen av bilderna?
2021-10-24, 21:22
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Jag tycker Zara är snygg och inget fel på den kroppen men alla tycker ju såklart olika vad som är snyggt eller inte. Sedan sjunger hon bra den låten hon sjöng ihop med Carola blev ju en megahit. För mig är hon samma zara som innan trots att vi fått se hennes stjärthål Tycker det var trevliga bilder och visade bara att hon är väldigt naturligt lagd. Heja Zara Larsson
2021-10-24, 21:51
Medlem
Fyfan vilket trash, tar kort på sig själv med två fingrar upp i rövhålet..
Lovar hon slickade bajset från sina fingrar efteråt..

Fyfan vilken trashbrud.. USCH.. Sliten som fan också.. Man kräks..
2021-10-24, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Har hon någonstans kommenterat spridningen av bilderna?

Ja detta är det enda intressanta nu. När kommer ZL och vänsterextrema media inse att hennes karriär är över ?

Ja hon får säker sjunga på vänsterextremt skit SVT kokar ihop. Men hela USA och den stora businessen blir omöjlig nu.

Inte för att åter nämna det skenheliga med att ZL skrikit sig hes över killars beteende men har själv 100x värre ”dick pics” hon skickar till just killar.

ZL har visat med basta hur vidriga Feminister är och att det aldrig handlat om jämställdhet. Bara en Matriarkal dominant struktur i samhället.

Livstids fängelse för dessa lögnaktiga Feminister som sprider falskhet och förvirring i samhället.
2021-10-24, 21:56
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Fyfan vilket trash, tar kort på sig själv med två fingrar upp i rövhålet..
Lovar hon slickade bajset från sina fingrar efteråt..

Fyfan vilken trashbrud.. USCH.. Sliten som fan också.. Man kräks..
Hur tog en sådan bild på sig själv?
Tog hon också bilden med en kuk i sig och en stjärtplugg?
Nej det var hennes kille.

Edit;
Tror att han tjatade till sig den.
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-10-24 kl. 22:20.
2021-10-24, 22:11
Medlem
FlashbackGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag tycker Zara är snygg och inget fel på den kroppen men alla tycker ju såklart olika vad som är snyggt eller inte. Sedan sjunger hon bra den låten hon sjöng ihop med Carola blev ju en megahit. För mig är hon samma zara som innan trots att vi fått se hennes stjärthål Tycker det var trevliga bilder och visade bara att hon är väldigt naturligt lagd. Heja Zara Larsson

Bästa kommentaren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in