2021-10-24, 18:40
Medlem
Vadå bara för man har golat ska man behöva bli mördad? Inte konstigt att de ser ut som det gör. Sluta gör dumma saker om du inte vill bli snitchad elr va bara tyst säg nt t någon va du har gjort håll de bara hss. Och de synd om grabben bli kidnappad o ut pressad. Sen bli avrättad, för vad inget? O ni kan inte klandra hans mamma för de, hon var vittne o sa de hon visste, men hon lever också nu med hemlig identitet. Ni låter ju papskallarna ta över, ska allmänheten behöva känna sig rädda för att gå och köpa en jävla mjölk mitt på dagen, till o med dem har sin vakt o kollar en extra gång bak för att inte behöva bli skadade. De skjuts hejvilt mitt på ljusa dagen. När ska ni vakna fattar inte. Sverige är värst i hela världen snart. Och folk skjuter mitt på öppna gator dem bryr sig inte, och inget straff får dem heller för dem ber 14 åringar skjuta folk för de ej får något straff. Och polisen kan man ej lita på så korupta och dem har stor inverkan i dem illegala vapnerna de säljer beslagtagna vapen hjälper dem in me vapen genom tullar samma sak med sprängmedel allt skit. Korupta grisar. Och att de är ok att mörda en polis är bedrövlig.
Citera
2021-10-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Du kan ju höra t.ex. med rapartisten Yasin. Han har tillbringat hela 2021 i häkte. En del kriminella har inte ens överlevt fram till oktober i år utan har blivit mördade. Kanske inte helt lyckat 2021 för deras del?

Det är inte kriminaliteten i sig som tar dessa människor av daga. Det är blatteriet. Om dom hade skött sina kriminella verksamheter på marknadsmässig grund, och inte vara ett gäng lågintilligenta babbar, som bryr sig om sin sk heder- så hade vi inte haft denna typ av mord.

Det är alltså inte själva handeln med tex hasch och kokain som mördar unga män, det är andra adrenalin och hederssuktande unga män.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2021-10-24 kl. 19:03.
Citera
2021-10-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Bara för att du är vit priviligerad

Ser inte riktigt hur det skulle vara en motsättning till det jag precis skrev- men visst, du får tro det.
Citera
2021-10-24, 18:42
Medlem
Citat:
Heder? Allt handlar om pengar i dagens samhälle. Vad snackar du om? Min heder har soc och af knullat bort iaf.
Oh nej, fick du ingen lokal och pengar från skattebetalarna!
Citera
2021-10-24, 18:43
Medlem
Det var väl ganska självklart vad som skulle hända honom med tanke på hans livsstil? Men så går det när man försöker efterapa andra.

https://imgur.com/a/fbhNzhk

Det ruttna är väl att folk, media och politiker bryr sig om det, om ni frågar mig.
Citera
2021-10-24, 18:44
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Heder? Allt handlar om pengar i dagens samhälle. Vad snackar du om? Min heder har soc och af knullat bort iaf.
Precis som många påpekat så åker offerkoftan på så fort du och andra liknande blir pressade. Så sluta för satan och tyck synd om dig själv. Tror du att jag och andra i min närhet har levt något lätt glamourliv? Livet är i vissa perioder ett krig och ett helvete för alla, tro inget annat. Har du redan bestämt dig för att ett kriminellt liv i de här störda kretsarna är bättre än t.ex. ett jobb på ICA så är du förlorad för då kommer du med stor sannolikhet att sluta på samma vis som majoriteten av de människorna. Antingen inlåst på kåken för lång tid framåt eller sex alnar under jord för att du "kränkt" något annat smartass som vistas i samma kretsar. Tro mig jag vet vad jag pratar om. Hoppas du kommer på bättre tankar. Ha en trevlig kväll.
Citera
2021-10-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaraMaria
Du har stora offerkoftan på, hör jag. Följande gäller för inte kriminella: Få, som inte har väldigt rika föräldrar, vita eller inte, kommer någonstans utan att börja med ett skitjobb. Man måste visa att man klarar att hålla tider, ta ansvar och arbeta. Och om man inte heller pluggar, inte får bra betyg och bra grundkunskaper i svenska, engelska och matte, inte klarar att skaffa sig en bra utbildning - vad är mer logiskt än att de jobb man fortsatt får förblir skitjobb"?

Det är ingen offerkofta det kallas för verkligheten. Folk som kommer från rika familjer förblir rika. Det är så det fungerar. Det är klassamhälle och har man en taskig bakgrund är det svårt och nästan omöjligt att konkurrera med previligerade individer.
Citera
2021-10-24, 18:51
Medlem
Ingen häktad för mordet inga nya uppgifter om mordutredningen heller, nåt står inte rätt till
Citera
2021-10-24, 19:05
Medlem
video på mordet av #Einar säljs för 80 kronor på snapchat och instagram. En avrättning av en 19 åring.
Citera
2021-10-24, 19:06
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Ingen häktad för mordet inga nya uppgifter om mordutredningen heller, nåt står inte rätt till

Misstänker du en konspiration? Samt varför skulle polisen gå ut med några detaljer kring utredningen? Polisen brukar oftast inte göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Svenskar är rasister punkt slut. Det finns forskning som bevisar detta. Det är bara att söka på Google. Tror du verkligen att en rasist kommer att erkänna att han är en rasist. I dont think so. Dom kommer självklart att förneka det och säga sluta spela offer.

Om nu svenskar är sådana förskräckliga rasister, varför åker du inte hem till ditt ursprungsland? Där finns det ju inga priviligierade rasister som bara vill dig illa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Därför att det är just ett jobb som de får betalt för. Jag har haft diverse skitjobb i mitt liv och inte fan har jag tyckt att det varit roligt men man klarar att hanka sig fram tills man uppnår något bättre. Det är en ytterst liten del av befolkningen som är så priviligerade att de kan leva i någon slags gräddfil. Så det är bara att inse och acceptera att livet är orättvist och att de flesta inte kan få allt de vill ha så länge de inte jobbat hårt för det.

Men snälla du det finns vita ungdomar som scannar varor men det är under en begränsad tid. Men om en blatte gör det då kommer han sitta fast på Ica hela livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in