2021-10-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Helt rätt. Ja så pekar det åt havals sida eller är det några helt andra?

Jag tror att Yasin beställt mordet på honom hoppas negern bli avrättad så fort han kommer ut från fängelset
Citera
2021-10-24, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Vadå oskyldig? Han var en wannabe-gangster som hängde med löst folk. Detta är dessutom ingen jävla utsatt pojk från Tensta utan någon med förutsättningar.

Som man bäddar får man ligga.

Ja kan vara så men ett jävla övervåld jämfört med det han gjort. Där tycker jag han är oskyldig i jämförelse med vad han gjort. Våldtäktsdömda och pedofiler borde skjutas i sverige inte wannabe gangsters. VI har folk som förmodligen varit soldater eller värre i andra länder som nu är här och rensar upp. Det är sjukt. Finns två grupper dom som styr över andra och dom som infinner sig. De som inte ingår blir torterad.
Citera
2021-10-24, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Jag tror att Yasin beställt mordet på honom hoppas negern bli avrättad så fort han kommer ut från fängelset

Han lever åtminstone till skillnad från Einar så nånting måste han göra rätt.
Citera
2021-10-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Jo, det är det men vet ej om just dessa tillhör tattarklanen.
finskt tattar namn
Citera
2021-10-24, 14:15
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salama-Blixt
Visste inte ens vem Einar var och att han är kriminellt gör inte honom mer värd än en neger. Tidningarnas uppgift är att sälja och detta säljer.

Detta säljer för att han är mer värd.
Annars hade det inte sålt.
Citera
2021-10-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523

Hur säker kommer negern att gå när han kommer ut? Finns säkert dom som vill hämnas på honom!

Jag lyssnade inte på Einars musik men det stack många i ögonen att det gick bra för honom han hade talang och han hade kunnat utvecklas mer genom åren. Tragiskt att det slutade som det gjorde.
Citera
2021-10-24, 14:23
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:

Jag hoppas också det. Han ser riktigt äcklig ut. Som en hal liten ödla. Sliskig och ful men jävligt kaxig. Fattar inte att ingen fimpat honom än.
Citera
2021-10-24, 14:25
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523

Det gjorde även hitler under lång tid innan han satte en kula i sig själv. Gjorde han också rätt då han levde?

Man kan va äcklig men ändå leva...ett tag iaf
Citera
2021-10-24, 14:26
Medlem
Citat:
Hur säker kommer negern att gå när han kommer ut? Finns säkert dom som vill hämnas på honom!

Jag lyssnade inte på Einars musik men det stack många i ögonen att det gick bra för honom han hade talang och han hade kunnat utvecklas mer genom åren. Tragiskt att det slutade som det gjorde.

Tydligen så gick det inte så bra för honom. Han är ju död nu. Han kanske borde fokuserat mer på sin säkerhet istället för att lalla omkring på Hammarby sjöstad.
Citera
2021-10-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Jag hoppas också det. Han ser riktigt äcklig ut. Som en hal liten ödla. Sliskig och ful men jävligt kaxig. Fattar inte att ingen fimpat honom än.

Hoppas han blir avrättad så fort han kommer ut. Vidrig liten snorunge som inte ens kan svenska.. tråkigt att Miriam B hann släppa en låt med missfostret!
Citera
2021-10-24, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Det gjorde även hitler under lång tid innan han satte en kula i sig själv. Gjorde han också rätt då han levde?

Man kan va äcklig men ändå leva...ett tag iaf

Ja Hitler blev iaf äldre än 19 år
Citera
2021-10-24, 14:30
Medlem
Ja om yassin kommer säkert gå samma öde om han är lika naiv som Einar men jag tror han är smartare än så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in