2021-10-24, 18:26
Medlem
Man får inte glömma att det är fansens ”fel” att det blev Ole överhuvudtaget. Glazers såg honom bara som en vikarie, men sedan började fansen sjunge Ole at the wheel, och resten är historia.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Hur är det hans fel?

Är ju alltid tränaren som får gå om laget underpresterar. i Uniteds fall är det lindrigt sagt med tanke på att de har den dyraste truppen i PL
Citera
Medlem
Så fort man möter ett bra motstånd så blir man avklädda. United har haft lätta matcher i ligan. Nu har man ett mardrömsschema med Liverpool, hemma, Tottenham borta, City hemma och Chelsea borta på en månad. Kan se riktigt mörkt ut i tabellen för united i december
Citera
2021-10-24, 18:27
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Man får inte glömma att det är fansens ”fel” att det blev Ole överhuvudtaget. Glazers såg honom bara som en vikarie, men sedan började fansen sjunge Ole at the wheel, och resten är historia.
Japp. Jag kände på mig från början att det skulle va en dålig idé att ge honom en fast tjänst
Citera
2021-10-24, 18:28
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Så fort man möter ett bra motstånd så blir man avklädda. United har haft lätta matcher i ligan. Nu har man ett mardrömsschema med Liverpool, hemma, Tottenham borta, City hemma och Chelsea borta på en månad. Kan se riktigt mörkt ut i tabellen för united i december

Det gör inget, United vinner både cl och fa-cupen
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ole tog över efter en storförlust mot Liverpool och får nog lämna idag vid en storförlust mot Liverpool.

Lindelöf har nog mentalt lämnat redan, ser det ut som.

Jag streamar via NBC och kommentatorn där nämnde att spelarnas agenter blivit meddelade att United inte planerar att byta tränare
Citera
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Haha du menar spelare som står upp för sin lagkamrat som blir sparkad på? Cykla vidare ...

Vet inte hur det är att ''stå upp'' när man kommer och knuffar på någon som inte gjort något, eller som försöker gå i mellan ronaldo och grisen robertson. Är det att stå upp tycker du? Rulla vidare med din rullator...

// PoK
Citera
2021-10-24, 18:29
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
https://i.imgur.com/YAfZv00.jpg

// PoK
Citera
2021-10-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag streamar via NBC och kommentatorn där nämnde att spelarnas agenter blivit meddelade att United inte planerar att byta tränare
Det betyder inte ett skit.
Citera
2021-10-24, 18:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vet inte hur det är att ''stå upp'' när man kommer och knuffar på någon som inte gjort något, eller som försöker gå i mellan ronaldo och grisen robertson. Är det att stå upp tycker du? Rulla vidare med din rullator...

// PoK

Haha kolla om situationen, Bruno kommer in och det första han gör är knuffa en lfc spelare med båda händerna å han får en knuff tillbaka, buhu buhu.
Sedan är resten av lfc spelarna där å särar på bråket.

Brinner du av hemma i soffan nu eller ? Skärp dig fyfan.
Citera
2021-10-24, 18:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab

// PoK
Är ingen som rör Ronaldo!! Titta vad Fernandes gör! Det är han som kommer löpande och gör första knuffen… Liverpool påpekar bara idiotsaken för Ronaldo.
Öppna 👀
Citera
2021-10-24, 18:33
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Japp. Jag kände på mig från början att det skulle va en dålig idé att ge honom en fast tjänst
Ja, jag är Liverpool-supporter, men kan ändå känna med, och för Ole. Han kom in som "super-sub" ännu en gång, men han borde ha fått behålla sin legend-status och lämnat i tid. Det behövs en modern, dynamisk manager, lite av typen Klopp, Guardiola, eller faktiskt som Graham Potter. Man U behöver en manager som får alla att krama ur det sista ur kroppen, i varje match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in