2021-10-24, 15:19
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Så, du menar att människor inte kommer till himlen alltså. Ja människor och andra djur innehåller kött och blod det är helt riktigt.
Hen kommer aldrig komma någon himmel. Vad ska vi dårar till där?

Fanatikern är inte önskvärda någonstans.
Citera
2021-10-24, 15:21
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Och ditt belägg för att vi separats är vadå?

Sluta fråga mig efter bevis och dödshjälp det är också humanitärt fel.

Citat:
Så, du menar att människor inte kommer till himlen alltså. Ja människor och andra djur innehåller kött och blod det är helt riktigt.

Djur har ingen själ, människor har en själ.

Människor kommer in i himlen när dom har utvecklats som person tillräckligt nog för det.

Tills dess får ni förbli kvar på jorden, kommer tillbaka hela tidens tills lärt sig tillräckligt nog.
Citera
2021-10-24, 15:21
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand

Människor kommer in i himlen när dom har utvecklats som person tillräckligt nog för det.

Tills dess får ni förbli kvar på jorden, kommer tillbaka hela tidens tills lärt sig tillräckligt nog.
Du behövs ingenstans.
Citera
2021-10-24, 15:23
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Du behövs ingenstans.

Det finns ingen frid eller fred för en snedvriden dåre, du behöver mig mer än du själv vet om..
Citera
2021-10-24, 15:23
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Hen kommer aldrig komma någon himmel. Vad ska vi dårar till där?
Försöker få svar men det går inte. Om folk hade kommit till himlen hade det varit trångt och dom hade ramlat ner tillbaka hit igen men vi får nog gissa på dom svaren men en sak vet jag, när något dör hamnar det en bit neråt i marken.
Citera
2021-10-24, 15:25
Medlem
constants avatar
Citat:
Det finns ingen frid eller fred för en snedvriden dåre, du behöver mig mer än du själv vet om..
Du får ursäkta, och jag förstår att det är jättetråkigt, men har tyvärr inget behov av någon som dig nu.
Citera
2021-10-24, 15:26
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Försöker få svar men det går inte. Om folk hade kommit till himlen hade det varit trångt och dom hade ramlat ner tillbaka hit igen men vi får nog gissa på dom svaren men en sak vet jag, när något dör hamnar det en bit neråt i marken.

Var inte oroad..

Den som dödar er får komma in i himmelriket med en extra förmögenhet men platsar gör ni verkligen inte det kan du skriva upp någonstans..

Det finns inga idol dyrkande vetenskapsmänniskor i himmelriket, platsade inte in bland kärleksfulla människor.

Citat:
Du får ursäkta, och jag förstår att det är jättetråkigt, men har tyvärr inget behov av någon som dig nu.

Jag kan bara göra dåliga saker gentemot dig, finns ingenting positivt jag kan bidra med när det kommer till din själ och ödesbestämda livstid.
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:

Men du skrev ju att människor inte kommer till himlen. Hur ska du ha det nu kommer dom dit eller inte enligt dej? Varför har inte djur en själ när inte människor har det då?
Citera
Medlem
constants avatar
Citat:
Kan det vara så att det aldrig hänt?
Citera
2021-10-24, 15:28
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Var inte oroad..

Den som dödar er får komma in i himmelriket med en extra förmögenhet men platsar gör ni verkligen inte det kan du skriva upp någonstans..

Det finns inga idol dyrkande vetenskapsmänniskor i himmelriket, platsade in bland kärleksfulla människor.

Jag kan bara göra dåliga saker gentemot dig, finns ingenting positivt jag kan bidra med när det kommer till din själ och ödesbestämda livstid.
Du menar en mördare som tar död på folk kommer dit alltså.
Citera
2021-10-24, 15:29
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Men du skrev ju att människor inte kommer till himlen. Hur ska du ha det nu kommer dom dit eller inte enligt dej? Varför har inte djur en själ när inte människor har det då?

Varenda sekund dör en person i världen som har en chans att ta studenten av livet och leva för all evighet i gemenskap med Gud.

Det är full trafik...

Men djur har ingen själ som Gud har skapat, utan är endast av kött och blod ingenting annat.

Citat:
Du menar en mördare som tar död på folk kommer dit alltså.

Det är bara mord ifall det är en oskyldig själ..

Jag skulle kunna klubba ihjäl "constant" så blodet flyger och han ropar på mamma och inte bli straffad för det enbart för att han inte erkände hur verkligheten ser ut.

Vilket är ett väldigt grovt straff i straffskalan..
Senast redigerad av TwoThousand 2021-10-24 kl. 15:31.
Citera
2021-10-24, 15:32
Medlem
constants avatar
Citat:
Varenda sekund dör en person i världen som har en chans att ta studenten av livet och leva för all evighet i gemenskap med Gud.

Det är full trafik...

Men djur har ingen själ som Gud har skapat, utan är endast av kött och blod ingenting annat.
På vilket sett anser du att det har med tråden att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in