Citat:
Vi vet tillräckligt mycket för att med full säkerhet kunna utesluta spökens existens. Vetenskapens upptäckter har motbevisat deras existens bortom alla tvivel. Varenda Youtube-klipp med spöken är utan någon som helst tvekan fake. Varenda människa som tror sig ha upplevt spöken har utan någon som helst tvekan bara inbillat sig.
Att tro på spöken är bara ren okunskap. Att rentav bara överväga spökens existens som en reell möjlighet är ren okunskap.
Att tro på spöken är bara ren okunskap. Att rentav bara överväga spökens existens som en reell möjlighet är ren okunskap.
Vi vet ingenting så det du säger är bullshit, vilken jävla vetenskaplig upptäckt skulle ha bevisat att inga spöken finns? Många av dom här klippen jag har sett, har varit i direktsändning. En tjej i Big Brother från Brasilien, såg sin döda syster och flippa totalt från ingenstans, hon fick hjälp av programmet att ringa sin syster som precis hade dött i en olycka utan att hon visste om det. Om detta hade varit fejk, du tror inte ett detta hade kommit fram då?
Dessutom om du tar bort spöken ur ekvationen, hur förklara du saker som ramlar av sig själv? Tänk dig en coca cola burk som står mitt på ett bord inomhus. Det är inget som trycker på grejen, ingen vind då alla fönster är stängda. Ingen som har rört grejen då jag är ensam i rummet. Helt plötsligt åker den ned på golvet. Hur förklarar du något sådant?
Det är skrämmande att det finns människor som du som tror människor vet allt vid det här laget när vi vet extremt lite. USA släppte nyligen en rapport på 300 farkoster som dom inte kunde förklara som åkte i 5-10g och gjorde kraftiga svängningar som inte skulle vara möjligt för oss, hur förklara du detta när inte ens vi kan förklara dessa?
Varför jonglerar de inte med knivar eller något lite mer underhållande?