Citat:
Vilken slutlösning??
Har du inte läst vad jag skrivit o sett förhör som jag fått ut o inte fått ut? O alla anonyma brev som S skrivit. Det byttes med poliser i utredningen 2016. Tyvärr.
Svartenbrandt var en psykopat som fick sin läkare att ge honom falskt alibi. Varför? Kan va för de visste att S inte drog sig för att döda men det kunde han väl knappast klara om han satt på livstid för statsministermord så är väl mer att läkaren var rädd om sitt anseende. Läkaren slutade sen men kom tillbaka o jag har glömt varför för är väldigt mycket i turerna runt just Svartenbrandt fram till 2016 o nu när man kan ta del av visst material från förundersökningen.
Åklagarmyndigheten får skärpa sig o öppna utredningen igen!
Har du inte läst vad jag skrivit o sett förhör som jag fått ut o inte fått ut? O alla anonyma brev som S skrivit. Det byttes med poliser i utredningen 2016. Tyvärr.
Svartenbrandt var en psykopat som fick sin läkare att ge honom falskt alibi. Varför? Kan va för de visste att S inte drog sig för att döda men det kunde han väl knappast klara om han satt på livstid för statsministermord så är väl mer att läkaren var rädd om sitt anseende. Läkaren slutade sen men kom tillbaka o jag har glömt varför för är väldigt mycket i turerna runt just Svartenbrandt fram till 2016 o nu när man kan ta del av visst material från förundersökningen.
Åklagarmyndigheten får skärpa sig o öppna utredningen igen!
Om det funnits så mycket som en tummetott i Svartenspåret som du personligen drivit hade naturligtvis PU laddat 100% på det spåret och presenterat det som lösning istället för debaklet med SE.
Det är uppenbart att PU inte har fått fram något i något sådant spår med något som helst relevans för mordet trots att de ägnat i stort sett all sin kraft att tramsa kring galningar och ensamma gärningsmän i 30 år för att mycket nogsamt undvika att utreda allt som har med närvarande poliser både civila och uniformerade.
Vi ser idag de enorma luckorna när det avser det.
Att en ensam galning på något magiskt sätt skulle kunna ha manipulerat utredningen är helt uteslutet.
Det finns bara ett spår som funnits från dag 1 där man spritt desinformation ända in i regeringskansliet med påståendet att någon mystisk privat spaning av poliser pågick som inte var relevant och skulle hoppas över.
ALLA ALTERNATIVA SPÅR ÄR KÖRDA I BOTTEN IDAG. ÅTERSTÅR BARA ETT ENDA.
Det befängda SE spåret var vägs ände på de spåren och därför lade man ner. Inget annat val fanns då alternativet var att följa det spår som leder mot den pinsamma sanningen som skulle drabba många karriärer.
De är knappast omedvetna om det spåret med stor substans och bara ovilliga eller förbjudna att gräva där.
Redan för Näss var det ett spår med näring i men då "tog det stopp"