2021-10-23, 18:13
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nds
Varför lägger du ens energi på att bry dig?

Är det bara jag som tycker det är extremt cringe hur många här tycker dom är cool som fäller kommentarer om tjejer som har sex med folk med annan hudfärg/kultur?

Varför jag bryr mig? Så kan du ju svara på varje inlägg på flashback, vi är väl här för att diskutera? Idiot
2021-10-23, 18:14
Medlem
Hon e ju sjukt het men för mkt pk
2021-10-23, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Du får ursäkta men det här var nog det dummaste jag läst på länge. Visar ju bara hur totalt korkade och verklighetsfrånvarande feminister är

Nästan så att jag misstänker att du är ett troll. Snälla, säg att du är ett troll!

Ett tips: Ta och logga ut och ägna dig åt lite annat en stund. Förslagsvis så kan du göra som din stora idol och förebild Zara, köra in några fingrar i rövhålet och föreviga det hela med mobilkameran. Går nog även att hitta någon villig afrikan att agera spermahink åt lite senare ikväll. Det är ju trots allt lördag

Inget du har för att bevisa mig fel? Inte ett enda argument?
2021-10-23, 18:18
Medlem
Hennes anus ser sönderfistad ut, vet hennes föräldrar det. så äcklig

Visade bilderna till ungarna som har gillat hennes musik, dom vill inte lyssna på zara när de såg att hon visar anuset. Skönt att slippa höra hennes musik
Senast redigerad av stolerik 2021-10-23 kl. 18:22.
2021-10-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Vill bara korrigera ett ord. Kvinnor har LÅTIT sig tryckas ner i all tid.

Det behövs inga riktlinjer för män från kvinnor, vi kontrollerar oss själva via t.ex polis och domstol. Zara behöver riktlinjer från män. Precis som alla kvinnor, annars mår ni dåligt och gör dåliga saker.

Det här är nog den sexigaste tråden på FB sedan Ryan Madison. Zara gör det kvinnor gör bäst.

Wow vilken nyanserad kommentar.

Tror snarare det behövs riktlinjer för män asap, speciellt när man ser hur ni skriver i denna tråden.
2021-10-23, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Korkade jävel. Till vilken nytta är rikedom om man inte har någon att dela den med? Det här upptäckte vi män för 10 000 år sedan, du har dock fortfarande inte nått den insikten. En man behöver en kvinna av olika orsaker, en kvinna behöver också en man av lika många orsaker. Kanske inte samma, men lika många.

Jag frågar återigen, varför döljer du ditt fula nylle med smink om inte för att behaga en man? Eller är det för att dölja ditt dåliga självförtroende över att andra kvinnor är mer attraktiva än du? Oavsett svar är du beroende av andra människor för att kunna existera, försök lura någon annan med dina feministiska självständighetsfabler.

Det är nästan, gulligt? På ett litet oskyldigt pojksätt, att du tror att kvinnor gör sig iordning - för att behaga sådana som dig.
Fortsätt du lev i den drömvärlden där allt kretsar kring dig och andra män
2021-10-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Vad pratar du om? Ensamna kvinnor = misslyckade kvinnor, dom behöver riktlinjer från män annars mår dom dåligt och gör dåliga saker.

Att dom klarar sig som du säger, beror på vilket sätt du menar. Dom överlever, men utåt fejkar dom hur lyckliga dom är.

Ensamma kvinnor = dem som statistiskt sätt är lyckligast
Ogifta män = statistisk mest olyckliga

Och nej, kvinnor behöver inga riktlinjer, framför allt inte från män.
Bara att se på hur män beter sig så inser vi alla att ni måste hållas i kragen för att ni inte kan bete er normalt.
2021-10-23, 18:27
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det är underhållande att läsa alla dessa inlägg från folk som resonerar som om året vore 1921.

”Dessa bilder kommer att förstöra hennes karriär och chanser att få en vettig partner.”
”Ingen normal vit man vill ha en kvinna som har legat med en neger.”
”Att ta explicita nakenbilder på sig själv är ett horbeteende.”

Helt jävla out of touch med hur det moderna samhället ser ut

Det moderna samhället är på väg att försvinna. Den nya generationen av vita män har inte varit så här rödpillade sedan 30-talets Tyskland.

Då syftar jag på sådana födda 2000 och senare.
2021-10-23, 18:29
Medlem
Om det varit en vanlig "nextdoor" tjej så skulle jag tycka att detta var vidrigt. Men nu har jag haft det tveksamma nöjet att träffa den här egotrippade människan. Som man sår får man skörda gäller fortfarande idag. Kanske dags att införa "Bondepraktikan" på schemat för unga människor?
2021-10-23, 18:31
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Ensamma kvinnor = dem som statistiskt sätt är lyckligast
Ogifta män = statistisk mest olyckliga

Och nej, kvinnor behöver inga riktlinjer, framför allt inte från män.
Bara att se på hur män beter sig så inser vi alla att ni måste hållas i kragen för att ni inte kan bete er normalt.

Finns grisiga män som beter sig illa, absolut. Men när du skriver män, menar du alla i hela världen då eller hur tänker du där?

Och jo, sluta trolla. Ni behöver riktlinjer från män för att må bra, ni tar bara känslomässiga beslut och inte logiska.
Senast redigerad av fittknullare 2021-10-23 kl. 18:38.
2021-10-23, 18:32
Medlem
Riktigt härligt rövhål . Det ser skönt ut
2021-10-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Finns grisiga män som beter sig illa, absolut. Men när du skriver män, menar du alla i hela världen då eller hur tänker du där?

Och jo, sluta trolla. Ni behöver riktlinjer från män för att må bra, ni tar bara känslomässiga beslut och inte logiska.

Sådana som du? Alla incelkommentarer i denna tråden? Är inte det nog för att vi måste sätta stop för grisar som er?

Trolla? På vilket sätt trollar jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in