2021-10-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ok, men du tänker väl inte runka till denna motbjudande slyna?

https://thefappeningblog.com/zara-la...ing-25-photos/

Personligen runkat ett par gånger redan till konstverken Spelar lush life samtidigt också för extra stämning.
2021-10-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Inget fel med att vara rasistisk, jag tror ens kille åsikt om svarta är ganska orelevant om killen i fråga är en vettig kille.
Det är, tro det eller ej, mycket tabu att vara rasist idag. En kille som uttrycker rasistiska åsikter går fetbort hos de allra flesta tjejer.
2021-10-23, 17:40
Medlem
POTATISHACKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ok, men du tänker väl inte runka till denna motbjudande slyna?

https://thefappeningblog.com/zara-la...ing-25-photos/

Tack för länken kamrat.
Du har rätt. Jag har redan klätt på mig och är på väg ut att kratta löv istället. Tur jag inte hann äta innan jag såg bilderna.
2021-10-23, 17:41
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det är, tro det eller ej, mycket tabu att vara rasist idag. En kille som uttrycker rasistiska åsikter går fetbort hos de allra flesta tjejer.

Ingen fara, jag behöver inga andra tjejer än hon jag har. Vi har varit tillsammans sedan 9an och hon vet mycket väl vad jag tycker om svarta.

Killar som står fast vid sin åsikt och inte viker ned sig, får tjejer, sålänge det inte är någon riktigt jävla retard åsikt - och tro det eller ej, det finns lite värre saker än att vara rasist.
2021-10-23, 17:44
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ingen fara, jag behöver inga andra tjejer än hon jag har. Vi har varit tillsammans sedan 9an och hon vet mycket väl vad jag tycker om svarta.

Killar som står fast vid sin åsikt och inte viker ned sig, får tjejer, sålänge det inte är någon riktigt jävla retard åsikt - och tro det eller ej, det finns lite värre saker än att vara rasist.

Kan bara tänka mig hur den typen av tjej ser ut också 😂

Lider med Zara. Bilderna är en sak, men incelkommentarerna tar priset.
2021-10-23, 17:45
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POTATISHACKAN
Tack för länken kamrat.
Du har rätt. Jag har redan klätt på mig och är på väg ut att kratta löv istället. Tur jag inte hann äta innan jag såg bilderna.

Ett mycket bra beslut måste jag säga

Fan, den här tråden var ju den roligaste på länge på FB. Tack Zara för att du visade upp din fitta och ditt rövhål för hela världen!
Senast redigerad av Jon.Holms 2021-10-23 kl. 18:11.
2021-10-23, 17:46
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Kan bara tänka mig hur den typen av tjej ser ut också 😂

Lider med Zara. Bilderna är en sak, men incelkommentarerna tar priset.

Incel? Jag skiter i om folk är Incel, det är inget jag drabbas av. Jag visar bara min avsky mot vita kvinnor som ligger med negrer. Finns inget värre.
2021-10-23, 17:52
Medlem
liarsenics avatar
Den här tråden alltså, antingen är folk simp eller incels. Vem bryr sig egentligen? En tjej tar nakenbilder på sig själv. Okej, tack för informationen, noterat. Nu går jag vidare med livet.
2021-10-23, 17:57
Medlem
Varför sånt hat mot Zara Larsson? Förstår inte alls om jag ska va ärlig…
Go kropp, inte min musikstil med man kan ändå berömma hennes framgångar i musiken.
2021-10-23, 18:08
Medlem
Citat:
Incel? Jag skiter i om folk är Incel, det är inget jag drabbas av. Jag visar bara min avsky mot vita kvinnor som ligger med negrer. Finns inget värre.

Varför lägger du ens energi på att bry dig?

Är det bara jag som tycker det är extremt cringe hur många här tycker dom är cool som fäller kommentarer om tjejer som har sex med folk med annan hudfärg/kultur?
2021-10-23, 18:08
Medlem
Det är underhållande att läsa alla dessa inlägg från folk som resonerar som om året vore 1921.

”Dessa bilder kommer att förstöra hennes karriär och chanser att få en vettig partner.”
”Ingen normal vit man vill ha en kvinna som har legat med en neger.”
”Att ta explicita nakenbilder på sig själv är ett horbeteende.”

Helt jävla out of touch med hur det moderna samhället ser ut
2021-10-23, 18:12
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Varför sånt hat mot Zara Larsson? Förstår inte alls om jag ska va ärlig…
Go kropp, inte min musikstil med man kan ändå berömma hennes framgångar i musiken.

Zara är en rövpillande, feministisk, porrskadad, massinvandringsvurmande coalburner.

Det finns sannerligen mycket att gilla där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in