2021-10-23, 16:39
Medlem
-benito-s avatar
Du kan ju för fan inte stava ens ditt djur ...
Citera
2021-10-23, 16:41
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Sitter i en 5:a på en femma fast jobb och är höginkomsttagare. Som sagt de finns de från orten som är intelligenta och visa som gör succés på arbetsmarknaden. Antar du misslyckas gång på gång och att din brud tycker du rätt tråkig. Förstår du hatar sånt som får din brud att tända till. Frågor som han lätt Carlos göra vad han ville med henne men med dig ”Kalle” så får du nöja dig med att se hennes trosor när du går gå ner till källaren och tvätta

Som sagt du stavar som ett arsle. Höginkomsttagare My ass. Kanske som bög hora...
Citera
2021-10-23, 16:41
Medlem
Citat:
Jämför du Einar med Dogge?

Ö va? Är du läskunnig? Jag hoppas att du är typ 14 år. Då kan det vara ok att vara så trög.
Citera
2021-10-23, 16:42
Medlem
tequilasunrise123s avatar
Citat:
Du flytta hit när dina föräldrar hade sådana möjligheter att även om de inte kunde ett ord svenska så fick de jobb direkt. Du tillräckligt gammal för kunna historian och hur Sveriges välfärd blomstrade när dina föräldrar kom hit. De fick inte sitta i SFI och lära sig svenska, ekonomin var så god att om båda dina föräldrar jobbade så var du per automatik svensk och ni var en del av samhället. Samhället ser väldigt olikt idag, men du verkar inte reflektera över skillnaderna från då och nu
När mina farfäldrar kom hit så fanns det inte ens SFI, de fick gå till biblioteket själva och låna "lär dig svenska" böcker. Bidrag och alla andra förmåner? Bara glömma. Min farfar fick endast jobb för han var utbildad tandläkare, hade han inte haft den utbildningen så hade han förmodligen inte ens fått komma till Svergie överhuvudtaget.

Så det du säger är fel. Invandrare har det betydligt enklare idag än vad de hade för 50-60 år sedan. Ni invandrare idag glider ju på räkmacka. Ni behöver inte ens jobba, räcker med att bara leva på bidrag för er ju.
Citera
2021-10-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Insikt och eget ansvar.
Känner många invandrare som bor ute i förorterna i tuffa förhållanden, men eftersom de har något innanför pannbenet så har de ordnat sin framtid.
Så att man är invandrare är bara en rutten ursäkt, man tar ansvar och stilar till sig och inget annat
Flyttar jag till ett annat land börjar väl inte jag låta som efterbliven idiot och vifta med pickadoller och skylla på landet politiker om jag inte är kapabel till att göra bra för mig, utan jag tar reda på hur jag kan ordna det för mig på bästa sätt för att fixa en bra framtid.

Har man inte förstått det, är man en nolla och behövs inte i världen till något. En rutten loser som är helt värdelös.

Ja du må tänka så och flera andra men det är långtifrån verkligheten och då har jag jobbat i förorten…. Och mycket handlade om vad samhället är skyldiga till inte mycket om det egna ansvaret
Citera
2021-10-23, 16:45
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Havals bror dog väl?

Sen har han varit inblandad i en massa skit efter det. Var inblandad i en knivattack på Nosh & Show, sen har han försökt ta tjänstevapnet från en polis under en fest och blev skjuten med elpistol bl.a.

Killen är inte klok. Helt sjuk i huvudet.

Han var på Nosh & Chow när det hände och det vara många andra också. Einar har inget eget gäng så vem som mördade Havals bror får du leta efter på annat håll.

Men så tänker inte ni, utan Du ser det som en landskamp mellan vi och dom. Einar är fritt byte som vitingen som tjänar mer pengar än du/ni. Tillräckligt för att han skulle vara innerligt hatad av alla misslyckade blattar.

Einar borde förstått att man som etnisk svensk inte kan vara en del av blattekulturen utan att då bli måltavla. Ett viktigt memorandum om att blattar ska leva sina egna liv i sina egna förorter.
Citera
2021-10-23, 16:45
Medlem
Negrer gör som negrer gör, de sköt Einar. Ett Sverige utan negrer blir ett bättre Sverige, ett Sverige utan araber blir ett ännu bättre Sverige. Ett Sverige utan invandrare blir en riktigt vackert nation.
En sanning som inte går att bestrida: ett sverige utan invandrare hade varit 100% fritt från invandrarrelaterad brottslighet.
Citera
2021-10-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Autotune ska aldrig någonsin vara okej. Om det är okej att förvränga sin röst så kan både du och jag bli musikartister. Tycker det känns orättvist att någon som är totalt omusikalisk och sjunger som en kråka ska kunna komma på Spotifys topplista för att han är bra på att mixa sin musik.

Musiken är påväg åt fel håll tyvärr.

Orättvist 😂 roligaste jag läst!
Citera
2021-10-23, 16:50
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlobLobb
Du jämför alltså ett löss som Einar med en legend som John Lennon !

Jag citerar Georg Costanza !

"People this stupid shouldn't be allowed to live"

Hur är det med Petter, Lilleman, Markoolio och Timbuktu de tre tyngsta gangsta-rapparna Sverige har? Vilken sida i konflikten huserar dessa?
Citera
2021-10-23, 16:50
Medlem
Han hyllade gängmedlemmar som mördat och langat knark, själv begått ett stort antal brott.

Och hela PK hyllar honom. PK är ju hjärntvättade.

Vem var det han knivhögg så han fick ett pris på sitt huvud?
Citera
2021-10-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Som sagt du stavar som ett arsle. Höginkomsttagare My ass. Kanske som bög hora...

Och du jobbar som lärare?
Citera
2021-10-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Kommer att tänka på https://www.youtube.com/watch?v=c_cCsFU6pak

Är det Du som är morsan?

Även om Du är i ditt hemland, tangentbord utan Å, Ä och Ö... Hur svårt skall det va, saknar Du kunskap om Dota

Ar 100% svensk, men drog for manga ar sedan pga. att Sverige numera ar ett skitland. Du daremot bor kvar och skapar tradar pa FB om vem du ska rosta pa i nasta val och tror att du kommer gora nagon skillnad.

Ar inte svart att lagga till Å, Ä och Ö i windows, men vad ska jag med det till i mitt dagliga liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in